Lijf & Lijn alle pijlers

Flink wat kilo's verliezen voor een tweede zwangerschap!

23-10-2009 15:42 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,

Wie doet er mee!!

Ik wil heel graag een tweede kindje, december 2008 gestopt met de pil en eind mei was het raak super blij, helaas kreeg ik na 11 weken een miskraam. Ik ben zoals de vele ben ik een emotie eter en de kilo's (10) vlogen eraan boven op de kilo's die er al aan zaten.

As maandag 14 dagen geleden, ging ik op de weegschaal staan en de knop ging om, ik woog 81 kilo, bij een lengte van 1.54 dus top zwaar!! Wil ik zwanger worden in dit ongezonde lichaam?

De eerste Sonja Bakker boek uit het stof en een abb. op de sportschool voor een een lesuur Zumbaa. De knop is om schaamte gevoel opzij en sport outfit aan en gaan!!

Bijna 14 dagen nu bezig en het gaat super 76.9 en overal spierpijn van Zumbaa en Bodyfit, maar om dit vol te houden zoek ik jou!!
Probeer niet/ minder te snoepen, niet /minder de snacken en meer water en meer te bewegen en het belangrijkste niet eten na 8 uur!

Als je zwanger bent zal je moeten proberen een gezonder eetpatroon aan te houden anders komt alles en dubbel en dwars weer aan. Zou zonde zijn!

Ik snap je wel hoor.

Wij willen ook een 2e en ik wil er 3 kilo af (zomerkilo rose's) voor ik zwanger ben. Hoop dat het je lukt en je snel zwanger bent.

Succes!!
Beetje jammer dat je een crashdieet gaat volgen. Pas op, want het is bekend dat je hiervan weer kan gaan aankomen. Probeer liever je eetpatroon aan te passen. Misschien kan een dietiste je helpen. Heul veul succes. Ik wil ook (verder) met afvallen. Ik ben al 7 kwijt en er moeten nog 5 kilo's af. Momenteel gaat het even mis. Ik moet gewoon geen snoep in huis halen. Beweging heb ik wel.
Bedankt meiden!

Ik vind zelf Sonja Bakker geen crash dieet, maar gezond en gevarieerd eten. Belangrijkste is volhouden, daar moeten ze iets voor uitvinden. Natuurlijk als ik eenmaal weer zwanger mag worden, dan zal ik een boterham en een stuk fruit extra eten, maar hoofdzaak is niet nog meer te gaan wegen.

Jullie ook succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven