Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Je hebt een hele lange mail terug Hermes! Wat enorm leuk!

Elle, dank voor het brengen van Hermes naar dit topic!
Maar uh..drie promovendi op iets van 20 mensen...zegt dit iets over ons werk en het verband met overgewicht?
Hallo allemaal.

Weinig hier geweest het weekend, voel me niet lekker. Heb sinds vrijdag al hoofdpijn die maar niet weg wil. En misselijk...bah!

Ik heb begrepen dat jullie het gezellig hebben gehad gisteren bij de meeting.

Welkom aan alle nieuwen. Ben de namen alweer kwijt... sorry....

Ik ga morgen mijn best doen om hier en op hyves bij te lezen/schrijven.

Nu naar bed, de luikjes zakken hier dicht.
quote:Zwieber schreef op 01 november 2009 @ 20:08:

Maar uh..drie promovendi op iets van 20 mensen...zegt dit iets over ons werk en het verband met overgewicht?

Daar zou onderzoek naar moeten worden gedaan en als de uitkomst is dat er een verband is, dan een stickertje: promoveren schaadt uw gewicht, begin er niet aan.

En nieuwsgierig als ik ben: wie is de andere promovenda?

Beterschap Lola68
Ik baal ontzettend.......... Ben ook boos...... grumbel....

Kwamen we net thuis hebben we op exact dezelfde plek als begin dit jaar een waterlekkage en dit keer dus over onze nieuwe tv meubel heen en over de tv..... Gelukkig doet de tv het nog en trket het meubel ook weer een beetje bij van alle water wat er op heeft gelegen.. Maar goed kan het niet zijn.. Hoop dat het morgen helemaal is bijgetrokken...

Begin van dit jaar hadden we het ook en toen is er iemand komen kijken maar kon het probleem niet vinden en zei dat we de volgende keer maar weer contact moesten opnemen.. Nou bij deze dus... 10 maanden later... En in de tussentijd heeft het toch wel heel wat geregend en ook flink ook en net vandaag als we net onze nieuwe meubels hebben staan hebben we het weer...Erg fijn... ben dus helemaal boos....

Kunnen we weer contact gaan opnemen met de aannemer in de hoop dat hij nu wel iets kan doen en ook op korte termijn..De vorige keer hebben ze er ook niets aan gedaan maar dit keer laat ik dat niet gebeuren.. Zijn ze nou helemaal gek geworden.... Onze tv had gewoon kapot kunnen zijn en ons nieuwe meubel moeten we nog maar van zien hoe het bijtrekt... Grmbl...
Welkom overigens aan de nieuwe! Sorry voor mijn ego bericht...
quote:Hermes schreef op 01 november 2009 @ 20:35:

[...]

Daar zou onderzoek naar moeten worden gedaan en als de uitkomst is dat er een verband is, dan een stickertje: promoveren schaadt uw gewicht, begin er niet aan.

En nieuwsgierig als ik ben: wie is de andere promovenda?

Beterschap Lola68Onze grote dunne arme Leider. (arm geworden door al het shoppen, nu ze dun is, is shoppen nog leuker). Quirijn dus.
quote:Iejoor schreef op 01 november 2009 @ 21:06:

Ik baal ontzettend.......... Ben ook boos...... grumbel....

Kwamen we net thuis hebben we op exact dezelfde plek als begin dit jaar een waterlekkage en dit keer dus over onze nieuwe tv meubel heen en over de tv..... Gelukkig doet de tv het nog en trket het meubel ook weer een beetje bij van alle water wat er op heeft gelegen.. Maar goed kan het niet zijn.. Hoop dat het morgen helemaal is bijgetrokken...

Begin van dit jaar hadden we het ook en toen is er iemand komen kijken maar kon het probleem niet vinden en zei dat we de volgende keer maar weer contact moesten opnemen.. Nou bij deze dus... 10 maanden later... En in de tussentijd heeft het toch wel heel wat geregend en ook flink ook en net vandaag als we net onze nieuwe meubels hebben staan hebben we het weer...Erg fijn... ben dus helemaal boos....

Kunnen we weer contact gaan opnemen met de aannemer in de hoop dat hij nu wel iets kan doen en ook op korte termijn..De vorige keer hebben ze er ook niets aan gedaan maar dit keer laat ik dat niet gebeuren.. Zijn ze nou helemaal gek geworden.... Onze tv had gewoon kapot kunnen zijn en ons nieuwe meubel moeten we nog maar van zien hoe het bijtrekt... Grmbl...Water, tv, kortsluiting er had ook brand kunnen uitbreken. Heel gauw die aannemer erbij halen en hem dwingen het te maken. Kut voor je Ie!
Wat balen Iejoor, gelukkig lijkt er niets met je tv aan de hand te zijn. Van welke stof is je bank gemaakt? Hopelijk zul je er geen kringen aan over houden..

Als jullie het over de 'lange dunne Leider' hebben, zie ik trouwens steeds zoiets voor me:

Maar ik begrijp dat Q in het echt veel mooier is
Zo, das balen Iejoor! Ik hoop dat ze het gauw gaan oplossen voor je

Yeahhh nieuwe meeting is gepland...gelijk een mooi doel om daar een stuk slankerderder te verschijnen!
Hoi Hermes!!!

Wat leuk dat jullie elkaar al zo snel gevonden hebben

Ik ga morgen ff in de herhaling, is dat lijf van mij nu helemaal raar. Tsssk.

Straks mijn tussentijdse toets, duimen jullie? (9:00 uur)

Iejoor, balen van je spullen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Swarovski, gelukkig is het niet over de bank oid. Alleen over het tv meubel maar dus ook de tv.... Verder geen meubels geraakt... Maar irritant is het wel.. Als ik vanmiddag nog niets heb gehoord van de aannemer ga ik dus ook gelijk bellen... Vanochtend begon het weer opnieuw met regenen dus hoop niet dat als we thuis komen er weer een mega plas water ligt.. Meubel is iig weg onder het druppelgebied... Dus we blijven hopen dat het nu goedkomt.. De waterstreep op het plafond zat er nog steeds vanochtend met een druppel eraan dus ben benieuwd....

MissC, wanneer is de nieuwe meeting dan???

Gewicht hier was hetzelfde als vorige week. Hopelijk morgen ook nog zo want dan ben ik voor de dietiste toch een kg afgevallen hoewel ik weet dat dat eigenlijk niet zo is voor mezelf.... Maar goed....

Nu maar weer gaan werken.... totaal geen zin in.... ga echt met flinke tegenzin werken iedere dag.. Toch maar eens tijd voor actie ofzo.. Maar ben weer te lui ervoor... grmbl...
E=MeetC2 (we meet again!)

20 maart te Utrecht
Goedemorgen allemaal!

Bij deze mijn cijfers:

Leeftijd: 32

Lengte: 1.76

Startgewicht: 90,1

Streefgewicht: 77

BMI: 29,1

@HPL: succes straks!
Wat ontzettend KUT Iejoor.

Idd aannemer bellen en er naar laten kijken, en niet weg laten gaan tot ie het gevonden EN gemaakt heeft!!

HHmmm.......Utrecht is wel beter voor me te doen!!
Hoest Lola, hoofdpijn minder geworden?

Dat zijn toch geen bijwerkingen van die slaaptabletten hè?

HPL succes straks!!
2 kilo erBIJ??? Hier klopt iets niet!

Die weegschaal is van de leg, of mijn lijf, maar van een sateetje met wat frietjes kom je GEEN 2 kilo aan!
Thnx Elle & Swa
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
HELP

Ik trek het even niet.

Heb me de hele week zo goed gedragen, elke dag 1 a 1,5 stevig gewandeld, goed gegeten. Alleen gebak op de verjaardag.

Tot gisteravond aan toe stond ik op 108.0, dus 0,7 eraf.

Was ik blij mee.

En net 109.

Moest er gewoon van janken. Kids zitten me nu al aan te kijken waarom ik al jankend typ...

Hoe kan dit nou? Wat doe ik nou fout.

De moed zakt me zo in de schoenen. Ik was net van plan zo een uur te gaan wandelen en nu heb ik zoiets van,waarvoor eigenlijk? Als ik daardoor weer een kilo bijkom pfff

Dit is zo vermoeiend.

Sorry voor dit mega-egobericht.
Ah, ik ben dus niet de enige....

Ik gooi het op vocht of hormonen tiara...morgen nog maar eens proberen.
Zakt de moed hou niet in de schoenen?? Je klinkt zo nuchter.

Het gekke is, ik voelde me al wel slanker al zit dat tussen de oren.
Ik ben nog steeds zand....maar hoop een deze dagen uit dit gat te kruipen......
Nee ik ben pissig, doe ik daat goddomme de hele week mijn best voor.

Bij de meeting alleen een sateetje en wat frieten genomen.....

Gisteren dat sateetje nog gecompenseert....

En dan BAM 2 kilo erBIJ???

Ik ga zo eerst even met nieuwe batterijen naar boven.

En morgen nog een keer wegen.
Tiaraatje, de moed niet opgeven. Wie weet ben je door al dat lopen wel spieren aan het kweken en dat is goed... Hou je ook je omvang bij? Zo ben ik de afgelopen tijd niets afgevallen maar wel 3 cm in omvang kwijt.. Dat is ook een goede motivatie natuurlijk... En morgen gewoon nog een keer proberen wie weet hou je vandaag wat meer vocht vast dat kan best.. Heb je gisteren iets zouts gegeten? De aanhouder wint hoor! Niet je laten ontmoedigen door dit resultaat. Je zult zien dat het er echt wel af gaat....

MissC, lijkt mij ook dat je van een frietje met sate niet aankomt... Iig niet 2 kg... dus herkansing morgen is een hele goede...

Kom op he meiden! Niet de moed laten zakken hoor...

HPL, succes zometeen!

Elle, envelope gaat vandaag de deur uit.. Heb hem net helemaal klaargemaakt! Dus je hebt morgen of overmorgen post (leer mij de post kennen met hun levertijden.....)
Helleu,

Ik was weer een halve lichter!

Het gat niet hard, maar ik heb nog 29 weken voor dat ik 40 word!

HotPip, je kan het! Toitoitoi!

Iejoor, dat het lijnen niet lukt en je baan niet. heeft het met elkaar te maken?

Je klinkt weinig positief de laatste tijd.

Als je wilt dat het verandert, doe er iets aan!

Het is zo zonde van je tijd als je je niet fijn voelt!

Solo, hoe is het? Ben je over, is het gelukt én meegevallen?
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven