100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
donderdag 26 november 2009 om 08:10
quote:Zoebie schreef op 26 november 2009 @ 08:08:
[...]
Misschien voor buitenstaanders wel.
Jammer dat ze niet meer aanspreekbaar is. Dat maakt het net een beetje moeilijker.
Ik gooi er nog maar een tegenaan. Sterkte Lola.Ik herken het ook hoor Zoebie.
[...]
Misschien voor buitenstaanders wel.
Jammer dat ze niet meer aanspreekbaar is. Dat maakt het net een beetje moeilijker.
Ik gooi er nog maar een tegenaan. Sterkte Lola.Ik herken het ook hoor Zoebie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 november 2009 om 09:23
donderdag 26 november 2009 om 09:53
donderdag 26 november 2009 om 14:29
Goedemiddag,
Jeetje wat is het hier stil de laatste tijd! Jammer hoor... ik raak de motivatie er een beetje door kwijt, merk ik stiekem...
Lola: ik wil je het allerbeste wensen in deze moeilijke tijden en een knuffel geven! Ik vind het super om te lezen dat je een fijn afscheid hebt kunnen nemen en dat jullie leuke herinneringen hebben opgehaald... Kop op
Q: wederom een mooie tabel, maar jeetje wat staan er veeeeeeel vraagtekens in! Jammer hoor... Hoe gaat het verder met jou Q? Blijf je een beetje op gewicht of is het nog steeds erg moeilijk?
Jeetje wat is het hier stil de laatste tijd! Jammer hoor... ik raak de motivatie er een beetje door kwijt, merk ik stiekem...
Lola: ik wil je het allerbeste wensen in deze moeilijke tijden en een knuffel geven! Ik vind het super om te lezen dat je een fijn afscheid hebt kunnen nemen en dat jullie leuke herinneringen hebben opgehaald... Kop op
Q: wederom een mooie tabel, maar jeetje wat staan er veeeeeeel vraagtekens in! Jammer hoor... Hoe gaat het verder met jou Q? Blijf je een beetje op gewicht of is het nog steeds erg moeilijk?
donderdag 26 november 2009 om 17:49
Ja tis inderdaad errug stil hier..Juist nét nu ik de motivatie begin te krijgen om te bewegen en gezond te eten.
Joke: nog bedankt voor de kick van gister: had 8500 stappen gezet, ga zo nog ff een uurtje wandelen: hoe vroeger hoe beter.
Denk dat Iejoor gelijk heeft en dat het waarschijnlijk aan de tijd van het jaar ligt en dat Q in januari het aantal nieuwe aanmeldingen niet bij kan houden
Ik ben ook benieuwd naar Q's update..
Joke: nog bedankt voor de kick van gister: had 8500 stappen gezet, ga zo nog ff een uurtje wandelen: hoe vroeger hoe beter.
Denk dat Iejoor gelijk heeft en dat het waarschijnlijk aan de tijd van het jaar ligt en dat Q in januari het aantal nieuwe aanmeldingen niet bij kan houden
Ik ben ook benieuwd naar Q's update..
donderdag 26 november 2009 om 18:40
quote:lola68 schreef op 26 november 2009 @ 18:28:
Solo, hoe is het met je moeder?
Gaat goed. Vandaag is ze een poosje uit bed geweest, in een rolstoel, maar dan wil ze steeds uit haar stoel opstaan, omdat ze niet onthoudt dat ze niet mag lopen. Dus dat doen ze alleen als er continu toezicht is. En anders zetten ze haar met bed en al in de woonkamer.
Alle negatieve verhalen over verpleeghuizen gaan bij mijn moeder niet op, gelukkig. Ze zijn daar echt geweldig.
Gaat goed. Vandaag is ze een poosje uit bed geweest, in een rolstoel, maar dan wil ze steeds uit haar stoel opstaan, omdat ze niet onthoudt dat ze niet mag lopen. Dus dat doen ze alleen als er continu toezicht is. En anders zetten ze haar met bed en al in de woonkamer.
Alle negatieve verhalen over verpleeghuizen gaan bij mijn moeder niet op, gelukkig. Ze zijn daar echt geweldig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 26 november 2009 om 19:59
quote:lola68 schreef op 26 november 2009 @ 18:28:
MissC, hoe is het met jouw en je zoon?Wij zijn in afwachting met een uitnoding voor een gesprek op de mogelijk nieuwe school.
Verder heeft hij deze week zijn rapport gehad, wat natuurlijk belabberd was. Hij zit veel boven, mogelijk om ons te ontwijken. Dat is prima.
Ik ben mijn dipje weer te boven, op naar de volgende
MissC, hoe is het met jouw en je zoon?Wij zijn in afwachting met een uitnoding voor een gesprek op de mogelijk nieuwe school.
Verder heeft hij deze week zijn rapport gehad, wat natuurlijk belabberd was. Hij zit veel boven, mogelijk om ons te ontwijken. Dat is prima.
Ik ben mijn dipje weer te boven, op naar de volgende
donderdag 26 november 2009 om 20:04
Fijn Solo, dat je moeder zulke goede verzorging heeft daar, dat hoor je niet vaak. Vaak heeft de verpleging niet de tijd om de zorg aan je moeder geven te geven die je zelf als dochter zou willen geven.
Score van vandaag: 8888 stappen
Vanavond nog ff studeren óf Expeditie Robinson kijken, hmmm wát zou t worden?
Morgen etentje, gezellig!
Score van vandaag: 8888 stappen
Vanavond nog ff studeren óf Expeditie Robinson kijken, hmmm wát zou t worden?
Morgen etentje, gezellig!
donderdag 26 november 2009 om 22:09
Helleu!
Ik ben ook weer boven water.
Lekker gewerkt, veel gedaan én niet gesnoept.
Ik was alleen die gekke stappenteller wéér vergeten.
Morgen doe ik weer een poging!
Lola, hoe gaat het met jullie? Is het een beetje te doen allemaal?
Fijn dat de verzorging goed is voor je moeder Solo.
Hoe is het in jullie nieuwe huis?
Goed gewend al?
Wij zitten naar, "Ik vertrek" te kijken, wat een walgelijk stel zeg!
Ik heb medelijden met het omaatje die daar ook zit.
Ik ben ook weer boven water.
Lekker gewerkt, veel gedaan én niet gesnoept.
Ik was alleen die gekke stappenteller wéér vergeten.
Morgen doe ik weer een poging!
Lola, hoe gaat het met jullie? Is het een beetje te doen allemaal?
Fijn dat de verzorging goed is voor je moeder Solo.
Hoe is het in jullie nieuwe huis?
Goed gewend al?
Wij zitten naar, "Ik vertrek" te kijken, wat een walgelijk stel zeg!
Ik heb medelijden met het omaatje die daar ook zit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 26 november 2009 om 22:19
Hey allemaal!
Beetje stil inderdaad maar goed doe ik zelf ook aan mee Net wezen spinnen dus het sporten hou ik nog steeds vol maar bij mij vliegen de pondjes er ook aan dus moet mn eetpatroon maar weer eens onder de loep nemen: sportleraar zei dat ik misschien te weinig eet maar lijkt me sterk. Ach ik ga er wel weer eens naar kijken, tis jammer dat ik nu 3/4 keer per week sport, goed eet en dan aankom Hmmm ga in ieder geval weer lekker meeschrijven want dat helpt!! Meiden allemaal weer veel succes, Lola :hug:en MissC soms is ontwijken best lekker, merk dat mn vent momenteel ook opeens druk is met klusjes boven omdat ik niet altijd even gezellig ben hahahah!
Beetje stil inderdaad maar goed doe ik zelf ook aan mee Net wezen spinnen dus het sporten hou ik nog steeds vol maar bij mij vliegen de pondjes er ook aan dus moet mn eetpatroon maar weer eens onder de loep nemen: sportleraar zei dat ik misschien te weinig eet maar lijkt me sterk. Ach ik ga er wel weer eens naar kijken, tis jammer dat ik nu 3/4 keer per week sport, goed eet en dan aankom Hmmm ga in ieder geval weer lekker meeschrijven want dat helpt!! Meiden allemaal weer veel succes, Lola :hug:en MissC soms is ontwijken best lekker, merk dat mn vent momenteel ook opeens druk is met klusjes boven omdat ik niet altijd even gezellig ben hahahah!
anoniem_23788 wijzigde dit bericht op 26-11-2009 22:20
Reden: typen is moeilijk
Reden: typen is moeilijk
% gewijzigd
donderdag 26 november 2009 om 22:29
quote:Jokejacket schreef op 26 november 2009 @ 14:29:
Gewicht gaat goed hoor, soms een kilootje meer, soms eentje minder.. enorm stabiel dus.
Ik moet er gewoon op letten dat ik goed (voldoende) blijf eten, dat gaat de ene dag beter dan de andere, maar daar zit ik niet zo mee.
Lola, hoe is het met je?
Gewicht gaat goed hoor, soms een kilootje meer, soms eentje minder.. enorm stabiel dus.
Ik moet er gewoon op letten dat ik goed (voldoende) blijf eten, dat gaat de ene dag beter dan de andere, maar daar zit ik niet zo mee.
Lola, hoe is het met je?
donderdag 26 november 2009 om 23:23
vrijdag 27 november 2009 om 07:17
Lola heel veel sterkte hoor! Hoop dat het snel rustig wordt voor jullie hoewel je dat waarschijnlijk niet mag denken... Maar het is beter voor jullie en haar als het snel voorbij is natuurlijk. Niet leuk maar wel beter qua rust....
Misschien moet ik ook maar eens een stappenteller gaan kopen.. Is wel een goede voor mijn kerstlijstje trouwens... dan moet ik er nog wel lang op wachten maar dan heb ik wel weer iets om te vragen... Dat vind ik wel een slim plan.. ga hem gelijk erbij zetten... Had er vroeger altijd wel 1 maar die ben ik verloren...
Snoepen gaat hier wel een stukje beter. Doe het een stuk minder... dus dat is positief... nu de rest nog...
Misschien moet ik ook maar eens een stappenteller gaan kopen.. Is wel een goede voor mijn kerstlijstje trouwens... dan moet ik er nog wel lang op wachten maar dan heb ik wel weer iets om te vragen... Dat vind ik wel een slim plan.. ga hem gelijk erbij zetten... Had er vroeger altijd wel 1 maar die ben ik verloren...
Snoepen gaat hier wel een stukje beter. Doe het een stuk minder... dus dat is positief... nu de rest nog...