Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Jack, waar twijfel je over? soms moet je dingen gewoon over je heen laten komen. Bovendien - en nu klink ik als een l'Oreal reclame - je bent het waard dat een leuke vent jou speciaal vindt!
dubbel
Ik begrijp niet dat ik in eens zo ´gezien´ wordt. Dat is echt nieuw voor mij. Ik heb er (metname) zakelijk altijd enorm naar toe gewerkt en nu komt het in eens allemaal op me af rollen. Dat is een hele andere mind set. Onzettend wennen dat de aanbiedingen me om de oren vliegen. ik begrijp niet hoe dit in eens zo kan. Ik heb altijd gedacht dat ik er heel hard voor moest werken en nu vindt het mij. Ik merk dat ik een beetje in mijn schulp kruip en er voor moet waken dat ik niet verlegen wordt. Ik weet dat ik alle functies die ik nu aangeboden krijg aan zal kunnen, maar ik moet wel een modus zien te vinden dat ik het ook echt geloof.

Leuke man is een beetje een ander verhaal. Ik ben eerder nooit het contact helemaal aangegaan. Altijd wel 'leuke' kerels in de buurt, maar ik gaf mijzelf nooit volledig en hield iedereen op een bepaalde afstand. Goede vrienden, daar praatte ik mee, leuke kerels, daar deed ik leuke dingen mee en verder hield het verder op. Na het afgelopen half jaar alles op een ander spoor te hebben gezet, merk ik dat ik het contact met leuke (en beschikbare...) mannen anders insteek. Ik laat mijzelf zien en praat over alles wat me bezig houdt, mijn passies en dingen die me raken. Ik heb een grens opgeheven en nu voel ik me zo verrekte kwetsbaar. Ik wordt er onzeker van. Zit fysiek ook nog niet helemaal lekker in mijn vel. Ik voel me niet woest aantrekkelijk en dat maakt mijn onzekerheid een stuk heftiger.
Jack, het wordt nu 'echt' echt, bedoel je dat?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja, het raakt me 'echt'. Ik doe voor het eerst echt mee en ben verantwoordelijk voor mijn eigen keuzes. Dus ik denk dat je het goed zegt als het 'echt' echt wordt. Scares the shit out of me...
Je verbergt je niet meer Jack, dus logisch dat het eng is: je wordt nu echt gezien en guess what? Ze vinden je leuk en goed!

Kleine stapjes, jezelf trouw blijven, dan kom je er wel.
ps. wanneer is date 2?
Thanx Hermes en HPL!

Date twee stond voor dit weekend gepland. Hij heeft het alleen waanzinnig druk en moet doorwerken. En hij heeft besloten dat hij even alleen op vakantie wil om alles op een rij te zetten. Dat vind ik een goed idee en ben er ook een voorstander van, want hij is net bij zijn vriendin weg. Laat hem ook maar even nadenken.
voor jullie allemaal!
quote:JackintheBox schreef op 14 november 2009 @ 20:56:

Ja, het raakt me 'echt'. Ik doe voor het eerst echt mee en ben verantwoordelijk voor mijn eigen keuzes. Dus ik denk dat je het goed zegt als het 'echt' echt wordt. Scares the shit out of me...

Ja, dat snap ik. Dat is ook doodeng. Daar moet je aan wennen en je moet er 'ingroeien'.

Is het naast eng ook nog een beetje 'leuk eng'? (zoals een kermisattractie doodeng kan zijn maar tegelijk hartstikke leuk?)
En wat Hermes zegt; jezelf laten zien met alles wat je hebt, met je goede en minder goede kanten, dát is ook geen kattenpis
HPL, nog een dealtje maken?

Ik ga zo naar de sportschool, wat ga jij doen??????
Goedemorgen,

Ik ga de deal met je aan Tiara, ik ga nu hardlopen! Veel te vroeg en veel te nat, maar je moet wat hè!

Succes vandaag.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:nikkinuts schreef op 15 november 2009 @ 09:04:

Goedemorgen,

Ik ga de deal met je aan Tiara, ik ga nu hardlopen! Veel te vroeg en veel te nat, maar je moet wat hè!

Succes vandaag.

Ok dan!

Succes, je hebt er mooi weer bij.
Het is net begonnen met regenen, zo jammer. Maar de wind is een stuk minder.

Net even gekeken wat ik moet doen, komt helemaal goed!

Wat ga je doen in de sportschool?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Tiara, mijn been is nog behoorlijk pijnlijk dus ik ga heel rustig aan doen vandaag
HI,

Ben net terug. 30 minuten krachttraining en 30 min cardio (fiets en cross) had echt geen zin maar ben nu weer blij dat ik het heb gedaan.

Ok HPL, doe jij vandaag maar rustig aan met je been.

Nikki, ben je terug?
Thanx HPL
Zo ben weer een beetje trots...... Vriendin belde vanmorgen op dat ze met die regen niet ging lopen... Ik dus ook niet... Ben gaan strijken en nog wat wassen gedraaid en uiteindelijk werd het toch nog droog en ben nu toch nog een uurtje gaan wandelen... Dus erg productieve dag al deze zondag.... Nu lekker rustig aan gaan doen...
Aiiiii ik ben in de theeworst val gelopen!

Ik zag die theeworst en had last van jeugdsentiment...koppa, half worstje op brood. Dacht dat het niet zo ernstig zou zijn....

WHAAAAAAA 7 punten voor 50 gram, dus 14 punten voor het hele worstje! *shock*

Nog mazzel dat ik zuinig heb gedaan en een half worstje heb genomen, uitgesmeerd over 4 bammen.

Maar dat kopen we dus noooooooooit meer. Zó jammer!

Verder ouderwets ongesteld, dus dat zal wel niks wrden op de weegschaal...
Iejoor: Hoe staat je piano bij daglicht?! Had je toevallig nog eens de WW-cd naar me opgestuurd?
Pffffffffffffft, treinreizen is slecht voor de lijn. Wachten op het station, rond een uur of 4 's middags, en dan ff een choclade-iets kopen in de kiosk. En dat twee keer per week. Daar moet ik dus nog even aan werken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oeh, MissC, theeworst gevaarlijk spul!

Solo, herkenbaar, tis hier ook een valkuil.

Na 3 dagen alles naar binnen werken dat los en vast zit (echt waarom?) even heel erg boos op mezelf geworden en nu lekker met een boek op de bank.
Appeltje mee Solo!
quote:misschicken schreef op 15 november 2009 @ 18:07:

Appeltje mee Solo!Appeltjes zijn voor de dorst.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven