Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Hai allemaal,

Zien jullie ook al weer zo op tegen het weegmoment? Ikke wel.

Ik heb de hele week elke dag een uur met de kinderwagen gewandeld. Stiekum nog ff op de schaal gestaan maar het had niks geholpen.

Ik heb altijd begrepen dat goed wandelen toch echt kan leiden tot afvallen. Zijn er nog meer onder ons die als sportvervanger elke dag wandelen? En helpt het?
Goedemorgen!

Ik zie het weegmoment helemaal zitten, voor mijn gevoel heb ik écht mijn best gedaan.

Ik ben ook niet tussendoor op de schaal geweest, dus misschien valt het zwaar tegen!

Ieoor en Hemera wandelen veel.

Ik ben weer eens begonnen met hardlopen, moet vandaag 3x1, 3x2 en 3x3 minuten rennen en dat vul ik aan met wandelen.

Vooral in het begin, dan hoef je maar 5x1 minuut, dan wandelde ik door tot 30 tot 45 minuten.

Ik ga nu even aan de koffie en dan straks lopen.

Daarna met Sportman mee, die gaat hier in de buurt een halve marathon lopen. En het is daar koopzondag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Twompie,, wat goed joh, 28 kilo eraf.

Hoe heb je het gedaan?
Dames ik maak me nu toch echt een beetje zorgen om HCP, ze reageert niet op mail, ze reageert hier niet meer. Iemand nog contact met haar gehad?
Nee, ik heb haar hier niet meer gezien en een mailadres had ik niet van haar.
Computerproblemen misschien?

Ik heb last van mijn hongerspier, die snapt dat uur extra niet zo grrrr
Zo, net terug van het lopen. Ging lekker én 345 calo's verloren onderweg, altijd fijn.

Nu douchen, eten en de auto in.

Fijne dag allemaal!
Geen idee waar HCP is :( Ook Liev mis ik :(

Morgen wegen maakt me niet zoveel uit, morgen weer sporten!!!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Liev van de week nog gesproken op de haaifs...gaat niet zo lekker daar.
quote:nikkinuts schreef op 25 oktober 2009 @ 08:43:

Twompie,, wat goed joh, 28 kilo eraf.

Hoe heb je het gedaan? gebruik systeempje van weightwatchers. Heb bepaald hoeveel "punten" ik mag eten in de afvalmodus en heb dan van februari t/m nu gedaan en ga nu beetje meer punten eten en blijf dat dan zo doen zeg maar. Dus eigenlijk gewoon cals tellen maar dan iets handiger met die punten dus.
Hartstikke goed Twomp, jij bent verder gegaan waar ik afgehaakt ben!
Joke, ik kom uit tullepetaonestad! De grote concurrent van Krabbegat tijdens de carnaval.. Maar ik ben eerlijk gezegd ook niet zo van de carnaval hoor... Moet dus ook even gaan googlen wat Kielegat dan is..... Maar komt goed....

Vanochtend weer heerlijk 1 uur en 15 minuten gewandeld.. Echt super lekker weer daarvoor... En met mezelf bij deze afgesproken dat ik tussen de middag ook weer gewoon moet gaan wandelen door de weeks.. Maar andere collega komt van de week weer terug van vakantie dus dan heb ik het niet meer zo druk en kan het dus ook gewoon....

Tiaraatje, ik merk wel dat het wandelen veel voor mijn hele gestel doet. Niet zozeer in kg's maar wel in omvang... En die kg's dat die er niet afgaan komt bij mij puur doordat ik nog teveel vreet.... Als ik dat niet zou doen dan val ik echt wel af... Merkte in het begin er ook weinig van hoor het moet even in je gestel komen en dan komt het helemaal goed.. Dus gewoon door blijven zetten, dat resultaat komt er echt wel.

Kreeg trouwens donderdag een telefoontje dat onze nieuwe meubels er zijn en of ze die komende week konden komen bezorgen.. HELP... we dachten dat ze pas de 1e week van december zouden komen en moeten onze spullen nog op marktplaats te koop aanbieden.. Dus dat wordt even een rotzooi in huis met dubbele meubels.... Maar we willen het toch graag hebben dus laten ze wel bezorgen as vrijdag. Kan niet wachten... Heerlijk huisje weer een beetje aankleden enzo... Ben benieuwd hoe het gaat staan....

Ga nu snel even wat eten en douchen... IejoorMan en ik gaan zo naar de stad toe en daarna cafe hangen.. Dus moet me snel even klaar maken...
Misschick ga je het weer oppakken dan of heb je de moed er nog niet voor verzameld? Ik vind als je er helemaal in zit het niet zo lastig meer maar om eraan te beginnen pfff BERG
LE-ZEN Twomp!

Ben nu bijna 2 weken weer bezig.
hehehe ja ik heb pagina 1 geLE-ZEN hoor hahaha

had je het daar maar in moeten zetten of is dat langer terug dan 2 weken geleden

Nee ik zie je nu in het schema staan, je hebt er al meteen wat kilo's af!
Op pagina 1 was ik er nognieteens bij!
Iejoor, dan wonen we inderdaad niet zo ver van elkaar vandaan

Fijn dat je nieuwe meubels eerder komen dan verwacht!
zit nu ff terug te lezen Kip en zie dat je ook WW gebruikt.

Ik ga ook absoluut niet naar wat voor bijeenkomst dan ook van WW, dat zou voor mij echt niet werken.

Laat mij maar gewoon met m'n puntjes klooien, bevalt best goed eigenlijk. En ik ben ook wel voornemens om dit voor het leven te doen. Moet gewoon een systeem hebben omdat ik anders compleet los ga.
@Ieoor,

Ja ik ga ook zeker door met lopen Misschien worden mn benen er ook wat strakker door, dat hoop ik dan maar.

Net trouwens uiteten geweest. Wokken. Best wat minibiefstukjes gehad en verder van alles wat. Ga wel wegen morgen maar ik verwacht er niet te veel van.
Joke, ik ben er achter wat het kielegat is hoor! Wij wonen ongeveer een half uurtje van elkaar vandaan... Hahaha.... Gezellig! Idd wel fijn dat onze meubels eerder komen maar wat nu met onze oude meubels???? Dat wordt nog een dillema...

MissC, kun je eens uitleggen hoe dat WW systeem werkt? Ben daar wel benieuwd naar of je daar ook de methode van de schijf van 5 uiteindelijk meekrijgt... En kun je daar gewoon via een cd-rom met mee doen? Wel apart eigenlijk....
Wil iedereen van jullie die naar de meeting komt zaterdag vooral niet vergeten om Minny's bericht op de hyves te replyen zodat je het wachtwoord en de locatie kan krijgen? Het bericht staat op je eigen hyvesprofiel onder bericht en dan prive hyves.

Dank je!

MissC schijnt een speciale afvaltafel te reserveren
quote:Iejoor schreef op 25 oktober 2009 @ 19:10:

Joke, ik ben er achter wat het kielegat is hoor! Wij wonen ongeveer een half uurtje van elkaar vandaan... Hahaha.... Gezellig! Idd wel fijn dat onze meubels eerder komen maar wat nu met onze oude meubels???? Dat wordt nog een dillema...

MissC, kun je eens uitleggen hoe dat WW systeem werkt? Ben daar wel benieuwd naar of je daar ook de methode van de schijf van 5 uiteindelijk meekrijgt... En kun je daar gewoon via een cd-rom met mee doen? Wel apart eigenlijk....

Bij WW krijg je afhankelijk van je gewicht, lengte en dagelijkse bezigheden een bepaald aantal punten toegekend. Ik mag er momenteel 30, en dat is enorm veel.

Met die punten mag jij zelf bepalen wat je wilt gaan eten.

Wil je brood, pap, yoghurt als ontbijt? Mag allemaal, maar alles kost zo zijn punten.

Wil je meer punten aan je lunch besteden dan aan je diner? Mag ook.

Het is de bedoeling dat je dagelijks je punten op eet, om een goede verbranding te behouden. Je mag een max. aantal punten sparen om later die week te verbrassen. Handig als je eens een feestje hebt bijvoorbeeld.

Die cd-rom installeer je op je pc, en dan ga je je aanmelden.

Het programma berekend hoeveel punten je per dag mag hebben.

Er zit een handige lijst in met voedingsmiddelen met de punten er bij. En een dagboek waar je je punten elke dag in kunt optellen.

En je vult wekelijks je gewicht in, dan krijg je een grafiekje.

Kost niks, je hoeft niet naar bijeenkomsten. Hartstikke handig.
Zwieb
Ik heb me gemeld Zwieb!

Wie van hier gaan er ook naar de meet?

Ik weet het van MissC en IBI.
en chocolover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven