vandaag de weg op?

20-12-2009 09:51 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie vandaag de weg op gaan met dit weer? We moeten best een stukje rijden van het westen naar flevoland. Ik voel er voor om het bezoekje af te blazen...maar twijfel.
magnolia, zat jij niet ook 'dicht op' de mexicaanse griep...

Bedoel je nu dat je voor de gewoon voor overheid of een ziekenhuis werkt en die dingen sneller ziet langskomen?

Politiek spel lijkt me dat het niet zomaar wordt afgegeven omdat het het land kan ontregelen, maar ik hoop toch dat een weeralarm gewoon obv het weer wordt afgegeven en niet op basis van politiek
Dat zeg ik....
quote:magnolia81 schreef op 20 december 2009 @ 13:05:

[...]

Tja vaag moet dan maar, ik kan en wil er niks meer over zeggen.begin er dan niet over....
quote:misschicken schreef op 20 december 2009 @ 13:07:

de NS geeft een negatief reisadviesok. tis best een klein stukkie Rotterdam-Denhaag
quote:websje schreef op 20 december 2009 @ 13:07:

magnolia, zat jij niet ook 'dicht op' de mexicaanse griep...

Bedoel je nu dat je voor de overheid of een ziekenhuis werkt?

Rijksoverheid, dat heb ik ook in andere topics al gezegd. Je hoeft niet perse in een ziekenhuis te werken om dicht op de mexicaanse griep te zitten ;) Ik zie inderdaad dingen sneller langskomen, bij dit soort type zaken. Vandaar....

Maar goed... ik kan beter mijn mond houden, want het roept alleen maar vraagtekens op
@Magnolia

Politiek gezien geven ze op dit soort dagen liever geen weeralarm af, hoor. Wat denk je dat het de economie kost dat al die mensen nu niet kunnen zondagshoppen voor de kerst!?!
snap ik, ik bedoel alleen dat 'er dicht opzitten' ook kan betekenen dat je sneller iets hoort, maar niet dat er allemaal 'politieke spelletjes' achter zitten. Misschien moet je dit soort uitspraken gewoon niet doen als je ze niet kunt uitleggen

Edit, dat had je zelf ook al toegevoegd.

En eens met nr zoveel: na een paar onterechte alarmen worden die dingen echt niet voor één sneeuwvlok afgegeven!
Dat zeg ik....
quote:nummerzoveel schreef op 20 december 2009 @ 13:07:

Dat is waar wolletje, mijn broer werd met stralend weer op een overzichtelijke kruising hartstikke dood gereden. Er kan altijd iets mis gaan. Feit is wel dat er vanochtend vroeg al meer dan 50 ongelukken waren, wat toch wel iets boven het vroege zondagochtend gemiddelde ligt.

ow heftig zeg...

en ja ik snapte je punt wel hoor...
@Nummerzoveel: hmm nee daar wordt dan weer geen rekening meegehouden...... Het is vaak het gedoe achteraf. Al zal de middenstand niet blij zijn met dit weer
quote:Festen schreef op 20 december 2009 @ 13:08:

[...]

ok. tis best een klein stukkie Rotterdam-DenhaagAls er door de sneeuw opstoppingen zijn dan wordt het een heel langdurig stukkie met een autist bij je.
Even gebeld met broer en de kabouters mogen nog een nachtje blijven. Wil idd gewoon niet de weg op.
Ik zal wel moeten..moet werken....
quote:slaapsok schreef op 20 december 2009 @ 13:13:

Even gebeld met broer en de kabouters mogen nog een nachtje blijven. Wil idd gewoon niet de weg op.Fijn om te horen!
@Magnolia

Ik weet 100% zeker dat daar eerder wel rekening mee is gehouden.

@wolletje

Gelukkig. Ik dring niet zo aan om maar wat te zeiken maar echt omdat ik hoop dat mensen zich realiseren dat dit weer ook gevaarlijk is voor wel oplettende en veilig rijdende bestuurders.
@ Misschicken, dankjewel
quote:Festen schreef op 20 december 2009 @ 13:06:

[...]

Borodinges misschien met de trein? die rijden toch wel neem ik aan?

Daar heb ik even aan gedacht, maar ik woon niet in Rotterdam, maar bij Dordt.

Dan moet ik eerst met de bus naar dordt ( als die al rijden ) Dan de trein, dan de tram.

Als alles meezit doe ik het in 1,5 uur. Maar dat gaat vandaag neit lukken, en dan met een toch al boze autist in het ov.... Moet er niet aan denken @ -(

Dan nog liever thuis en hem zoveel mogelijk in de negeer modus
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Bussen rijden ook zo goed als niet, Boro, en treinen ook niet begrijp ik net...
Goedzo, slaapsok. Dat vind ik ook fijn om te lezen!
Goede beslissing Slaapsok! (maak er een lekker rustig dagje van! )
Dat zeg ik....
quote:morrigana schreef op 20 december 2009 @ 13:17:

@ Misschicken, dankjewel Uh? Oh ja die cam hahaha
Ik wilde vanochtend de bus nemen....bleken ze niet te rijden. De treinen ook niet...
sterkte dan Borodinges
quote:magnolia81 schreef op 20 december 2009 @ 13:02:

[...]

Was het maar waar dat het alleen maar om het weer gaat, maar er zit nog een hele wereld achter. Ik krijg de weeralarmen al binnen voordat het gecommuniceerd wordt. Meer kan en wil ik er niet over zeggenIk heb geen weeralarm nodig om te bedenken dat het nu niet heel erg handig is om de weg op te gaan.
Qua aantal plaatsen, de grootste koopzondag van het jaar en dan dit weer. Zullen niet veel mensen de stad in gaan. Ik niet in elk geval. Het blijft hier maar sneeuwen en steeds harder volgens mij. Ik haat dit weer!

Erger voor degenen die moeten werken en er domweg niet kunnen komen. Er is zo goed als geen OV. Ze kunnen toch niet van je eisen dat je 'toch maar' met de auto komt lijkt mij.

Maar ja als je in de zorg werkt zoals MissC geloof ik al schreef is lastiger niet te gaan/er echt niet te kunnen komen dan in bijv. kroeg of restaurant. Die zullen toch al minder/niet bezocht worden.
Heeft er al iemand een strooiwagen gesignaleerd???? Volgens mij wordt er gewoon niet gestrooid.
Jammer... ik zou vanuit de betuwe naar rotterdam en utrecht gaan vandaag, maar in plaats daarvan ligt vriend nog steeds in bed en zit ik in badjas me te vervelen, we durven het niet echt aan.. Zijn ouders zijn wel gegaan, maar ik vraag me af of ze e ook echt komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven