Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Is mijn laatste dag op dit project, dus afscheid, dus trakteren.

Maar de geur maakt me nu al misselijk, jippie!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Misselijk is goed, in dit geval dan

Wanneer mag je op gesprek Hermes? Spannend!
Ik sport niet, en ga het ook niet doen.

Niet iedereen is gelijk, ik word strontchagerijnig, ben helemaal niet te genieten, ik kaffer iedereen uit die in mijn buurt komt, en mijn hoofd raakt helemaal niet leeg maar eerder vol van het stoom wat het opspaart, om daarna tot een ontlading te komen waar je U tegen zegt.

Het zal allemaal best dat het gezond is en dat het goed is voor loshangend vel blablabla, maar voor mijn bloeddruk is het absoluut levensgevaarlijk als ik ga sporten.

Dus al wil iedereen 7x per week sporten, be my guest, maar ik doe het niet.
En net zo goed als ik van de sportperikelen weet van Hermes, weet zij van mijn afkeer tegen sport
Elle
Krijg net een mailtje van school dat ze niet meer weten wat ze met mijn oudste aan moeten...is dat een fijne opkikkert!

Ik weet het ook niet meer...marktplaats dan maar?
Wat tof dat je op een sollicitatiegesprek mag komen, Hermes! Ik ga voor je duimen!
quote:misschicken schreef op 06 november 2009 @ 10:41:

Krijg net een mailtje van school dat ze niet meer weten wat ze met mijn oudste aan moeten...is dat een fijne opkikkert!

Ik weet het ook niet meer...marktplaats dan maar?

Waaaat? in een mail? Nou ja zeg, wat stom dat ze je niet even bellen. (Ziet overigens wel perspectief in marktplaats: à la puberruil) Sterkte MissC

Elle, je bent een antilope

Thanks, Jokejacket
Ik heb mailcontact met zijn plus-mentor, dat communiceert het makkelijkst voor het maken van afspraken etc.

Nu had ik net ook GGZ aan de lijn, daar mag ik vanmiddag weer even van me afblaten.

(zoon is 15, doet 3 havo en heeft PDD-nos/ADD)

Ben benieuwd waar dit schip nu weer strandt.
Zooooo jammer dat ik niet zo'n typ ben die van stress afvalt. De kilo's zouden er af vliegen!

En gelukkig ben ik ook geen stresseter
quote:misschicken schreef op 06 november 2009 @ 10:52:

Zooooo jammer dat ik niet zo'n typ ben die van stress afvalt. De kilo's zouden er af vliegen!

*grinnik*

MissC, fijn dat je je hart kan luchten bij de GGZ. Weet niet wat Pdd-nos/ADD precies inhoudt, zal zo eens googlen. Hoop dat er een oplossing komt die voor jullie allemaal werkt en vooral voor je zoon.

Hmm, ben weer erg aan het uitstellen vandaag. Nou ja, de wasmachine staat 'al' aan, nu de rest nog...
KOrt door de bocht een autist met concentratieproblemen.

Erg leuke combi met puberteit.
MC

Hier eentje met MCDD, en wij moeten nog op zoek naar een school die haar wil hebben.

Je geloofd me vast als ik zeg dat dat nog moeilijk gaat worden.
Wij dachten een school te hebben gevonden die het kon handelen en hun beloftes waar zou maken...het is al 2,5 jaar ellende.

En overplaatsen heeft weinig nut, er is geen speciaal onderwijs op havo nivo in de buurt
Hier wel! (niet dat wij havo nodig hebben hoor )

Maar dat is weer wat uit de richting voor jullie.
KUT MissC

Voor Lola ook nog even een

Wacht even....................................ik gooi er gewoon voor iedereen een vrachtwagen vol uit......
Yeah! Knuffels!!!!
Oeh, wat vervelend MissKip! Fijn dat je met de GGZ over dit soort zaken kan babbelen..

Heel veel sterkte en een knuffel!

Nu ga ik echt eens richting school om mijn eigen waarheid onder ogen te zien: een gesprek met de richtingscoördinator over de rest van mijn studietijd......
Joke, succes!

MissC, wat onwijs *PIEP*

Ik heb net een telefoontje gekregen van HR... we hebben een afspraak gemaakt voor 16 november om even erover te praten... Volgende week is ze de hele week op cursus dus dan kan het niet.. Geeft op zich niets de 1e stap is er en daar gaat om....
Oké Iejoor, en idd, de eerste stap is gezet.

Hier, voor jou ook een
MissK. da's kut

Iejoor, fijn!
Is het gelukt om van het lekkers af te blijven HPL? Beetje leuke laatste dag?

MissC en Lola ik doe gewoon mee

Iejoor, fijn dat je een afspraak hebt. Maak je vantevoren een lijstje met wat je zou willen?
Ik heb een ienieminie stukje speculaas op Hermes En ik doe eigenlijk helemaal niks, straks iets van een borrel denk ik, ze zijn erg druk en geheimzinnig
Ze maken het nog spannend HPL!

Ben mijn favoriete winterkost aan het maken...stamppot groene kool met kaas. mjam!
Groene kool, ieks :puke:

Ja ik heb niet door dat ze boodschappen zijn gaan doen bij de Appie en die kaart die rond gaat heb ik ook niet gezien Maar ik vind het allemaal zo superlief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven