Bakkerswinkel deel 18: Dit blijft Bila's jaar!!

10-07-2007 13:57 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het gelukt is:D
Syl, crosspost.... ik zit ook grote verbouwing te kijken... echt schitterend!!
ben als een vaatdoek vandaag. Slap futloos tegen vet aan haar, pukkel op mn slaap, bleehhh.

Cas is dus echt ziek van een kies denk ik. Geen koorts meer, maar de hele dag af en aan gehuild met 2 uitschieters dat hij rechtop in bed stond te krijsen. Die 2 keer zn broek vol.

Uiteindelijk om 6 uur bij me in bed gelegd, man was al werken. Die heeft overigens niets van de spooknacht gemerkt.

Het foute uurtje van Q music is heerlijk vanochtend.
koffie, zwart graag...
Syl niet ziek worden hoor! Jammer dat Cas zich niet zo lekker voelt. Das toch wel jammer he dat er kindjes zijn die zo veel last kunnen hebben van het simpele feit dat er tandjes/kiezen zitten aan te komen. Gelukkig hebben mijn kinderen daar allebei niet veel last van gehad.Hopenlijk knappen jij en Cas nog op zodat jullie morgen er stralend uitzien op de bruiloft.

Hebben jullie het kaartje van Daank al gezien? Het ziet er echt leuk uit en past precies bij Daank, lekker basic zonder al te veel toeters en bellen.

Maye zie je wel dat je het kan! Toppie dat je je nu lekker kan concentreren op een ding. En dat is school. Je stopt nu toch met het andere werk?

Vanmorgen was het weer voor de eerste keer overblijfmoederen voor mij, men wat een drukte! En er was gewoon een overblijfouder niet komen opdagen en dan merk je toch wel dat je net een paar handen en ogen en oren te kort komt.

Pink gezellig hoor dat je deze week zo lekker veel meekletst, het voelt voor mij net alsof je niet weg bent geweest. Hopenlijk lukt het straks ook nog als school voor jou ook weer is begonnen.

Straks nog zwemles en dan naar mijn moeder want die is jarig vandaag en ze gaat met de VUT. Haha daar was haar baas niet heel blij mee maar manlief had het voor haar uitgerekend en als ze zou blijven werken zou ze per jaar iets van hooguit 200 euro meer verdienen. Nu heeft ze genoeg hobbies dus dat deed ze dus niet. En gelijk heeft ze!

Desrie een fijn weekendje uit met je vriendin. Veel plezier.

Goedemiddag!

Zo, moppie ligt lekker even te slapen, kan ik de laatste dingetjes even wegstrijken en mijn spullen bij elkaar zoeken... ga maar twee nachtjes weg, maar neem voor een week kleren mee, volgens mij....

Tja, je weet ook niet wat het weer wordt hè???? (ben in het verkeerde venster begonnen, heb geen smilies, dus die moeten jullie er maar bijdenken)

Ga morgenochtend eerst met moppie naar vriendin, daar even een bakkie doen. Dan rijden we met z'n drieën naar mijn schoonouders om moppie te brengen. Die blijft één nachtje bij opa en oma slapen en papa haalt haar dan zaterdagmiddag weer op. Morgenmiddag rijden vriendin en ik dan lekker rustig naar Den Haag. Kunnen va 15.00u inchecken in het hotel. Gaan 's avonds ws eten in Scheveningen. Om 22.00u wordt daar vuurwerk afgeschoten en zaterdagavond ook... we vallen dus met onze neus in de boter. Nu maar hopen dat het niet gigadruk is...

Heb er erg veel zin in. Gewoon even lekker 'Desrie' zijn. Lekker bijkletsen met vriendin, fietsen, shoppen, langs het strand lopen, lekker eten.... en dan zondagmiddag mijn 2 lieffies weer in de armen sluiten.

Volgens mij vroeg Claire trouwens of wij wisten hoe het kwam dat moppie zo slecht slaapt. Maar wij hebben eerlijk gezegd geen idee. Het valt wel op dat het met name zo slecht gaat als ze ziek/verkouden is, of als er tanden of kiezen doorkomen, waarbij ze ook vaak verkouden wordt. Ook slaapt ze slecht als (achteraf pas blijkt) ze een groeispurt maakt ('sprongetje'). Het is nu eenmaal zo dat als ze, om wat voor reden dan ook, niet lekker in haar vel zit, zich dat uit in slecht slapen. En dat zijn dan nachten waarbij ze 2 à 3 uur 'gewoon' wakker ligt en af en aan huilt...

Durf het bijna niet te zeggen, maar het gaat nu al 4 nachten goed met slapen (19.30 tot 6.30/7.00)
Maye, AANGENOMEN, jippie!!! Lekker hoor, gefeliciteerd.

Syl, idd niet ziek worden hoor. Jullie moeten morgen stralen op de bruiloft! Niet vergeten om een foto te (laten) maken, hoor!

Pink, hoe was het oppassen. Ik begrijp dat je zus een zoontje gekregen heeft?... Weet eigenlijk niet zeker of je dat hier nog wel of niet gemeld had. Sorry als ik het ben vergeten! Naam naar hotmail? Of heb je namen en foto's op je hyves staan?

Chrisy, uitgepoetst? Jongens weer gewend op school? Kan me voorstellen dat er voor je jongste weer een wereld opengaat, leren lezen en schrijven, poeh hé!

Claire, juist goed van je dat je naar huis gegaan bent. Kan me voorstellen dat je er aan één kant van baalt, nu je alles geregeld had met werk en mini, maar dit was idd wel een giga zooitje zeg!

Miss E, sterkte met de verhuizing deel I dit weekend!

Zo, ga nog even van mijn 'rust' genieten, voordat moppie zo weer wakker wordt! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Chrisy, ik weet natuurlijk wel dat jouw kinderen alweer naar school gaan, maar iedere keer dat ik daar iets over lees, vind ik dat zo gek! Ik heb nog 2,5 weken vakantie en alle kindertjes van mijn school dus ook. En elders in het land is men al weer volop begonnen. Raar hoor! Maar 6 weken geleden was ik jaloers op jullie, toen wij nog druk met de laatste weken van het schooljaar bezig waren. En nu zijn jullie vast wel een beetje jaloers op ons... :-)

En btw, wat knap van je dat je overblijfmoeder bent. Staat bij mij echt met stip op 1 van lastige taken in de school! Vreselijk lastig om de kinderen juist op het moment dat ze even niet in de klas zitten toch in het gareel te houden, zeker als je dan ook nog eens niet de juf bent!

April, tnx voor de uitleg over Claire. Maarre, amandelen en Urologie, da's het toch ook niet helemaal?! :-) Dan zou ik ook weggaan.... :-)

Syl, sterkte met je zieke kind. Hebben die kapotte billetjes ook met kiezen krijgen te maken? Had ik nog nooit gehoord, zo leer je nog eens wat! Ik ben zeker klaar voor een klein hummeltje. Nu ik vandaag zo met die schatjes bezig ben, verlang ik er extra naar. En wie weet... mijn lief wil nog wel kinderen, maar wil eerst even in rustiger vaarwater terechtkomen met zijn zaak, waar het afgelopen maanden gekkenhuis was. Dus als dat allemaal goed gaat, staat niets ons meer in de weg.... JOEPIE! Helaas heb ik nu trouwens een koortslip, dus ik kan geen kusjes geven. Mijn kleine nichtje is dol op knuffelen en kussen en doet dat ook de hele dag door. Zit ik voor te lezen met haar op schoot en hoppa, daar gaan die armpjes ineens stevig om mijn nek en krijg ik een lekkere dikke zoen. Of tijdens de lunch, met een mond vol appelstroop. Ineens zo'n plakkende smakkerd en dan zegt ze: "Oh, Oh, Soesam vies!" Maar ik moet dus heel erg oppassen dat ze niet teveel in de buurt van mijn mond terecht komen, kan erg gevaarlijk zijn heb ik gehoord.

Het is trouwens wel leuk dat hun moeder, mijn zus dus, er niet is. Dan heeft ze veel meer aandacht voor mij, anders houdt ze toch steeds in de gaten waar mamma is.

Oh, baby wordt wakker! Kus
Ja, fijn, zit ik net te schrijven wat een engelachtig wezen de baby van mijn zusje is (naam en bijzonderheden zal ik naar hotmail sturen, is al in maart geboren...), slaat het kleine monster met zijn minivingertje op de muis en, tada, weg gezellig verhaal!

Ik schreef verder dat ik het heerlijk vind voor jou, Desrie, dat je er lekker even tussenuit gaat. Misschien zien we elkaar wel in scheveningen, want dat vuurwerk vind ik erg aantrekkelijk klinken. Leuk om met de kinderen van mijn lief te doen. En nu snel bericht posten, voor mijn lieve neeffie met zijn kleine tengeltjes de muis weer weet te bereiken! Het is ook etenstijd voor hem! Dus, hop, de fles erin,
Chrisy, Cas heeft dus nooit last van het doorkomen van tanden of kiezen. Hij fietst r altijd zo doorheen. Vanochtend belde mn moeder dat t letterlijk zn luier uit bleef stromen. Heb thuis ff ors gehaald en gebracht. Hij heeft dus een fikse buikgriep te pakken. Van de kiezen kan hij heel iets jengelig zijn, uit zn mond ruiken en iets slechter slapen. Maar zoals vannacht is wel heel erg extreem.

Gewoon echt ziek dus. Tussen de middag dus ff lieffie op schoot gehad en die bleef kroelen met zn blosjes op zn wangetjes.

Ikzelf ben dus niet ziek hoor, was echt gaar van t oplopen vannacht.

Ben tussen de middag ff snel de douche ondergedoken en sindsdien fris en fruitig!

Nu maar hopen dat Cas niet een van ons heeft aangestoken zodat een van ons morgen af en aan naar de plee holt.

Kans dat Cas er morgen niet bij is om de ringen te geven is dus vrij groot. snif......

Desrie, geniet lekker van je weekend!! Je zal zien dat je als herboren terugkomt.

Heb idd ook het kaartje van Daank gezien. Ook echt mijn smaak!

Pink, hoop dat t allemaal snel rustiger wordt voor jullie
koffie, zwart graag...
Syl, wat jammer nu dat Cas nu net ziek is zo vlak voor de bruiloft. Hij is anders nooit ziek.

Desrie, lekker genieten van je weekendje weg!

Pink, gezellig dat je weer meeschrijft. Lastig he die koortslippen ik had er ook 1 in de VS toen ik bij m’n “kleindochter” was.

Claire, goed dat je de operatie hebt afgeblazen ik weet niet of ik zo assertief was geweest.

Maye, gefeliciteerd met je baan!

Chrisy, lastig dat die andere moeder afzegde.

Ga straks met m’n liefie bij La Place eten.
Ohh hopen dat Cas morgen weer opgeknapt is, arm kind zo aan de buikgriep. En arme jij dat je vannacht zo beroerd geslapen hebt, gelukkig ben je opgeknapt van het douchen.

Pink gezellig dat je er weer zoveel bent, lekker hoor dat je nog ruim 2 weken vakantie hebt. En wat klets je lief over je neefje en nichtje. Gelukkig wil je lief kinderen, nu maar hopen dat het snel wat rustiger wordt op z'n werk.

Schattig kaartje van Daan, mooi simpel.Ben heel benieuwd hoe het met haar en Bas is.

Desrie geniet van je weekend weg, zo te lezen ga je allemaal leuke dingen doen en misschien kom je Pink ook nog wel tegen.

Ben echt zo aan het genieten van het niets hoeven. Vanochtend weer op zoek gegaan naar vloertegels en nu zowaar iets moois gevonden en het bedrijf stond ons ook aan. De prijs gelukkig ook. Dus weer iets wat we van het lijstje kunnen afstrepen. Toevallig daar ook een mooie laminaatvloer voor boven gezien, dus dat lijkt ook rond.
Vergeet helemaal Chrisy te feliciteren met haar moeder. Lekker dat je man voor haar heeft uitgerekend dat het helemaal niet voordelig is om te blijven werken, kan ze genieten van de vut.

En stom dat iemand zomaar niet komt opdagen als overblijfouder, je kan toch op z'n minst ff bellen dat je niet kan, dan had evt. nog iets geregeld kunnen worden.
Goedemorgen!

Gelukkig weer vrijdag!
Goedenmiddag!

Vandaag een drukke dag dus even snel tussendoor, maar eigenlijk heb ik niets te melden.

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Wij beginnen vanavond met de straatBBQ en daar hebben we wel zin in.

Morgen het jaarlijkse mosselfeest in mijn geboorteplaats

En dan blijven we bij mijn moeder slapen en gaan we 's avonds nog naar het vuurwerk kijken. Maar dat is niet daar waar Desrie naar toe gaat.

Zondag lekker relaxen en ons voorbereiden op de nieuwe werkweek.

Syl ik hoop dat je een leuke dag hebt vandaag en dat je dus niet ziek bent geworden.

Tot maandag allemaal en een fijn weekend!
Bleeeeeh, wat een rotdag! Ik kwam veel te laat mijn bed uit, heb nog helemaal niets uitgevoerd en heb ook nergens zin in. Misschien ga ik gewoon even een dvd-tje in de speler proppen en met een pot thee een uurtje op de bank hangen. Heb ik lekker vrij, ben ik in een rotbui...

En ik mag ook al niet snoepen, want ben aan de lijn. Net nu ik zo ontzettend zin heb in een stukkie chocola.

Heej!!!! Er gaat me ineens een lampje branden. Ik zeg altijd dat ik geen last heb van PMS, maar ik geloof dat ik daarin ongelijk heb!
Toegeven aan je chocoladebehoefte dus Pink.

Hier vandaag wel leuke dag, zijn vanochtend naar HP5 geweest. En omdat het een ochtendvoorstelling was kostte het maar 9,50 euro voor 2 kaartjes Zo kan je nog eens leuk naar de bios gaan. Film was trouwens wel leuk, sfeer van het boek hadden ze aardig geraakt.

Nog ander leuk nieuws: nichtje is gisterenavond bevallen van een zoon. Verdere details nog niet beschikbaar. Gisteren ook op kraamvisite bij vriendin geweest, was erg blij met cadeautjes. Zoontje maar kort gezien, ging al snel naar bed. Maar twas wel een scheetje. Maar dus 4 jongetjes om mij heen geboren in 2,5 maand en geen enkel meisje , das kansberekeningstechnisch gezien wel bijzonder.
Wel herkenbaar die trek in chocolade hoor. Ik probeer ook weer af te vallen maar het is er altijd sneller aan dan af. Van onze eerste vakantie ben ik niet zoveel aangekomen maar in de States wel hoewel ik geprobeerd heb op te letten. Als ik een broodje ergens ging eten bestelde ik het altijd zonder frietjes.

Fijn weekend alvast voor iedereen.
test
Haha, ik heb toegegeven aan mijn behoefte en voel me weer uitstekend. Al was het geen chocola, maar zijn het toastjes geworden. Heb net even lekker inkopen gedaan, straks komen wat vrienden borrelen. Het is dat stel uit onze straat dat net een kleintje heeft en heel toevallig vond ik net bij de slijter een nieuw mixdrankje dat net zo heet als de baby, alleen een beetje anders gespeld. Heb daar dus maar 2 flesjes van gekocht. Vraag me af hoe het smaakt, zal wel heel vies zoet zijn. Maar is wel een leuke verrassing.

Grappig, April, al die jongetjes. Bij mijn in de omgeving is het eerlijk verdeeld.

Goose, wat knap van je dat je dan geen frietjes nam. Maar nam mister Goose ze dan wel? Zou ik lastig vinden, dan zou ik ze allemaal van hem afpikken. Van mijn lief mag ik nooit van zijn bord eten, dan had ik het zelf maar moeten bestellen. Terwijl hij wel altijd uit mijn glas meedrinkt als dat van hem al leeg is. Of de helft van zijn frietjes uiteindelijk laat liggen en dan mag ik de koude restjes opeten. Wat ik, varkentje, dan ook nog doe!

Ga nu zoon van mijn lief halen, die is dit weekend bij ons. Moeder is blij dat ze weer even van hem af is, want hij is nogal lastig de laatste tijd, een echte puber. Hij wordt in november 14 en is de afgelopen maanden al betrapt op spijbelen, breezers drinken en, oeps, blowen. Wordt dus nog lastig met hem de komende jaren, want als hij nu al met al deze dingen begint, wat doet hij dan als hij 16 is???
Lijkt wel of ze steeds jonger beginnen met alles. Hoorde gisteren op de radio iemand zeggen dat ze dr neefje van 11 ging leren hoe je een condoom omdoet!! DJ was ook geshockeerd. Die zei al: toen ik ging stappen voor t eerst waren we 16 of 17. Tegenwoordig dus al 11 ofzo. Bizar, zo oud ben ik niet maar 11 vind ik wel heel erg jong.

Gisteren was echt een mooie dag. Precies de juiste tijden droog en zon!

Cas was goed opgeknapt, zodat de ceremonie helemaal top ging. Niet zelf lopen, maar wel heel netjes de ringen uit t doosje gehaald en aangegeven. Papa en mama trots natuurlijk (en opa en oma ook, die erbij waren)

Daarna is hij gelijk weer met mn ouders naar huis gegaan, want zo fit was hij nog niet. Net nu hij weer iets aangekomen was, is hij dus weer mager geworden. Gisteren hoorde ik ook: nou, je mag hem wel eens te eten geven.....

Tijdens t eten werd ik ziek. BALEN. Ik kreeg 's ochtens al last van krampen en was al heel bang dat ik tijdens de ceremonie moest rennen, maar t was gelukkig tijdens t eten. Bruid (hoogzwanger) was ook behoorlijk op en viel bijna flauw van de pijn e.d. Dus zijn we samen om de hoek de bruidssuite ingedoken hi hi. Ik was in zwart gekleed, zij in wit. Dus we hebben behoorlijk wat blikken in t hotel en onderweg gekregen. Moesten we wel heel erg om lachen. Ze denken dat wij getrouwd zijn ha ha ha.

Als kadootje ben ik creatief geweest. Heb een autotje van mezelf gezocht (heb bijna 200 vwkevers, die intussen in dozen op zolder staan) waar 2 poppetjes in zaten. Met ijzerdraad en aluminiumfolie blikken achter de auto gemaakt. Op de auto JUST MARRIED en de datum geschreven.

Was helemaal trots op mezelf. (was een idee van een vriendin)

Nou, ik ga mn bakkie drinken.
koffie, zwart graag...
Syl, gelukkig dat de bruiloft geslaagd was en dat Cas er bij kon zijn.

Pink, succes met je puber.
Dag lieve digidinnetjes!

Even eindelijk een beetje tijd voor mezelf en de computer! Heb net alle foto's van afgelopen week eens opgeslagen en ze op onze pagina gezet (mailtje is naar hotmail). Nog niet alles bijgelezen hier, de site is zo traag dat ik 2 pagina's heb geopend! De een typ ik wat en de ander laadt elke keer op.

Sinds gisteren zijn we thuis. Eindelijk, maar wel heeeeeeeeel erg wennen. Ons kleine 'daantje' doet het super. s Nachts om de drie uur eten en dan weer in dromenland. Overdag ook meestal makkelijk, maar wel een kleintje dat er graag bij is. Als je m wakker weglegt, wordt ie boos (klein gifkikkertje dan joh!!! vast van z'n moeder!)

Moet nog veel rusten en mag bijna geen traplopen en tillen, e.d. Dus vandaar ook lastig online te zijn. De kraamverzorgster is er maar tot dinsdag, maar misschien krijgen we nog 2 dagen erbij. In principe kan ik eigenlijk alles wel, maar het mag niet... Da's best moeilijk, want zo zit ik niet in elkaar.

Vandaag voor t eerst zonder medicijnen, dus misschien kom ik er nog wel achter.

De bevalling was heftig. Maandagochtend vroeg in ziekenhuis, na een nacht weinig slaap. Ga even in steekwoorden erdoor, Daantje begint te pruttelen...

half 8 aan ctg, was allemaal goed. 8u gel om baarmoeder te rijpen erin, deed weinig, wachten

13u nog een keer gel erin, daarna zou het niet meer mogen, dus afwachten.

kwart voor twee braken spontaan de vliezen en begonnen de weeen. Die kwamen snel en vanuit m'n rug, waardoor ik ze bijna niet op kon vangen. Na ong anderhalf uur kon lief het niet meer aanzien en belde hij voor hulp.

Onder de douche gestaan tot 16u, de douche ving m'n rug op en de buik kon ik wel aan. De vk gaf ons toen de kans voor de ruggenprik en we moesten snel naar de ok hiervoor. Heel heftig, door mijn rugproblemen was het moeilijk prikken, moest 2 keer. goede dosis erin, weer naar de verloskamer.

rond 18u bleek de prik verkeerd door te gaan (verstopping of iets) en kwam alles weer terug. nadat het verholpen was, 20u ging het beter en voelde ik niets meer. daantje poepte inmiddels in t vruchtwater.

wel weeen, maar deden niks. om 22u nog maar 2 a 3 cm ontsluiting. weeenopwekkers verhoogd, schoot ook niet op. gyn erbij.

om middennacht waren we nog niet bij 5 cm en weeen namen af. daantje had t nog wel goed, maar gyn en vk vertrouwde het helemaal niet meer.

ik kreeg nog een uur; de weeenopwekkers werden op maximum gezet en als er binnen dat uur nog niets veranderde zou t een keizersnede worden.

Na 20 min. (half 2) kwam de gyn al terug; weeen waren praktisch gestopt en t werd helemaal niets. Dus klaarmaken en naar de ok. 3 kwartier later kwam daantje... heeeeeeeeeel heftig allemaal. Prik in de rug ging weer mis, nu moest er vier keer geprikt worden.

Lief is er de hele tijd bij geweest en gelukkig was met t kleintje alles goed. Om 3u waren we terug op de afdeling, drinken ging geweldig vanaf seconde 1, 4u mocht de familie erbij en 5 uur lag ik alleen. 7 uur werd ik gewekt en gewassen en kon ik gaan bellen en smsen!

Dinsdag hele dag plat moeten liggen met nog veel slangen en infusen. Woensdag mocht alles er uit en kon ik douchen (de meest heerlijke douche van mijn leven, samen met die van maandag middag) en langzaamaan werd ik weer mobiel. Gisteren dus naar huis. Was heerlijk in t ziekenhuis, ontzettend lieve mensen, maar thuis is fijner!

De wond valt me mee. Heb er niet echt heel veel last van, maar t is gewoon gevoelig. Mijn rug is verschrikkelijk en voor de rest voel ik me prima.

Gyn zei later dat de grootte en zwaarte van mini oa van invloed was dat de bevalling niet lukte. Mijn baarmoeder kon het simpelweg niet aan. Hij is gewoon mega, heel bijzonder, want wij zijn allebei klein. Had het heel goed bij me.

Wat een ontzettend lieve kaartjes heb ik van jullie gehad!

Ja en de naam was natuurlijk al een beetje bekend! De tweede naam is naar de broer van lief. Die was helemaal ontroerd.

Ga dit maar eerst eens plaatsen, wat een verhaal toch nog!

Hoop snel weer een gaatje te vinden!

Dikke kus voor allen!
mm, bijlezen lukt niet, kom niet verder dan de volgende pagina!

van de week maar weer proberen, ga nu vast de boel bij elkaar zoeken, als t goed is komt t kleintje zo voor eten!

heerlijk om weer eens iets voor jezelf te kunnen doen!
Hoi Daan,

Heftig hoor allemaal! Heerlijk dat je nu thuis bent. Gelukkig gaat alles goed met kleine Daantje. Sterkte met je rug! Is je man nog thuis?
Ow mijn god!!! Wat een bevalling! Ik hoop dat je rug snel opknapt.

Ik geloof dat ik al die ruggenprikken nooit overleefd had met mijn prikfobie.

Bibber. Bikkel Daank!!!!!!!

Fijn dat het drinken gelijk goed lukte.

Ik ga zo gelijk op hotmail kijken naar de foto's
koffie, zwart graag...
Wow, Daan, wat een heftig verhaal! Halleluja, petje af hoor! Vervelend dat je nu nog niet zoveel mag, maar wees voorzichtig hoor, je moet je echt wel houden aan de voorschriften. Hoop dat alles goed gaat met Daantje en dat jullie lekker van hem kunnen genieten.

Ik ga ook meteen ff foto's kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven