100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
dinsdag 10 november 2009 om 14:29
Ik weeg 99 kilo en ben 1.60 ik voel me dood ongelukkig in mijn lijf aangezien in 3 jaar geleden nog 68 kilo woog.
Maar ik heb alles al geprobeerd, niks houd ik vol...
Ik weet het gewoon even niet meer.
Ik begin ook steeds mee lichamelijke klachten te krijgen.
Ik zou er graag via deze weg met iemand over praten..
Ik weet gewoon niet meer zo goed wat ik moet doen.
Ben pas 23 jaar.
(wel moeder geworden waarbij ik ook veel ben aangekomen maar mijn dochtertje is al ruim 1 jaar)
Maar ik heb alles al geprobeerd, niks houd ik vol...
Ik weet het gewoon even niet meer.
Ik begin ook steeds mee lichamelijke klachten te krijgen.
Ik zou er graag via deze weg met iemand over praten..
Ik weet gewoon niet meer zo goed wat ik moet doen.
Ben pas 23 jaar.
(wel moeder geworden waarbij ik ook veel ben aangekomen maar mijn dochtertje is al ruim 1 jaar)
dinsdag 10 november 2009 om 14:42
Dank je.. ik durfde eerst niet, schaam me voor mijn gewicht. Maar er moet nu echt iets gaan veranderen. Wil van de zomer zo graag voor het eerst met ons kindje op vakantie en me met een lekker gevoel in een badpak/bikini kunnen kleden..
Ik heb al zoveel dieeten geprobeerd etc. maar niks helpt, ben stom gezegd niet sterk genoeg, maar wil wel echt afvallen...
pfffff moeilijk!!
Ik heb al zoveel dieeten geprobeerd etc. maar niks helpt, ben stom gezegd niet sterk genoeg, maar wil wel echt afvallen...
pfffff moeilijk!!
dinsdag 10 november 2009 om 14:46

dinsdag 10 november 2009 om 15:56
Ik kan je van harte alle dieeten met shakes, pillen, poeders, repen en andere flauwekul afraden!
Been there, did that, got the t-shirt.
Eet gezond. 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Dan hou je het het beste vol. Begin je dag met een ontbijt, sla dat niet over. daarmee start je je verbranding. Doe elke dag aan beweging.
Been there, did that, got the t-shirt.
Eet gezond. 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Dan hou je het het beste vol. Begin je dag met een ontbijt, sla dat niet over. daarmee start je je verbranding. Doe elke dag aan beweging.
dinsdag 10 november 2009 om 15:57
dinsdag 10 november 2009 om 16:02
ja.. eigenlijk zijn het dingen die ik allemaal al weet. En die hartstikke logisch zijn. Eigenlijk moet ik vragen:
Hoe houden jullie het vol!!
Ik moet daarbij wel zeggen dat ik een eetstoornis heb gehad en ik de vreetbuien dus nog niet altijd onder controle heb.
Ik vind het erg moeilijk om over te praten, ben wel blij dat dat nu op deze manier kan...
Hoe houden jullie het vol!!
Ik moet daarbij wel zeggen dat ik een eetstoornis heb gehad en ik de vreetbuien dus nog niet altijd onder controle heb.
Ik vind het erg moeilijk om over te praten, ben wel blij dat dat nu op deze manier kan...
dinsdag 10 november 2009 om 16:04
dinsdag 10 november 2009 om 16:20
Chicku
Welkom Jessica! Je kan op voedingscentrum.nl kijken voor de hoeveelheid die je ongeveer per dag binnen hoort te kijken.
Een andere manier is om (al dan niet via je huisarts) een afspraak bij een diëtiste te maken om je eetpatroon onder de loep te nemen.
MissC: ik ben bang dat ik eerst last krijg van de vloek van de chocola (en ik vind saté nou niet super jammie dus niet genomen)
Welkom Jessica! Je kan op voedingscentrum.nl kijken voor de hoeveelheid die je ongeveer per dag binnen hoort te kijken.
Een andere manier is om (al dan niet via je huisarts) een afspraak bij een diëtiste te maken om je eetpatroon onder de loep te nemen.
MissC: ik ben bang dat ik eerst last krijg van de vloek van de chocola (en ik vind saté nou niet super jammie dus niet genomen)
dinsdag 10 november 2009 om 17:17
Jessica, welkom!
Ik ben ook nog behoorlijk nieuw.
Hoe hou ik het vol?
Daar speelt dit topic een grote rol in! De dames hier zijn allemaal erg stimulerend, ook als het even niet gaat.
Je kunt hier alles kwijt is me opgevallen.
Denk dat het komt omdat we allemaal lotgenoten zijn. We zijn geen vrouwen met maat 36 die nog even 2 kilo kwijt willen (bedoel ik niet verkeerd hoor), maar we moeten gewoon veel meer kwijt.
Je hebt ook een kleintje las ik. Als je geen tijd voor geregeld sporten hebt kun je gaan wandelen. Liefst een uur per dag.
Daar ben ik nu ook mee begonnen en dat is elke dag wel te doen.
Succes!!
Ik ben ook nog behoorlijk nieuw.
Hoe hou ik het vol?
Daar speelt dit topic een grote rol in! De dames hier zijn allemaal erg stimulerend, ook als het even niet gaat.
Je kunt hier alles kwijt is me opgevallen.
Denk dat het komt omdat we allemaal lotgenoten zijn. We zijn geen vrouwen met maat 36 die nog even 2 kilo kwijt willen (bedoel ik niet verkeerd hoor), maar we moeten gewoon veel meer kwijt.
Je hebt ook een kleintje las ik. Als je geen tijd voor geregeld sporten hebt kun je gaan wandelen. Liefst een uur per dag.
Daar ben ik nu ook mee begonnen en dat is elke dag wel te doen.
Succes!!