Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
@Daantje: Respect! Heb vroeger ook gerookt en ik weet hoe verslavend het kan zijn. Goed dat je al afleiding hebt gevonden in het sporten. Succes!

@Iejoor: Ga je nu wel alleen lopen?

Ik ga nu een planning voor bewegen en eten voor de komende week maken. Volgens mij een tip van Q ooit.

Merk dat ik vaak door drukte of vermoeidheid verkeerde keuzes maak qua eten en als ik dit vooraf dichttimmer, zal dit helpen.
Dank je wel, MissC., maar ik was dan ook helemaal vrolijk van al die bekende onbekenden gisteren.

In plaats van de american pancakes-met-stroop die ik vaak als zondagochtend-brunch klaarmaak, heb ik nu een heerlijke boterham met kaas gegeten. Mijn eerste wapenfeit. That's one small stap for a man, but a giant leap for Mimsey
Wat wilde ik nou toch typen?
Goed bezig Mimsey!
Hallo allemaal,

Toch de stoute schoenen aangetrokken om hier een berichtje achter te laten. Mijn naam is Hermes en ik lees sinds een tijdje mee. Ik ken Elle via een ander topic (waar we allebei al een jaar meeschrijven) en zou graag mee willen schrijven.

Wat over mezelf: ik ben 33 jaar, single, werk 4 dagen per week als beleidsmedewerker en 1 dag in de week doe ik onderzoek bij een universiteit.

Ik wilde vragen of ik met jullie mee mag schrijven en in de tabel kan worden opgenomen. Ik weeg 117,5 kilo (dat was ooit 132,5 kilo). Afvallen gaat heel langzaam, ik weet niet of dat uitmaakt voor jullie.

Groetjes
Hee Hermes, hartstikke leuk dat je hier meedoet, zoals al gezegd ben je hier van harte welkom
quote:Iejoor schreef op 01 november 2009 @ 12:53:

[...]

Elle, heb vanochtend de WW cd voor je gekopieerd en die gaat vandaag of morgen op de bus dus ik hoop dat hij werkt op Vista en je daar weer motivatie uit kunt halen....

O fijn Iejoor.

Kun jij er iets mee?
quote:misschicken schreef op 01 november 2009 @ 12:54:

Die cd gaat nie spontaan werken op vista, daar moet je even een aanpassinkje voor downlooien.

Ik dacht al dat ik dat gelezen had.

Wat moet ik daarvoor downlooien MissC, weet jij dat toevallig?
Hoi Mimsey.....kom je ook meeschrijven?

Zo ja, ook van harte welkom!
Hmm.....zit weer mooi tegen mezelf te lullen
quote:elleinspe schreef op 01 november 2009 @ 14:01:

[...]

Wat moet ik daarvoor downlooien MissC, weet jij dat toevallig?Ik ga ven graven in mijn grijze cellen...u hoort van mij!
quote:elleinspe schreef op 01 november 2009 @ 14:01:

[...]

Wat moet ik daarvoor downlooien MissC, weet jij dat toevallig?http://romeo.messageboard.nl/8651/viewtopic.php?t=656
quote:misschicken schreef op 01 november 2009 @ 14:05:

[...]

http://romeo.messageboard.nl/8651/viewt ... =656Thanks MissC
Thanks ladies voor alle support!! Iejoor jouw opmerking is de beste: het is gewoon vies Net wel even gelopen: kuit gaat redelijk, geen pijn maar ik voel de plek nog wel dus heb een beetje gehinkelt uit angst dat het er weer in zou schieten hahahaha. Maar goed ben gegaan en zit nu aan een kop thee zonder koekjes en zonder sigaret

Haaaaai trouwens tegen Swarovski en Hermes! Goe dat jullie er zijn
Hoi allemaal,

Leuk dat jullie elkaar gezien hebben.Lijkt me ook best een beetje eng.

Morgen weer wegen.Heb me wat beter gedragen qua eten deze week.

