Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Morgen!

Ik ga niet naar de meet... heb weer een schouwburgvoorstelling en overdag veel andere dingen te regelen op het moment....

Vanochtend weer weegmoment gehad en ik had echt gedacht mega aangekomen te zijn als ik bedenk wat ik allemaal naar binnen heb gestouwd afgelopen week.... Maar de weegschaal was me gunstig gezind.... hetzelfde..... als vorige week dus ik ben helemaal happy... Nou ja met mijn gewicht dan niet met hoe het gaat..... Ga gewoon weer mijn best doen deze week. Moet volgende week ook naar de dietiste dus zou mooi zijn als ik er toch iets af kon krijgen nog voor die tijd... Dus daar gaan we voor!
89

En eindelijk, eindelijk weer naar de sportschool vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Oja, en gistermiddag eindelijk zonder pijn (en vooral ook zonder bang te zijn voor pijntjes) trap op en af gelopen, gefietst en een halve middag gestaan.
IK ga me niet wegen vandaag een enorme zandhoop........

Sorry ...........

Het gaat gewoon nu even niet, rugpijn/bilpijn en beenpijn en veel boosheid door dat ik niks tot weinig kan doen en dat resulteert in vreetbuien.....

Ik ga vandaag naar de HA en hoop dat er wat aan gedaan wordt en dat ik mentaal wat sterkter kan worden.
Mogguh!

Gewicht 160,6

Eraf 0,9 kilo

BMI 45,9

Niet zo tevreden mee eigenlijk.
Moggû,

Weer een halve kilo eraf. Hij schommelde tussen de 78.5 en 78, maak er maar 78.5 van.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Waarom niet MissC? Het is bijna een kilo.
ja ja ik weet het, maar in het begin gaat het meestal wat harderder. Ik had graag die 6 na die 1 weg gehad.
Zus
Ik herken het wel hoor, stiekem baal ik ook ban die halve kilo's, maar het schijnt wel het beste te zijn.
goeiemorgen

hier ook hetzelfde,

jammer maar ik ga er weer voor!
Hier nog steeds pauze

Ik moet vandaag heel de stad door op mijn fietsje zonder versnellingen dus dat scheelt weer een hoop calo's wat ook wel mag als je mijn eetpatroon van de laatste tijd ziet. het is niet baggerslecht ofzo, maar ook niet hoe het zou moeten. Maar ja. Eerst verhuizen, dan weer sla kauwen.
quote:nikkinuts schreef op 25 oktober 2009 @ 22:52:

Ik heb me gemeld Zwieb!

Wie van hier gaan er ook naar de meet?

Ik weet het van MissC en IBI.Ik en Zus is nog in twijfelmodus geloof ik maar die komt ook!
Quirijn, kom jij ook?
Zusenzo:

Misschicken: Bijna een kilo eraf is natuurlijk gewoon een fantastische prestatie heh! (Maar ik snap je teleurstelling wel. Maar die is dus niet nodig!!)

HPL: Hoe gaat het met je mini/stroopwafels?

Gewicht nu: 95,3

Afgevallen deze week: - 0.8

Afgevallen totaal: -49.1
Zus, ik heb een beetje gemist met er gaande is, is er een oorzaak voor deze klachten of zijn ze uit het niets opgedoken?
Al 2 weken geen stroopwafeltje meer aangeraakt Hemera!
Hallo allemaal,

Toch weer goede resultaten voor de meesten van ons.

En het maakt niet uit hoeveel of hoe weinig er af is... alle beetjes helpen toch?

Ik ben 0,5 kilo kwijt.

Mijn nieuwe gewicht is nu 118,0 kilo

Totaal dus 3 kilo minder

Gisteren op de bruidsbeurs helemaal verliefd geworden op een jurk... nu dus super gemotiveerd
Zwiep, ik heb Minny wel een bericht gestuurd, maar mijn hyves doet raar. Ik kom dus niet.

Na een week hard zwoegen is er maar liefst 1 hele ons af!

121.4 dus voor de tabel
Ik kom wel. Maar ff want 's avonds naar Othello.
Hallo dames,

Schrijf wat minder nu ik zoveel werk. Gisteren een dagdienst gehad en vandaag een slaapdienst. Moet om 15.00 beginnen en werk dan tot 8.00 morgenochtend. Kan van 23.00 tot 7.00 slapen. Dan overdragen en op weg naar huis.

Als ik morgen thuis ben zal ik me wegen maar ik ben bang voor een flinke plus. Onregelmatig en slecht gegeten deze week.

Its_just,

Wat leuk dat je een jurk gezien hebt waar je jezelf wel in ziet trouwen. Je kan het.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Werk je ook in de zorg IBI?
Zwieb, het is weken aan de gang, iedere keer ietsjes erger en andere symptonen erbij........
quote:misschicken schreef op 26 oktober 2009 @ 12:26:

Werk je ook in de zorg IBI?Yep!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
verstandelijk gehandicapten? ben effe nieuwsgierig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven