100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
woensdag 21 oktober 2009 om 21:39
Ik mis jullie
Wat een mietje ben ik toch, kan niet eens een weekje zonder jullie
Het school gedeelte is afgerond, alle verslagen, essays, suffe boekrecensies e.d. zijn geschreven
Morgen nog 2 workshops en vrijdag een presentatie geven en dan heb ik vakantie
Hele weekend inpakken en zooi weggooien en dan volgende week verven vloeren leggen schoonmaken klussen en verhuizen.
End aarna kom ik jullie weer fijn vaak lastig vallen!
Wat een mietje ben ik toch, kan niet eens een weekje zonder jullie
Het school gedeelte is afgerond, alle verslagen, essays, suffe boekrecensies e.d. zijn geschreven
Morgen nog 2 workshops en vrijdag een presentatie geven en dan heb ik vakantie
Hele weekend inpakken en zooi weggooien en dan volgende week verven vloeren leggen schoonmaken klussen en verhuizen.
End aarna kom ik jullie weer fijn vaak lastig vallen!
woensdag 21 oktober 2009 om 22:08
Jeetje MW jij hebt al veel gedaan. Morgen nog ff knallen voor de studie en dan even klaar ermee!
Hoef gelukkig niet elke dag deze reis te maken hoor anders werd ik gek geloof ik.
Was maar een klein slootje hoor GOV maar vond het eigenlijk alsnog best stoer van mezelf.
Q,
Hopelijk voel je je morgen idd. weer wat beter!
Zo een aantal van jullie hebben gewandeld vandaag. Heel goed dames.
Hoef gelukkig niet elke dag deze reis te maken hoor anders werd ik gek geloof ik.
Was maar een klein slootje hoor GOV maar vond het eigenlijk alsnog best stoer van mezelf.
Q,
Hopelijk voel je je morgen idd. weer wat beter!
Zo een aantal van jullie hebben gewandeld vandaag. Heel goed dames.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 22 oktober 2009 om 06:29
donderdag 22 oktober 2009 om 07:37
Goedemorgen Ladies!
Ik hoop dat iedereen een lekkere dag heeft en dat onze twee lappenmandjes (Iejoor en Quirijn) zich vandaag een stuk beter voelen!
Mw: Verhuizen, jippie!! Heel veel succes meid. En daarna lekker genieten van je eigen paleisje!
Solo: Jij ook heel veel succes met de laatste loodjes van het opknappen van je woning en de verhuizing.
IBI: Ik hoop dat je vandaag niet weer met het OV hoeft? Succes in de ochtendspits, meid.
HPL: Jeetje, dingen uitgesproken met je zus. Heftig! Zeker wel dubbele punten op je inzichtkaart gekregen? Lekker voor je joh.
Nou, hier is verder alles goed. Weer een beetje rust in de tent nadat ik de afgelopen week voor vijf verjaardagen alle taarten heb gebakken. Gelukkig waren ze allemaal goed gelukt en iedereen blij. Ik weet allen nu wel heel zeker dat ik hier nooit mijn beroep van zou willen maken, want ik kan nu geen taart meer zien.
Ik hoop dat iedereen een lekkere dag heeft en dat onze twee lappenmandjes (Iejoor en Quirijn) zich vandaag een stuk beter voelen!
Mw: Verhuizen, jippie!! Heel veel succes meid. En daarna lekker genieten van je eigen paleisje!
Solo: Jij ook heel veel succes met de laatste loodjes van het opknappen van je woning en de verhuizing.
IBI: Ik hoop dat je vandaag niet weer met het OV hoeft? Succes in de ochtendspits, meid.
HPL: Jeetje, dingen uitgesproken met je zus. Heftig! Zeker wel dubbele punten op je inzichtkaart gekregen? Lekker voor je joh.
Nou, hier is verder alles goed. Weer een beetje rust in de tent nadat ik de afgelopen week voor vijf verjaardagen alle taarten heb gebakken. Gelukkig waren ze allemaal goed gelukt en iedereen blij. Ik weet allen nu wel heel zeker dat ik hier nooit mijn beroep van zou willen maken, want ik kan nu geen taart meer zien.
donderdag 22 oktober 2009 om 07:50
donderdag 22 oktober 2009 om 07:53
Goedemorgen!
Wat zijn we weer lief voor elkaar,
Ik ben ook blij dat jullie hier allemaal zijn!
De hele week al heel netjes gegeten, maar wederom zie ik er niets van terug op de weegschaal....je zou bijna denken dat het kreng vaststaat op een bepaald gewicht, maar dan zou de hele familie hetzelfde wegen... en dat is dus niet het geval...
HPL, fijn dat je het hebt uitgepraat met je zus!
Wat zijn we weer lief voor elkaar,
Ik ben ook blij dat jullie hier allemaal zijn!
De hele week al heel netjes gegeten, maar wederom zie ik er niets van terug op de weegschaal....je zou bijna denken dat het kreng vaststaat op een bepaald gewicht, maar dan zou de hele familie hetzelfde wegen... en dat is dus niet het geval...
HPL, fijn dat je het hebt uitgepraat met je zus!

donderdag 22 oktober 2009 om 07:56
Lola, waarom ga je zo vaak op dat kreng staan dan?
Ik voel me nu, net wakker nog niets gegeten, ontzettend 'slank'.
Dacht net echt, zal ik er ff op gaan.
Maar ik doe het niet, stel dat het me tegenvalt, dan is gelijk mijn dag verziekt!
Ik ga tegenwoordig alleen op maandag, het kost me moeite maar het werkt het beste, denk ik.
Ik voel me nu, net wakker nog niets gegeten, ontzettend 'slank'.
Dacht net echt, zal ik er ff op gaan.
Maar ik doe het niet, stel dat het me tegenvalt, dan is gelijk mijn dag verziekt!
Ik ga tegenwoordig alleen op maandag, het kost me moeite maar het werkt het beste, denk ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 22 oktober 2009 om 08:37
Nou dames, ik ben nog steeds snotverkouden.... Mijn neus wil ervandoor lopen... en daardoor dus ook super weinig lucht en snel moe.. Maar goed voor een verkoudheid blijf ik niet thuis natuurlijk... En vannacht aan 1 stuk doorgeslapen.... Alleen vandaag wel een personeelsuitje.. en dat kan wel weer eens laat worden en morgen weer gewoon vroeg op....Pffff, niet echt fijn... Maar goed, wel gezellig vanavond als het goed is.... En die verkoudheid weerhoudt me daar niet van.. Denk dat ik in de auto nog even ga slapen op de weg ernaartoe.. IejoorMan rijdt en het is zo'n 45 min tot 1 uur.. Dus kan het wel doen....
Lola, ik herken het wel hoor dat je er zo vaak op wilt gaan staan.. Wil ik eigenlijk ook maar meestal doe ik maandag/dinsdag en dan de vrijdag ofzo... Soms ook nog wel eens tussendoor... tja. stomme ding staat er toch he... En gewoon door blijven zetten hoor met dat goede eten.. Uiteindelijk moet er toch wel een keertje resultaat zichtbaar zijn.... Wat eet je nu zoal op een dag?
Lola, ik herken het wel hoor dat je er zo vaak op wilt gaan staan.. Wil ik eigenlijk ook maar meestal doe ik maandag/dinsdag en dan de vrijdag ofzo... Soms ook nog wel eens tussendoor... tja. stomme ding staat er toch he... En gewoon door blijven zetten hoor met dat goede eten.. Uiteindelijk moet er toch wel een keertje resultaat zichtbaar zijn.... Wat eet je nu zoal op een dag?