Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Jitb: succes

pindasaus en saté daar zijn volgens mij een paar slechte ervaringen mee
Ja, met beide inderdaad... bah... nooit weer!
Pippi, heb je voorstel gelezen en ga erop in!

Ik ga!!!!!!!
quote:misschicken schreef op 10 november 2009 @ 12:27:

Saté is eng

JITB succes!

Tiara, deal!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik had me nog niet gemeld , hier gelijk gebleven.
3x raden wat in het bedrijfsrestaurant op het menu stond

Juist! Tis een samenzwering
Hahahahahaaaa
Ik weeg 99 kilo en ben 1.60 ik voel me dood ongelukkig in mijn lijf aangezien in 3 jaar geleden nog 68 kilo woog.

Maar ik heb alles al geprobeerd, niks houd ik vol...

Ik weet het gewoon even niet meer.

Ik begin ook steeds mee lichamelijke klachten te krijgen.

Ik zou er graag via deze weg met iemand over praten..

Ik weet gewoon niet meer zo goed wat ik moet doen.

Ben pas 23 jaar.

(wel moeder geworden waarbij ik ook veel ben aangekomen maar mijn dochtertje is al ruim 1 jaar)
Jessica, hier ben je aan het goede adres meid! Welkom!
Dank je.. ik durfde eerst niet, schaam me voor mijn gewicht. Maar er moet nu echt iets gaan veranderen. Wil van de zomer zo graag voor het eerst met ons kindje op vakantie en me met een lekker gevoel in een badpak/bikini kunnen kleden..

Ik heb al zoveel dieeten geprobeerd etc. maar niks helpt, ben stom gezegd niet sterk genoeg, maar wil wel echt afvallen...

pfffff moeilijk!!
jessicalief Welkom!!
Oja, jessica. Als je in onze fantastisch tabel wilt, die onze Q zo mooi maakt, zet dan op maandag of dinsdag(voor de avond) je cijfertjes dikgedrukt neer. Dan neemt Q ze mee voor de tabel! Als je dus nu je gegevens even dikdrukt, dan sta je deze week al in de tabel!
quote:Hermes schreef op 10 november 2009 @ 14:20:

3x raden wat in het bedrijfsrestaurant op het menu stond

Juist! Tis een samenzwering De vloek van de saté? Trap er niet in!!!! Kost je 2 kilo, een week lang!
Welkom Jessica!
sorry ik snap het niet helemaal...
Nou als je je gewicht en gegevens die je in de tabel hier boven wilt hebben even vetgedrukt zet, dan zet Quirijn ze voor je in de tabel.

Dus vet zo
jessica 23 jaar gewicht 98.7 streefgewicht 70 kilo

Zo?
Maar nu mijn volgende vraag: Wie heeft er echt goede afvaltips.... Of een mega goed volhoudend dieet..

(ben niet zo fan van shakes)
Ik kan je van harte alle dieeten met shakes, pillen, poeders, repen en andere flauwekul afraden!

Been there, did that, got the t-shirt.

Eet gezond. 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Dan hou je het het beste vol. Begin je dag met een ontbijt, sla dat niet over. daarmee start je je verbranding. Doe elke dag aan beweging.
Als ik even in mag breken:

Jessica, succes meid!

Dit is de eerste stap.

Niet crashen, probeer elke twee uur wat gezonds te eten, zo hou je het het makkelijkst vol en hou je de verbranding hoog.

Zoals: Gekookt eitje, volkoren boterhammen, fruit, groente, etc.
En begin desnoods met elke dag een half uur/uur stevig wandelen.
ja.. eigenlijk zijn het dingen die ik allemaal al weet. En die hartstikke logisch zijn. Eigenlijk moet ik vragen:

Hoe houden jullie het vol!!

Ik moet daarbij wel zeggen dat ik een eetstoornis heb gehad en ik de vreetbuien dus nog niet altijd onder controle heb.

Ik vind het erg moeilijk om over te praten, ben wel blij dat dat nu op deze manier kan...
even heeeeeel snel....

deze week geen gewicht van mij.....

batterij van de weegschaal is leeg, en aangezien het zo'n onmogelijk model is moet ik eerst gaan uitvinden waar ik die vandaan ga halen... (nadat ik hem eerst uit de weegschaal heb gepeuterd

Ik wordt gesaboteerd!
Chicku

Welkom Jessica! Je kan op voedingscentrum.nl kijken voor de hoeveelheid die je ongeveer per dag binnen hoort te kijken.

Een andere manier is om (al dan niet via je huisarts) een afspraak bij een diëtiste te maken om je eetpatroon onder de loep te nemen.

MissC: ik ben bang dat ik eerst last krijg van de vloek van de chocola (en ik vind saté nou niet super jammie dus niet genomen)
Jessica, welkom!

Ik ben ook nog behoorlijk nieuw.

Hoe hou ik het vol?

Daar speelt dit topic een grote rol in! De dames hier zijn allemaal erg stimulerend, ook als het even niet gaat.

Je kunt hier alles kwijt is me opgevallen.

Denk dat het komt omdat we allemaal lotgenoten zijn. We zijn geen vrouwen met maat 36 die nog even 2 kilo kwijt willen (bedoel ik niet verkeerd hoor), maar we moeten gewoon veel meer kwijt.

Je hebt ook een kleintje las ik. Als je geen tijd voor geregeld sporten hebt kun je gaan wandelen. Liefst een uur per dag.

Daar ben ik nu ook mee begonnen en dat is elke dag wel te doen.

Succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven