Afvallen zonder....
maandag 23 november 2009 om 19:35
Uhm. Hoezo mijn oudejaarsavond? Oh jemig, ik ben morgen jarig! Drong echt heel laat pas door zeg. Nee dus Wil eigenlijk mijn huis nog wat opruimen en schoonmaken (geef vrijdag een feestje en ben voor die tijd niet meer thuis, oh, en sorry dat ik jullie niet uitnodig maar het past zo ook al niet, vrees ik ) en moet nog meer dingen doen eigenlijk omdat ik de rest van de week weg ben, maar heb helemaal geen zin... Jeetje, morgen al inderdaad!
maandag 23 november 2009 om 19:39
quote:Moosey schreef op 23 november 2009 @ 19:35:
Uhm. Hoezo mijn oudejaarsavond? Oh jemig, ik ben morgen jarig! Drong echt heel laat pas door zeg. Nee dus Wil eigenlijk mijn huis nog wat opruimen en schoonmaken (geef vrijdag een feestje en ben voor die tijd niet meer thuis, oh, en sorry dat ik jullie niet uitnodig maar het past zo ook al niet, vrees ik ) en moet nog meer dingen doen eigenlijk omdat ik de rest van de week weg ben, maar heb helemaal geen zin... Jeetje, morgen al inderdaad!
Maar uitnodigen geeft niks hoor, daarom vroeg ik het niet
Leuk!!
Maar uitnodigen geeft niks hoor, daarom vroeg ik het niet
Leuk!!
maandag 23 november 2009 om 19:53
Ik vind het ook enorm meevallen sinds ik 30 ben. Heb gewoon geheel en al geaccepteerd dat ik nou toch echt een volwassen mens (ik wilde bijna 'kerel' schrijven ) ben geworden en daar ben ik me (binnen de perken dan wel natuurlijk) ook naar gaan gedragen en dat bevalt me bijzonder goed. Het lijkt wel alsof ik altijd gedacht heb dat ik alles wat ik nog eens wilde moest doen voor ik 30 werd, en nu voel ik me alsof ik ineens nog 40 jaar kado heb gekregen. Erg prettig.
maandag 23 november 2009 om 20:11
quote:Vinyl schreef op 23 november 2009 @ 20:05:
Bakvis is inderdaad een bakvis.
3x raden wie er net belde? De pedicure. Was dus vanavond
Hoevaak ik al niet haar ben vergeten... heel erg!
Zal volgende keer een bloemetje oid meenemen.... Pfft....
Geweldig!!
Sorry Vinyl, maar ik kom echt niet meer bij...
Bakvis is inderdaad een bakvis.
3x raden wie er net belde? De pedicure. Was dus vanavond
Hoevaak ik al niet haar ben vergeten... heel erg!
Zal volgende keer een bloemetje oid meenemen.... Pfft....
Geweldig!!
Sorry Vinyl, maar ik kom echt niet meer bij...
maandag 23 november 2009 om 20:12
Boehoe schaam me inmiddels dood, vergeet dat mens zo vaak!
Enne... ik heb hier niet neergezet wat ik heb gemaild, ivm herkenning.
Maar korte mail. Niet gevraagd of ik langs zal komen maar meer gezegd dat ik langskom en gezegd dat hij maar moet aangeven wanneer het uitkomt
Enne.. werkmail, helaas heb ik geen privémail...
Enne... ik heb hier niet neergezet wat ik heb gemaild, ivm herkenning.
Maar korte mail. Niet gevraagd of ik langs zal komen maar meer gezegd dat ik langskom en gezegd dat hij maar moet aangeven wanneer het uitkomt
Enne.. werkmail, helaas heb ik geen privémail...
maandag 23 november 2009 om 20:16