100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
woensdag 11 november 2009 om 09:43
Ik zit een beetje in de knel met mezelf dus ik wil graag op pauze gezet worden. Zit nu op de iphone en weet niet hoe ik iets dikgedrukt moet neerzetten, zou iemand het voor me neer kunnen zetten? Choco heeft dus pauze.
Ik moet even aan mezelf denken voor ik aan mijn lijf ga denken.
Hoop hier snel weer te schrijven, succes allemaal!
Ik moet even aan mezelf denken voor ik aan mijn lijf ga denken.
Hoop hier snel weer te schrijven, succes allemaal!
woensdag 11 november 2009 om 16:50
voor Hemera en Choco
Blijkbaar een slechte dag gisteren, want mijn dochter loopt ook al in het verband. Die is gisteren gevallen bij het sporten (zie je wel dat sporten slecht is! ) En heeft nu haar hand gekneusd. Gelukkig niet gebroken, maar wel naar het ziekenhuis voor foto`s.
Het houd je bezig.....
Blijkbaar een slechte dag gisteren, want mijn dochter loopt ook al in het verband. Die is gisteren gevallen bij het sporten (zie je wel dat sporten slecht is! ) En heeft nu haar hand gekneusd. Gelukkig niet gebroken, maar wel naar het ziekenhuis voor foto`s.
Het houd je bezig.....
woensdag 11 november 2009 om 16:57
Hemera, auw. Choco, sterkte.
Hier wordt het snoepen vanavond, want Sint Maarten. Oudste heb ik helemaal uit A opgehaald, omdat hij zo graag thuis Sint Maarten wilde lopen. Vanavond wordt hij door een vriendin weer teruggebracht. Jongste is vreselijk hyper, waar oudste totaal niet tegen kan, dus het is weer gezellig.
Hier wordt het snoepen vanavond, want Sint Maarten. Oudste heb ik helemaal uit A opgehaald, omdat hij zo graag thuis Sint Maarten wilde lopen. Vanavond wordt hij door een vriendin weer teruggebracht. Jongste is vreselijk hyper, waar oudste totaal niet tegen kan, dus het is weer gezellig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 11 november 2009 om 17:21
quote:Hemera schreef op 11 november 2009 @ 17:09:
Ja, leuk SInt Maarten! Heb mini-lions(bah) en milky ways(iets minder bah) in huis gehaald. Eerste kinderen verwacht ik ieder moment!Kinderen zijn bang dat ze dit jaar erg veel mandarijnen krijgen. Onze wijk is een zeer milieuvriendelijk gebouwd wijkje, waar nogal wat milieu'freaks' wonen, dus verwachten de kinderen veel gezond snoep. Ik ben benieuwd.
Ja, leuk SInt Maarten! Heb mini-lions(bah) en milky ways(iets minder bah) in huis gehaald. Eerste kinderen verwacht ik ieder moment!Kinderen zijn bang dat ze dit jaar erg veel mandarijnen krijgen. Onze wijk is een zeer milieuvriendelijk gebouwd wijkje, waar nogal wat milieu'freaks' wonen, dus verwachten de kinderen veel gezond snoep. Ik ben benieuwd.
David Dunning
David Dunning
woensdag 11 november 2009 om 17:28
woensdag 11 november 2009 om 17:32
Ik heb zelf trouwens niks in huis. Ik loop straks met de kinderen mee, dus dan is er niemand hier. En als we weer terug zijn, zoeken we snel de vieze snoepjes uit en die delen we dan uit als er daarna nog kinderen aan de deur komen. Alleen hopen dat er niemand komt voordat wij gaan.
David Dunning
David Dunning
woensdag 11 november 2009 om 19:04
Hier wel sint maarten, helaas voor delopende kids heb ik vies snoep gekocht.Lolly's, muizen en sleutels.
Moet even ter zelf bescherming.
Verder twee goeie dagen gehad. Gewoon 6 kleine maaltijden gehad. Niks gesnoept.Bij de ergste lekkere trek 2 wasa met vruchtenhagel genomen. En de yoghurt is idd ook een aanrader.
Moet even ter zelf bescherming.
Verder twee goeie dagen gehad. Gewoon 6 kleine maaltijden gehad. Niks gesnoept.Bij de ergste lekkere trek 2 wasa met vruchtenhagel genomen. En de yoghurt is idd ook een aanrader.
woensdag 11 november 2009 om 19:23
He wat naar Lola voor je dochter
Geen St Maarten hier. Tenminste dat hoop ik dan maar want ik alleen mandarijntjes in huis
Getver, krijg ik 2 broeken niet meer dicht die voor de zomer nog als gegoten zaten. Blegh. We gaan er dus weer fiks tegenaan.
Geen St Maarten hier. Tenminste dat hoop ik dan maar want ik alleen mandarijntjes in huis
Getver, krijg ik 2 broeken niet meer dicht die voor de zomer nog als gegoten zaten. Blegh. We gaan er dus weer fiks tegenaan.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 11 november 2009 om 19:29
woensdag 11 november 2009 om 19:32
En thnk heaven above voor Mr Nilsson.
'Waarom zou ik mager koken als jij en halve zak kroepoek leeg eet en gisteravond 4 van die stroopwafeltjes (ja, die ja. waar ik vanaf was, weten jullie nog wel?)'
Ja goeie vraag, waarom zou ie.
'Waarom zou ik mager koken als jij en halve zak kroepoek leeg eet en gisteravond 4 van die stroopwafeltjes (ja, die ja. waar ik vanaf was, weten jullie nog wel?)'
Ja goeie vraag, waarom zou ie.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.