Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen zonder....

04-11-2009 20:27 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afvallen zonder.... te vallen!

Een nieuw afvaltopic waarin niemand meer van de trap valt of tussen de tramrails terecht komt!

Het vorige deel staat hierrrrr.
Peas on earth!
Vind het ook niet zo raar MdK, ik zou ook ongelukkig worden van thuiszijn en mezelf steeds minder kunnen motiveren. Was er eigenlijk een specifieke reden dat je niet meteen uitzendwerk bent gaan doen? Als je dat geen probleem vindt, zou ik daar echt mee starten, zodat je in ieder geval aan het werk bent en iets meer dagritme hebt.
Peas on earth!
Ah Keessie toch

Kan het me heeeeel goed voorstellen! Misschien is vrijwilligerswerk een optie voor je?

Alhoewel er aan vrijwilligers ook een overschot is tegenwoordig

Hier een nog hard werkend Aagje... Even lekker overwerken zodat ik morgen met een vriendin uit eten kan
He Kees, wat balen dat je je zo voelt.

Ik snap het wel hoor, je draait toch een beetje in hetzelfde cirkeltje zo.

voor jou!

Hier ook een k*t dag... bah! Gedoe op mijn werk rond die fusie. Nare houding van directie, vervelende berichten. Allemaal balen.

Daarnaast razend druk, dingen die foutlopen, dus ik heb een BLEGH dag.

ZO!

Morgen Nicolette interviewen, donderdag actievoeren in Den Haag en de Tweede Kamer en dan... weekend! (bijna niet op kantoor, dus niks kunnen doen)

Pfft...

Zo, egopostje... sorry!
Ach, vinyleke

Bijna weekend

Werkse nog even Age

Ik ben morgen vrij. En mijn eten was net mislukt, dus we wachten met knagende maagjes op pizza.
Aaaah, Pizza voor Plous....

Balen van het eten, maar wel lekker!

Wat had je gemaakt?
Ik heb vanmorgen mijn enkel weer op een rare manier verdraaid dus ik liep weer te strompelen

Vandaag bij de Etos een enkelbandage gekocht, was toch in de buurt. Dat helpt wel!

En... de weegschaal stond een poosje op 95,5 maar toch vanmorgen weer een overtuigende 95!

Mag ook wel Nog even volhouden dus... Zodra ik eronder kom zijn jullie de eersten die het horen.

Lijstje:

O: kwark/muesli

TD: 1 oliebol

L: 1 volk bh met coburger + gekookt ei, 2 ontbijtkoek

TD: pakje haustcrackers

A: aubergine lasagne met salade en kleine lepel geb. aardappelen

1 koffie verkeerd

4 glazen roosvicee

0,5 liter water

Die oliebol vulde zo erg dat ik niet zoveel hoefde te lunchen

Verder heb ik weer heel veel chocola en roze koeken afgeslagen vandaag
He, balen Vinyl

Plous, wat had je gemaakt en waarom is het mislukt? Ach, pizza is ook lekker

Ik had, op een handjevol engelse dropjes na, een heel gewoon lijstje en heb net lekker een drankje gemaakt met sinaasappel, kiwi en framboosjes
Peas on earth!

Net thuis, heb een drankje gedronken met een oud-collega. Nu op de bank met mijn bordje eten. Kan goede tijden niet missen natuurlijk
Inderdaad, prioriteiten stellen Drift

Ik heb het gisteren nota bene gemist. Die Martijn met zijn hondenogen. En als-je-blieft... móet die Joke Bruijs per se in Goede Tijden?!?!?!?
Peas on earth!
Zow... eten gegeten, goede tijden gekeken en bijgelezen. Multitasking ten top

Keesie, wat balen dat je je niet zo goed voelt. Ik snap het wel, zou het zeker ook hebben. Kan me voorstellen dat het gewoon heel lastig is jezelf tot iets te motiveren, wat dan ook. Dus goed plan met Kees om tafel te gaan en samen met hem eens een plannetje te maken.

Vinyl, balen van het blehg gevoel. Lastig hoor, fusies. Is er ook veel onduidelijkheid of valt dat mee?
Heulll multitasking Drift! Ik vind Joke Bruijs stom. Bah! Blegh! Iew!

Zo, dat heb ik maar weer gezegd

Ik kijk nu een stukje MM in het Wild, misschien even zappen.
Peas on earth!
Ja, er is heel veel onduidelijkheid. Niemand weet nog wat zijn of haar functie wordt. Vandaag heeft mijn leidinggevende gehoord dat hij geen leiding meer mag geven in de nieuwe organisatie en nog meer gedoe.

Ben het een beetje moe...

Over moe gesproken Vanavond maar eens vroeg naar bed. Morgen uit eten en donderdag ook weer vroeg uit de veren!

Trusten vast!
Ik kijk Floor Faber. Niet bepaald hoogstaande tv. Had er vandaag over gesmst met mijn zieke collega. We gaan allebei kijken en dan morgenvroeg telefonisch evalueren

Beetje luchtigheid in alle ellende hadden we bedacht.
Die onduidelijkheid maakt het ook heel lastig lijkt me Vinyl. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Enig idee hoe lang die onduidelijkheid gaat duren?

En vervelend voor je leidinggevende. Ik kan me goed voorstellen dat je moe wordt van deze situatie.
Nou ja, het duurt nu al vanaf december en ik schat dat ik net voor kerst (hopelijk) te horen krijg wat mijn functie wordt... Zucht...
Die onduidelijkheid lijkt me echt naar! Bah!

Vroeg naar bed klinkt ook goed

Drift, da's een goed plan

Ik heb het vorige week gekeken, maar vond er niet veel aan.
Peas on earth!
Da's veel te lang! Je kunt niks met een jaar onzekerheid. Even is te doen maar een jaar is echt veel te lang! Blegh
Is er dan kans dat jouw functie heel anders wordt Vinyl?
Peas on earth!
Ik geloof ook dat dit de laatste keer is dat ik Floor Faber gekeken heb
Ik vond het echt té flauw, hou niet van zo van die 'hardop gesproken gedachten' en het is nét iets teveel Georgina
Peas on earth!
Ik krijg een beetje jeuk van Georgina inderdaad.

Dat wordt wel een leuke evaluatie morgen aan de telefoon
Dát dan weer wel. Ik kijk nu dus MM en moet nog de helft van BZV kijken. Weet inmiddels dat Wim voor hoeheetze heeft gekozen (wisten we al natuurlijk), dat Jos voor Dycke heeft gekozen en dat de papa van Hans moest huilen . Ik moet zeggen: Jos is met de week fatsiger geworden, maar wel minder hoerig
Peas on earth!
Ja, Jos is inmiddels gewoon een beetje een zielig figuur eigenlijk
Ja, de organisatie is nu relatief klein. Waardoor ik niet alleen marketing doe, maar ook communicatie, vormgeving en redactie voor ons jongerenblad.

Ook zit ik in de sectoren waar we voor werken in communicatiegroepen.

En ja, de kans is wel groot dat ik gewoon marketingmedewerker word
Dat is niet fijn Vinyl. Want nu is het dus lekker breed en veelzijdig enzo. En ik kan me voorstellen dat je niet gewoon marketingmedewerker wilt zijn.

Overweeg je wel eens om je heen te gaan kijken?

*Geeft verder toe dat er in Floor Faber wel een aantal leuke woordgrapjes zitten*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven