Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Bedankt voor de terechtwijzing want das nogal een verschil. Ik kan niet zo goed hoofdrekenen MissC en mn rekenmachine ligt zo ver weg
Daantje: de meeting is een grote viva-meet. Als je op de pijler overige zoekt naar een topic Hallomeet, vind je meer info.
Thanks Hemera, ga even kijken!!!
Nog niet alles gelezen maar klinkt leuk. Ik werk in Den Haag en zaterdag ben ik om 16.00 vrij dus misschien stuur ik ook nog wel even een mail voor de info Ik zit nu al 2 jaar en 85 dagen hier op het forum maar ik reageer heel weinig dus niemand die me daar kent maar ik ken wel iedereen hihihihi!
Hemera, als Iejoor geen interesse heeft wil ik 'm wel van je overnemen, die cd-rom bedoel ik

Zo lukt het ook niet, en misschien met WW wel.

K*tbaggerzooi...........
Er kunnen altijd kopietjes gemaakt worden...
Ik vind het ook prima om hem naar jou op te sturen elleinspe! Ik zal eerst eens even zoeken of ik hem kan vinden Misschien ook wel handig.
Mag ik hier ook als tip geven dat ik net op internet zo een hele pointslijst vond??? Lijkt me wel heel handig. Je kunt dan ook berekenen hoeveel points je per dag mag. (ik mag 26).

Ik schrok er wel van dat drie pepernoten al 0,5 points is...pfffffffffff

Vergeet maar ff dat handje pepernoten van vandaag dan.
Alles is te vinden op het internet, mijn cd-tjes komen daar ook vandaan... mijn collectie ww recepten ook.
Ik was even aan het googelen, en daar stond dat de cd rom niet op Vista werkt!!

Klopt dat?
quote:misschicken schreef op 26 oktober 2009 @ 16:28:

Alles is te vinden op het internet, mijn cd-tjes komen daar ook vandaan... mijn collectie ww recepten ook.O echt waar?Ik zat al te kijken of ik ergens zo een cdrom kan bestellen. Maar WW is best wel duur als je je daar gaat aanmelden zag ik.
Revolutie als in andere aanpak van de zorg bedoelde ik MissC
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:lola68 schreef op 26 oktober 2009 @ 15:53:

[...]

ik begrijp de geheimtaal lekker wel!

Ben er regelmatig geweest in Zwammezoelie en op de HB. Vrogger....een jaar of 20 geleden...misschien ben ik je wel tegengekomen HPL!

Dat zou wat zijn Lola

Voor zover ik me kan herinneren ben ik in die tijd geen Tukkers tegengekomen
quote:tiaraatje schreef op 26 oktober 2009 @ 16:35:

[...]

O echt waar?Ik zat al te kijken of ik ergens zo een cdrom kan bestellen. Maar WW is best wel duur als je je daar gaat aanmelden zag ik.

Dat bedoel ik

En ik ken mezelf, koop weer zo'n onnodig duur iets wat ik maar volhoud van 12 uur tot aan de middag
Zit even wat berichten terug te lezen.............Hemera............meid..............je bent bijna 50 kilo kwijt!!

quote:elleinspe schreef op 26 oktober 2009 @ 16:37:

[...]

Dat bedoel ik

En ik ken mezelf, koop weer zo'n onnodig duur iets wat ik maar volhoud van 12 uur tot aan de middag

Hahahaha, dat had ik kunnen zijn!

Maar nu houden we het langer vol!
Hemera, ik wil dat cd-tje wel eens in kunnen zien en dan bepalen wat ik ermee doe... Dus als je het vind dan hoor ik het wel (zal je wel effe via hyves berichten...)

Elle, dan zal ik wel een kopietje voor je maken en naar je doorsturen....Als hij op vista werkt want ik begrijp dus dat jij dat hebt.... Ik niet... gewoon nog 2000.... geloof ik.. geen idee eigenlijk maar zeker geen vista...

Zometeen meubels leeghalen... en dan in de keuken wegzetten.... Tja je moet toch iets he..als je nieuwe meubels krijgt en je de oude nog hebt....
Is goed hoor Iejoor, en anders wil missC wel een kopie branden denk ik

Succes met de nieuwe meubels!

Had MW trouwens geen interesse in jouw meubels Iejoor?
quote:tiaraatje schreef op 26 oktober 2009 @ 16:35:

[...]

O echt waar?Ik zat al te kijken of ik ergens zo een cdrom kan bestellen. Maar WW is best wel duur als je je daar gaat aanmelden zag ik.Gratis downlooien, leve de illegaliteit!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 oktober 2009 @ 16:36:

Revolutie als in andere aanpak van de zorg bedoelde ik MissC

ow dat, ze revolueren elke 10 jaar zo'n beetje...

Het nieuwste: het hele terrein is verkocht, er wordt nu een woonwijk gebouwd. Die gebruik mag maken van de voorzieningen die er nu al staan voor onze bewoners. En die bewoners krijgen allemaal nieuwe woningen. Verspreid over de woonwijk, tussen de "gewone medemensch" dus. Omgekeerde integratie.......whoopie!
quote:tiaraatje schreef op 26 oktober 2009 @ 16:45:

[...]

Hahahaha, dat had ik kunnen zijn!

Maar nu houden we het langer vol!

Ja doen we!

Dat heb ik trouwens al 546736544552673 keer geroepen
quote:elleinspe schreef op 26 oktober 2009 @ 16:53:

[...]

Ja doen we!

Dat heb ik trouwens al 546736544552673 keer geroepen Herhaling is de toverkracht van de reclame Elle
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 oktober 2009 @ 16:58:

[...]

Herhaling is de toverkracht van de reclame Elle Kijk...........dat zijn de motiverende woorden die ik af en toe (vaak) nodig heb
Ik bedoelde Dennendal MissC

Elle
Durpie verderop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven