Bar Too Much 154
donderdag 30 augustus 2007 om 18:10
donderdag 30 augustus 2007 om 22:28
Leven naast het forum? Foei wat moet je daar nu mee.
Lang weekend was lekker, heerlijk uitgerust, lekker gekeuveld. Zalig gewandeld, geshopt, naar de kermis geweest, bloemencorso gezien.
Nog bedankt voor de felicitaties
Lang weekend was lekker, heerlijk uitgerust, lekker gekeuveld. Zalig gewandeld, geshopt, naar de kermis geweest, bloemencorso gezien.
Nog bedankt voor de felicitaties
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 30-08-2007 22:34
Reden: alles in één keer zeggen blijft moeilijk
Reden: alles in één keer zeggen blijft moeilijk
% gewijzigd
vrijdag 31 augustus 2007 om 11:41
Bah bah bah. Wat is het hier ongelooflijk saai. Als iedereen er tegenwoordig een leven naast het forum op na gaat houden, zal ik me - geheel tegen mijn principes - toch ook genoodzaakt zien hetzelfde te doen. Raak hier anders in een winterslaap nog voor de R in de maand is. En da's niet verantwoord als er jonge kinderen rondlopen.
Heb net van de weeromstuit een supergoedkope 6 pers. bungalow geboekt (ongeveer 100¤ incl) voor het laatste weekeind van de herfstvakantie - ben notabene alweer een week terug van vakantie
(wie wil familiemieteren kan tuuk hetzelfde doen. Kunnen we elkaar gezellig irl vervelen)
Ik ga koffie zetten. Misschien helpt dat.
Heb net van de weeromstuit een supergoedkope 6 pers. bungalow geboekt (ongeveer 100¤ incl) voor het laatste weekeind van de herfstvakantie - ben notabene alweer een week terug van vakantie
(wie wil familiemieteren kan tuuk hetzelfde doen. Kunnen we elkaar gezellig irl vervelen)
Ik ga koffie zetten. Misschien helpt dat.
vrijdag 31 augustus 2007 om 16:04
vrijdag 31 augustus 2007 om 16:57
Je kan leuk het jaarlijks terugkerende topic "Brrr, koud! Wanneer doe jij je verwarming aan?!" openen. Hier doen we niet moeilijk, als het overdag kouder wordt dan 18 graden, springt de verwarming lekker vanzelf aan.
Je hebt trouwens mail Winx!
(Ook zoiets stoms, waaraan ik maar meedoe omdat het forumtraditie is. Waarom melden mensen het hier eigenlijk als ze mail versturen?! Alsof de ontvangster dat anders niet doorheeft. Of zou het eigenlijk voor de anderen bedoeld zijn? Joehoe allemaal! Ik heb Winx gemaild! Dat jullie dat even weten. Het valt dus reuze mee met mijn sociale armoede )
Je hebt trouwens mail Winx!
(Ook zoiets stoms, waaraan ik maar meedoe omdat het forumtraditie is. Waarom melden mensen het hier eigenlijk als ze mail versturen?! Alsof de ontvangster dat anders niet doorheeft. Of zou het eigenlijk voor de anderen bedoeld zijn? Joehoe allemaal! Ik heb Winx gemaild! Dat jullie dat even weten. Het valt dus reuze mee met mijn sociale armoede )

vrijdag 31 augustus 2007 om 17:59
quote:trenchtown schreef op 31 augustus 2007 @ 17:40:
Het lukt me maar niet om in je avatar die oude vrouw te zien....! Zou dit te maken kunnen hebben met ontkenning van ouderdom?Ik moet juist vreselijk veel moeite doen om de jonge vrouw te zien....
Het lukt me maar niet om in je avatar die oude vrouw te zien....! Zou dit te maken kunnen hebben met ontkenning van ouderdom?Ik moet juist vreselijk veel moeite doen om de jonge vrouw te zien....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning