Vieze dikke zwarte harige spinnen....

27-10-2009 22:05 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELLUP!! Vanavond raam open gehad en jahoor... daar zat er weer 1... Zo'n grote vette vieze spin... Het barst er hier van. Iemand tips? Ik hoop dat ie nu in de dyson zit maar weet niet zeker of ik 'm te pakken had. Heb nu overal jeuk en ga zo maar slapen.... Weet iemand hoe ik van deze spinnenplaag afkom? Het lijkt overigens wel dat die beesten alleen maar op bezoek komen als manlief er niet is. (advies zal dus luiden dat ie thus moet blijven!)

En ja, ik weet dat ze altijd samen zijn....
Topic verplaatst naar Thuis
@viva angel; sorry, dat is de stress....
Foto!!!!
Moet er niet aan denken trouwens, sterkte ermee.
Ieuw!!!!!

WIl je niet nog banger maken, maar ben je niet bang dat ie weer uit de stofzuiger kruipt?

Allemaal uitmoorden, die rotbeesten!
Waarom zijn vrouwen zo bang van spinnen? Het zijn erg nuttige beestjes, en ik kan vol bewondering kijken naar een mooi spinneweb.

Tip voor TO: heb respect voor de spin, dan komt het wel goed. Ik laat ze altijd leven in huis en ik zie zelden dezelfde spin nog een keer.
Toevallig ben ik die afgelopen week 3 keer tegengekomen in huis!! Maar dan niet een spinnetje, maar echt van die smerige grote dikke lelijke spinnen.

Ik ben in staat om uit logeren te gaan zolang ze er nog zijn, zelf weghalen wordt hem niet...

Verder geen advies maar ik begrijp je lijden...
Sim, ik heb heel veel respect voor spinnen als ze maar niet in mijn huis komen.
Aaaaah bah! Ik leef met je mee! Ik ben er ook echt super bang voor. Ik heb helaas geen tips voor je. Heb je daar elk jaar last van dan? Een vriendin van mij had het ook, zij heeft haar coniferen weggehaald en sindsdien heeft ze er geen last meer van.......
quote:Mamalijntje schreef op 27 oktober 2009 @ 22:08:

@viva angel; sorry, dat is de stress.... (Was toevallig hoor, die snelle verplaatsing, ik was de overige-pijler aan het opruimen)
Stofzuiger staat nog aan.... laat m aan tot man thuis komt... (duurt nog 2 uur)Lamp in die hoek blijft ook aan.(daar zat spiderman) Ik durf geen foto te maken, zijn zo groot!! Echt een doorsnee van minimaal 10 cm, woon in het centrum van de oude stad, gaan gelukkig ons huis verkopen!! Kan niet wachten tot ik in een huis woon met van die leive schattige en nuttige spinnetjes, deze zijn zo groot dat zelfs onze drie katten bang zijn.....
Je moet even een blaadje tegen de stofzuigermond doen, of bijv je gordijnen er tegenaan. Dan zuigt het vacuüm en "knalt" de spin zeg maar. Wel weer zielig natuurlijk...
Je raamkozijnen insprayen met anti spinnenspul,bescherm wekenlang!

Zal even googlen welke ik gebruik:

(staat op tegen vliegen maar werkt als een tierelier tegen alles wat naar binnen wil lopen en vliegen!)

Bij Welkoop of Boerenbond oa te koop
Niks zielig; Dood aan alle spinnen!!!!

Maar heeft niemand een totaal niet diervriendelijk middel anti-spin????

Ga nu nachtmerries kweken!!

Bedankt alvast!!
quote:Mamalijntje schreef op 27 oktober 2009 @ 22:23:

Niks zielig; Dood aan alle spinnen!!!!

Maar heeft niemand een totaal niet diervriendelijk middel anti-spin????

Ga nu nachtmerries kweken!!

Bedankt alvast!!

Ja!!

Zie mijn afbeelding van 22.22uur
Mijn hond heeft last van vlooien de laatste tijd, dat vind ik eigenlijk nog erger dan spinnen..

Net weer het hele huis behandeld (en auto), bed gewassen, hond geshampood.. WHAAA ik word er gek van.

Gelukkig hebben we hem afgeleerd op bed/bank te komen, want dat zou ik nog ranziger vinden.

Eten spinnen vlooien?
Ik heb me leren te vermannen voor mijn kind. Ik -altijd superbang voor spinnen, ook als ze niet harig zijn- wil mijn angst niet doorgeven aan mijn kind en heb mezelf laatst gered van een harige joekel die uit een plantenpotje kroop toen ik daar een ander plantje ik wilde doen. Ik vroeg me al af waar het beest gebleven was die ik 2 weken daarvoor signaleerde , maar snel weer wegkroop toen het mij zag.

Nou, daar dus. In de plantenpot die ik niets vermoedend in mijn handen had en ik oog in oog met mijn grootste fobie stond. Ik heb de pot nog net niet weggesmeten, maar keurig (snel) op aanrecht gezet. Ben achteruit gedeinsd en heb door mijn wimperharen kunnen zien dat het beest verschrikt weer terugkroop in de pot. Toen heb ik heel erg hard hardop tegen mezelf gezegd "ik ben stoer, ik ben stoer, ik ben STOERRR" en toen greep ik de pot, smeet er een bord bovenop en ben ik hard naar buiten gehold om de pot ergens in de struiken te kiepen (hoefde niet toe te kijken hoe de spin eruit kroop). Pas twee dagen later durfde ik de pot weer op te rapen.

En binnen heb ik serieus nog tien minuten staan shaken. Ik ben echt wel stoer haha . En mijn kind snapte echt niet waar ik zo moeilijk over deed.
Ze doen niks, echt niet. Waarschijnlijk weet je dat wel maar zie je dat niet op het moment dat je schrikt.

Ik zet grote spinnen gewoon weer buiten, dagelijks, want ze komen altijd terug naar binnen, dat dan weer wel.
Was het zo'n eentje:

http://www.youtube.com/watch?v=1YO8-K3D ... re=related
Schouderklopje, wat stoer. Zou mijn verhaal kunnen zijn hahaha!

Ik was helemaal in paniek geraakt toen er eens een deel van een enorme spin in de keuken lag (die toenmalige kat waarschijnlijk mee naar binnen had genomen) en moest buiten op adem komen. En dan was het een dode spin..
quote:summerbreeze21 schreef op 27 oktober 2009 @ 22:38:

Was het zo'n eentje:

http://www.youtube.com/watch?v=1YO8-K3D ... re=related

Jakkie!! Ik heb ook een tijdje last gehad van dat soort!

Ik krijg er nu nog de kriebels van! Ze zijn zo groot en rennen zo snel!

Nu zijn ze er gelukkig een stuk minder.
Ik had niet al te lang geleden deze vriend ontdekt in mijn bijhalletje, onder een plastic zak. Hij lijkt hier misschien niet zo groot, maar het was een joekel van een beest. En hij rende hard!! Ik kreeg echt een hartverzakking, maar heb toch een foto gemaakt

Hij heeft het helaas niet overleefd..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Nou, zo'n soort was het dus, van dat youtube filmpje.

Gatver de gatver! IELLL. Ik word weer helemaal gek als ik dat zie.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
getver... TE goor!!!

**** op vakantie in kroatie zat manlief altijd te spelen met spinnen van daar. die zijn ook grooooooot..je ziet de giftanden gewoon. hij is niet bang voor spinnen...vind ze mooi.

maargoed hij liet dat beest los en ik zag hem de tent inrennen.

manlief vond dat ik ze zag vliegen...

volgende morgen werd ik wakker....leg toevallig mn hoofdkussen iets opzij.......

en daar ligt een reusachtige geplette spin!!!!! zooooo goor *****

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven