100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
vrijdag 13 november 2009 om 08:55
vrijdag 13 november 2009 om 09:27
Nik meid, geef je zelf een dikke knuffel en koop lekker en gezond eten voor de komende dagen. Visje, salade, dat werk.
En hup2 naar het zwembad!
Hier vandaag thuis werken (leren pfff) en dan vna zumba en fitness. Heb al maanden niet meer ge-zumbaad, ben benieuwd
En hup2 naar het zwembad!
Hier vandaag thuis werken (leren pfff) en dan vna zumba en fitness. Heb al maanden niet meer ge-zumbaad, ben benieuwd
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 13 november 2009 om 10:44
Leuk om te lezen hoeveel plezier je haalt uit sporten HPL!
Veel sterkte vandaag MissChick, het zit je momenteel niet mee, maar volgens mij ben je een sterke vrouw: t geeft een hoop kopzorgen je kind.
JitB, klinkt goed zeg die baan die je aangeboden krijgt!
Ik ga de uitdaging aan: 2 weken geen chocolade.
Dat gaat écht niet makkelijk worden voor mij,
maar ik moet idd afkicken.
Veel sterkte vandaag MissChick, het zit je momenteel niet mee, maar volgens mij ben je een sterke vrouw: t geeft een hoop kopzorgen je kind.
JitB, klinkt goed zeg die baan die je aangeboden krijgt!
Ik ga de uitdaging aan: 2 weken geen chocolade.
Dat gaat écht niet makkelijk worden voor mij,
maar ik moet idd afkicken.
vrijdag 13 november 2009 om 12:04
Gister trouwens weer wezen spinnen en was weer heeerlijk! Ik ben verslaafd! Voor mn deal met Hermes: Zondag ga ik shapen en ma, di en do spinnen! En misschien nog ergens een beetje hardlopen enzo. Heb mn snoep/rookverslaving ingeruild voor een sportverslaving en het voelt goed!
MissC wat rot voor je, ik hoop dat het allemaal wat rustiger is in je hoofd en dat jullie er uit komen...
MissC wat rot voor je, ik hoop dat het allemaal wat rustiger is in je hoofd en dat jullie er uit komen...
vrijdag 13 november 2009 om 12:32
vrijdag 13 november 2009 om 12:43
whahaaha iterig is nooit leuk, klinkt ook erg technisch. Is dat zoiets met infrastructure library? Heb ik wel eens iets over gehoord maar misschien is dit heel iets anders Wel leuk dat je ook mee gaat sportchallengen!!
Nikki is het dan kort in de zin van boblijn kort of kort stekeltjes kort? Hahaha hoop dat je het snapt! kleurtje is wel leuk, welke kleur verf je het meestal?
Nikki is het dan kort in de zin van boblijn kort of kort stekeltjes kort? Hahaha hoop dat je het snapt! kleurtje is wel leuk, welke kleur verf je het meestal?