Afvallen zonder....
dinsdag 10 november 2009 om 17:19
Vind het ook niet zo raar MdK, ik zou ook ongelukkig worden van thuiszijn en mezelf steeds minder kunnen motiveren. Was er eigenlijk een specifieke reden dat je niet meteen uitzendwerk bent gaan doen? Als je dat geen probleem vindt, zou ik daar echt mee starten, zodat je in ieder geval aan het werk bent en iets meer dagritme hebt.
Peas on earth!
dinsdag 10 november 2009 om 19:27
dinsdag 10 november 2009 om 19:30
He Kees, wat balen dat je je zo voelt.
Ik snap het wel hoor, je draait toch een beetje in hetzelfde cirkeltje zo.
voor jou!
Hier ook een k*t dag... bah! Gedoe op mijn werk rond die fusie. Nare houding van directie, vervelende berichten. Allemaal balen.
Daarnaast razend druk, dingen die foutlopen, dus ik heb een BLEGH dag.
ZO!
Morgen Nicolette interviewen, donderdag actievoeren in Den Haag en de Tweede Kamer en dan... weekend! (bijna niet op kantoor, dus niks kunnen doen)
Pfft...
Zo, egopostje... sorry!
Ik snap het wel hoor, je draait toch een beetje in hetzelfde cirkeltje zo.
voor jou!
Hier ook een k*t dag... bah! Gedoe op mijn werk rond die fusie. Nare houding van directie, vervelende berichten. Allemaal balen.
Daarnaast razend druk, dingen die foutlopen, dus ik heb een BLEGH dag.
ZO!
Morgen Nicolette interviewen, donderdag actievoeren in Den Haag en de Tweede Kamer en dan... weekend! (bijna niet op kantoor, dus niks kunnen doen)
Pfft...
Zo, egopostje... sorry!
dinsdag 10 november 2009 om 20:00
Ik heb vanmorgen mijn enkel weer op een rare manier verdraaid dus ik liep weer te strompelen
Vandaag bij de Etos een enkelbandage gekocht, was toch in de buurt. Dat helpt wel!
En... de weegschaal stond een poosje op 95,5 maar toch vanmorgen weer een overtuigende 95!
Mag ook wel Nog even volhouden dus... Zodra ik eronder kom zijn jullie de eersten die het horen.
Lijstje:
O: kwark/muesli
TD: 1 oliebol
L: 1 volk bh met coburger + gekookt ei, 2 ontbijtkoek
TD: pakje haustcrackers
A: aubergine lasagne met salade en kleine lepel geb. aardappelen
1 koffie verkeerd
4 glazen roosvicee
0,5 liter water
Die oliebol vulde zo erg dat ik niet zoveel hoefde te lunchen
Verder heb ik weer heel veel chocola en roze koeken afgeslagen vandaag
Vandaag bij de Etos een enkelbandage gekocht, was toch in de buurt. Dat helpt wel!
En... de weegschaal stond een poosje op 95,5 maar toch vanmorgen weer een overtuigende 95!
Mag ook wel Nog even volhouden dus... Zodra ik eronder kom zijn jullie de eersten die het horen.
Lijstje:
O: kwark/muesli
TD: 1 oliebol
L: 1 volk bh met coburger + gekookt ei, 2 ontbijtkoek
TD: pakje haustcrackers
A: aubergine lasagne met salade en kleine lepel geb. aardappelen
1 koffie verkeerd
4 glazen roosvicee
0,5 liter water
Die oliebol vulde zo erg dat ik niet zoveel hoefde te lunchen
Verder heb ik weer heel veel chocola en roze koeken afgeslagen vandaag
dinsdag 10 november 2009 om 20:05
dinsdag 10 november 2009 om 20:35
Zow... eten gegeten, goede tijden gekeken en bijgelezen. Multitasking ten top
Keesie, wat balen dat je je niet zo goed voelt. Ik snap het wel, zou het zeker ook hebben. Kan me voorstellen dat het gewoon heel lastig is jezelf tot iets te motiveren, wat dan ook. Dus goed plan met Kees om tafel te gaan en samen met hem eens een plannetje te maken.
Vinyl, balen van het blehg gevoel. Lastig hoor, fusies. Is er ook veel onduidelijkheid of valt dat mee?
Keesie, wat balen dat je je niet zo goed voelt. Ik snap het wel, zou het zeker ook hebben. Kan me voorstellen dat het gewoon heel lastig is jezelf tot iets te motiveren, wat dan ook. Dus goed plan met Kees om tafel te gaan en samen met hem eens een plannetje te maken.
Vinyl, balen van het blehg gevoel. Lastig hoor, fusies. Is er ook veel onduidelijkheid of valt dat mee?
dinsdag 10 november 2009 om 20:39
Ja, er is heel veel onduidelijkheid. Niemand weet nog wat zijn of haar functie wordt. Vandaag heeft mijn leidinggevende gehoord dat hij geen leiding meer mag geven in de nieuwe organisatie en nog meer gedoe.
Ben het een beetje moe...
Over moe gesproken Vanavond maar eens vroeg naar bed. Morgen uit eten en donderdag ook weer vroeg uit de veren!
Trusten vast!
Ben het een beetje moe...
Over moe gesproken Vanavond maar eens vroeg naar bed. Morgen uit eten en donderdag ook weer vroeg uit de veren!
Trusten vast!
dinsdag 10 november 2009 om 20:45
dinsdag 10 november 2009 om 20:55
Dát dan weer wel. Ik kijk nu dus MM en moet nog de helft van BZV kijken. Weet inmiddels dat Wim voor hoeheetze heeft gekozen (wisten we al natuurlijk), dat Jos voor Dycke heeft gekozen en dat de papa van Hans moest huilen . Ik moet zeggen: Jos is met de week fatsiger geworden, maar wel minder hoerig
Peas on earth!
dinsdag 10 november 2009 om 21:01
dinsdag 10 november 2009 om 21:04