Afvallen zonder....
maandag 23 november 2009 om 22:55
@ Drift de DoemDenker
Ik vinnum ook wel neutraal, maar da's de ellende van deze aanpak, hij kan ook niet veel anders dan neutraal reageren. Dus snel reageren is zeker positief, en het feit dat je'm dus weer gaat zien (ik typte 'zoen' ) ook. Maar dan wordt het toch wel zaak om een beetje duidelijkheid te proberen te scheppen, vrees ik... (soory Vinyl, wil je niet nog meer in de bibbers jagen )
Ik vinnum ook wel neutraal, maar da's de ellende van deze aanpak, hij kan ook niet veel anders dan neutraal reageren. Dus snel reageren is zeker positief, en het feit dat je'm dus weer gaat zien (ik typte 'zoen' ) ook. Maar dan wordt het toch wel zaak om een beetje duidelijkheid te proberen te scheppen, vrees ik... (soory Vinyl, wil je niet nog meer in de bibbers jagen )
maandag 23 november 2009 om 22:57
Ik heb trouwens de keuken én de wc schoongemaakt, én getracht de stortbak zichzelf sneller te laten vullen, maar dat lukt niet echt (maar ik snap wel hoe-die werkt nu ) én nog 2 dingen voorbereid voor morgen (repetitie en een klein promoconcertje geven) en als ik nu nog een paar mails beantwoord/maak, ben ik de held van de dag, al zeg ik het zelf