En me aan mn voornemen gehouden om op de dagen dat ik niet sport (6 in totaal, minstens een uur te wandelen. Dat is gelukt. Heb op mn sportdag na elke uur gewandeld.

Gister verjaardag gehad en heb wel wat meegesnoept, gebakje, wat chips en kippenpootjes.

Hoop dat er morgen dan toch wat af is.

Jullie nog een fijne zondag!
Leuk om alle fijne berichten over de meet te lezen!

Geeft me weer nieuwe inspiratie.

Ik heb trouwens een afslank programma aangeraden gekregen door m'n arts, outfit4u maar de kosten bedragen 1300 euro. Dat vind ik echt veel te veel...

Is er iemand die ervaring heeft met dit soort programma's?
quote:Hermes schreef op 01 november 2009 @ 13:45:

Hallo allemaal,

Toch de stoute schoenen aangetrokken om hier een berichtje achter te laten. Mijn naam is Hermes en ik lees sinds een tijdje mee. Ik ken Elle via een ander topic (waar we allebei al een jaar meeschrijven) en zou graag mee willen schrijven.

Wat over mezelf: ik ben 33 jaar, single, werk 4 dagen per week als beleidsmedewerker en 1 dag in de week doe ik onderzoek bij een universiteit.

Ik wilde vragen of ik met jullie mee mag schrijven en in de tabel kan worden opgenomen. Ik weeg 117,5 kilo (dat was ooit 132,5 kilo). Afvallen gaat heel langzaam, ik weet niet of dat uitmaakt voor jullie.

GroetjesWelkom Hermes! Mag ik vragen in welke richting je onderzoek doet?
Dank jullie voor het welkom :-)

Zwieber, ik doe onderzoek naar een juridische definitie van macro discriminatie.
quote:Hermes schreef op 01 november 2009 @ 18:44:

Dank jullie voor het welkom :-)

Zwieber, ik doe onderzoek naar een juridische definitie van macro discriminatie.Oh wat leuk! Is het promotieonderzoek of gewoon onderzoek voor de uni? Zoals ik het begrijp probeer je dan een wereldwijde definitie te formuleren van internationale discriminatie van een groep? Of moet ik wat anders onder macro discriminatie verstaan?
Hoi Zwieber,

Ik die promotieonderzoek (buitepromovendus): macro discriminatie is de term die ik gebruik voor groepsdiscriminatie. Wanneer is iets juridisch groepsdiscriminatie en is dat verboden en als het verboden is, hoe kan dan actie (en wat voor actie) worden ondernomen.

Daarbij kijk ik vooral naar mannen/vrouwen en onderzoek ik verschillende casussen, maar de definitie kan ook voor andere vormen van discriminatie worden gebruikt.

En nu weer on topic: ik heb mijn sporttas voor morgen al ingepakt (oké dat wil nog niet zeggen dat ik morgen ook ga...)
Oh wat leuk! Hermes, zou ik jou anders misschien mogen mailen. Ik ben zelf jurist en promoveer ook maar dan als gewone AIO. Echter ik wil switchen naar een ander onderwerp en dan als buitenpromovenda en hier heb ik eigenlijk nog wel wat vragen over. Mag ik jou daarmee lastig vallen? En ik zit ook nog eens in de mensenrechtenhoek met het beoogde onderzoek dus jij bent echt mijn ideale vraagbaak. En als je het toevallig ook nog eens in Leiden zou doen, dan zou dat helemaal geweldig zijn want daar wil ik het ook doen.

Maar als je het niet ziet zitten, gewoon zeggen hoor! Iedereen heeft op de meet kunnen zien dat ik enorm eng ben dus dat begrijp ik best
Ik doe het in Leiden, nee echt!

Maar hoe sturen we elkaar nu een berichtje?
Ik doe het in Leiden, nee echt!

Maar hoe sturen we elkaar nu een berichtje?
Ik geef je mijn mailadres en dan kan jij mij mailen: z.wieber@hotmail.com

Echt helemaal super!
Haha jullie hebben elkaar al gevonden
Je hebt mail Zwieber!

Yep, Elle, contact

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven