Afvallen met...

zondag 20 december 2009 om 22:50

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 december 2009 @ 22:40:
Het zeilmeisje Laura is weer terecht, lees ik net. Ze zat op Sint Maarten. Ik ben benieuwd wanneer duidelijk wordt dat haar vader daaraan meegeholpen heeft. *is nog steeds stellig overtuigd van complottoestand*Ja, moet wel... zo'n meisje kan dat niet alleen...
                    Het zeilmeisje Laura is weer terecht, lees ik net. Ze zat op Sint Maarten. Ik ben benieuwd wanneer duidelijk wordt dat haar vader daaraan meegeholpen heeft. *is nog steeds stellig overtuigd van complottoestand*Ja, moet wel... zo'n meisje kan dat niet alleen...

maandag 21 december 2009 om 09:24

Ik belde Vriend vanmorgen hoe het was onderweg. Was wel te doen zei hij, de snelweg dan (hij moet naar Den Haag). Zegt hij: Vanmorgen stapte ik naar buiten, stond ik tot halverwege mijn scheenbenen in de sneeuw. Terug naar binnen, broekspijpen opgerold (  ) en weer naar buiten. Gelukkig wist ik nog welke auto vanmij was, want er stonden 4 sneeuwbergen in de straat. 
Dat van die opgerolde pijpen had ik wel willen zien
                    Dat van die opgerolde pijpen had ik wel willen zien

maandag 21 december 2009 om 10:19

Ik heb het gered en zit op mijn werk 
Moest eerst mijn auto uitgraven en daarna heeft Xan geduwd, want ik kwam niet weg. Ik ben heel enthousiast weggeglibberdgereden en bedacht pas tien minuten later dat ik Xan helemaal niet zélf geholpen had en dat hij waarschijnlijk ook niet weg kon komen . Gelukkig bleek iemand anders hem geduwd te hebben
Wel een beetje spannend op de weg én op de parkeerplaats hier. Ik hoop dat ik vanmiddag nog weg kom....
                    Moest eerst mijn auto uitgraven en daarna heeft Xan geduwd, want ik kwam niet weg. Ik ben heel enthousiast weggeglibberdgereden en bedacht pas tien minuten later dat ik Xan helemaal niet zélf geholpen had en dat hij waarschijnlijk ook niet weg kon komen . Gelukkig bleek iemand anders hem geduwd te hebben
Wel een beetje spannend op de weg én op de parkeerplaats hier. Ik hoop dat ik vanmiddag nog weg kom....
                                    Peas on earth!