Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Ik zit een beetje in de knel met mezelf dus ik wil graag op pauze gezet worden. Zit nu op de iphone en weet niet hoe ik iets dikgedrukt moet neerzetten, zou iemand het voor me neer kunnen zetten? Choco heeft dus pauze.

Ik moet even aan mezelf denken voor ik aan mijn lijf ga denken.

Hoop hier snel weer te schrijven, succes allemaal!
Dun slap haar dat als een dweil naar beneden hangt Jokejacket , maar dan upside down

Chocolover, sterkte wil je kwijt wat je dwars zit?

Q Chocolover heeft pauze
Hemera auw!

voor choco!
Choco Als je van je af wilt schrijven, zijn wij hier heh!

Euh. Mijn gebroken enkel was een combinatie van heel veel mensen, een glad trapje en Hemera die plát op dr smoel ging. Helemaal gestrekt.
Choco en Hemera
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Oooo Hemera wat rot!!! Heb je veel pijn??

Choco hier kun je heel veel kwijt he als je dat wil. Mag altijd maar moet nooit.
Knuffel voor Choco!
voor Hemera en Choco

Blijkbaar een slechte dag gisteren, want mijn dochter loopt ook al in het verband. Die is gisteren gevallen bij het sporten (zie je wel dat sporten slecht is! ) En heeft nu haar hand gekneusd. Gelukkig niet gebroken, maar wel naar het ziekenhuis voor foto`s.

Het houd je bezig.....
Hemera, auw. Choco, sterkte.

Hier wordt het snoepen vanavond, want Sint Maarten. Oudste heb ik helemaal uit A opgehaald, omdat hij zo graag thuis Sint Maarten wilde lopen. Vanavond wordt hij door een vriendin weer teruggebracht. Jongste is vreselijk hyper, waar oudste totaal niet tegen kan, dus het is weer gezellig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ja, leuk SInt Maarten! Heb mini-lions(bah) en milky ways(iets minder bah) in huis gehaald. Eerste kinderen verwacht ik ieder moment!
quote:Hemera schreef op 11 november 2009 @ 17:09:

Ja, leuk SInt Maarten! Heb mini-lions(bah) en milky ways(iets minder bah) in huis gehaald. Eerste kinderen verwacht ik ieder moment!Kinderen zijn bang dat ze dit jaar erg veel mandarijnen krijgen. Onze wijk is een zeer milieuvriendelijk gebouwd wijkje, waar nogal wat milieu'freaks' wonen, dus verwachten de kinderen veel gezond snoep. Ik ben benieuwd.

David Dunning
hahaha, allemaal mandarijnen! Ik ben benieuwd, Solo.

Hier in het zuiden lopen ze geen Sint Maarten, helaas! Vroeger toen ik nog bij mijn ouders woonde, wilde ik altijd per se bij de deur staan om de kindjes hun liedjes te mogen aanhoren.
Ik heb zelf trouwens niks in huis. Ik loop straks met de kinderen mee, dus dan is er niemand hier. En als we weer terug zijn, zoeken we snel de vieze snoepjes uit en die delen we dan uit als er daarna nog kinderen aan de deur komen. Alleen hopen dat er niemand komt voordat wij gaan.

David Dunning
Lola

Solo, hihihi mandarijntjes, of misschien wel een doosje rozijntjes als gezond snoep

Ik ben totaal onbekend met Sint Maarten, maar elk feest met snoep is goed, toch?
Hier ook geheel onbekend met Sint Maarten.
Hier wel sint maarten, helaas voor delopende kids heb ik vies snoep gekocht.Lolly's, muizen en sleutels.

Moet even ter zelf bescherming.

Verder twee goeie dagen gehad. Gewoon 6 kleine maaltijden gehad. Niks gesnoept.Bij de ergste lekkere trek 2 wasa met vruchtenhagel genomen. En de yoghurt is idd ook een aanrader.
@tiaraatje: lolly's, muizen en sleutels zijn nog altijd beter dan mandarijntjes dacht ik vroeger!

hier ook geen st maarten, maar vroeger wel fanatiek met de lampioen rondgezongen.
He wat naar Lola voor je dochter

Geen St Maarten hier. Tenminste dat hoop ik dan maar want ik alleen mandarijntjes in huis

Getver, krijg ik 2 broeken niet meer dicht die voor de zomer nog als gegoten zaten. Blegh. We gaan er dus weer fiks tegenaan.
Vervelend HPL!

Snoep = snoep, alles is goed, zo lang het maar geen mandarijntjes zijn
Mandarijntjes bewaar ik nu liever voor mijzelf haha.

O balen Pippi. Ik heb hetzelfde. Net na mn bevalling!!! paste ik weer in mn oude broek. En nu niet meer wheeeeeee. Vandaar dat ik hier ook ben.
Tja Hermes, er is maar 1 iemand verantwoordelijk voor die te strakke broek en dat ben ik Gelukkig ben ik ook degene die er weer voor kan zorgen dat ze weer goed gaan zitten.

Wordt vervolgd dus, ik ga ze nu wekelijks passen
En thnk heaven above voor Mr Nilsson.

'Waarom zou ik mager koken als jij en halve zak kroepoek leeg eet en gisteravond 4 van die stroopwafeltjes (ja, die ja. waar ik vanaf was, weten jullie nog wel?)'

Ja goeie vraag, waarom zou ie.
Heel herkenbaar: meten met 2 maten:

Hoe vaak neemt iemand niet een vette hap met een cola light??

(incl me..)
Vette hap eet ik eigenlijk nooit Swa, het is echt een jaar geleden dat ik frites heb gegeten.
Of frites met magere melk! Lekker!

Wij hadden door Sportman op gehaalde chinees, ook niet best. Wel lekker, als het maar van de goeie chinees is hè.

Wel balen van die broeken HotPip, komt vast weer goed.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven