Bakkerswinkel deel 18: Dit blijft Bila's jaar!!

10-07-2007 13:57 718 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het gelukt is:D
Desrie hoe is het met moppie gegaan op de peutergroep? Was ze lekker moe nadat je er hebt opgehaald van alle nieuwe indrukken?

Maye niet meer ziek geworden?

Goose een nieuwe vloer is leuk, maar is vaak zo'n investering dat je het niet ieder jaar kan doen. Dat is soms best jammer.
Precies, dat bedoel ik. Een gezonde manier van: wil niet dat er iets met ze overkomt. De laatste dagen bleef het dus teveel spoken en vond ik dat niveau een beetje ongezond. Gelukkig heb ik r nu geen last meer van, van de spookbeelden.

Bij mij gaat ie ook niet eerder naar bed eer ik m flink geknuffeld heb!

Zal volgende week eens foto's plaatsen. Deze week heb ik geen vrije dag, dus komt t r niet van.

Gisteren was een oud collega bij me, stond hij een partij uit te sloven zeg!

Echt zo mooi om te zien.

April stoer zeg!!!!

Pink, Maye hoe is t op school??
koffie, zwart graag...
Is Claire eigenlijk alweer terug van haar weekendje? Hoe heb je het gehad??

Fijn dat je geen spookbeelden meer hebt Syl, lekker genieten van je ventje! Ben echt heel benieuwd naar de foto's. Is je werkster trouwens al geweest?

hahaha die Chrisy, zo herkenbaar, zo gaat het hier ook meestal hoor, geld vliegt eruit, en waaraan? Gelukkig hoeven wij niet elk dubbeltje om te keren, maar toch, een beetje bijhouden waar wat aan op gaat is altijd prettig natuurlijk... ben alleen niet zo prijsbewust, heb geen idee wat dingen kosten, slecht eigenlijk....
Het weekendje was leuk (zie foto's Hyves)! Overdag hebben we eigenlijk gewoon ons eigen dingen gedaan. Zaterdag naar Dokkum en Leeuwarden geweest en zondag naar Pieterburen. Was wel schattig hoor, hoe miniclaire naar de zeehonden keek.

Maar het is wel vermoeiend hoor, steeds rekening houden met anderen. Als miniclaire maar een kick gaf 's nachts, dan stond ik (of mijn man) meteen naast haar bed. Je wilt de anderen toch niet wakker maken. We waren dus allemaal uitgeteld en miniclaire moesten we vanochtend om 8 uur wakker maken.

Balen dat je de uitslag van Cas nog niet hebt! Miniclaire is sinds gisteren aan de diarree. Mijn man geeft haar straks een flesje met Roosvicee Stop. Maar misschien komen er ook wel weer tanden. Je weet het niet hè, met die kleintjes.

En ze gaat kruipen! Zo schattig hoe ze haar kontje in de lucht gooit en dan haar beentjes onder zich trekt.

Nu helaas weer aan het werk. En het is druk...
wow weer een mijlpaal in de BBW, Miniclaire begint met kruipen, wat leuk!!!
Nou Bila gelukkig verkeren wij ook in de luxe positie dat we niet elk dubbeltje hoeven om te draaien maarre als er geen actie word ondernomen dan MOET ik gaan werken en nu MAG ik werken. Snappie??

Enne ik heb nou eenmaal graag controle over dat soort dingen, liever tevroeg actie ondernemen dan te laat!

Claire ik ben benieuwd naar de foto's dus ik ga zo nog eens koekeloeren. Wel toppie dat miniclaire gaat kruipen.

Syl heb je ook zo'n "heerlijk" monster van Cas zijn ontlasting moeten opsturen? Ik heb dat een tijd terug ook eens moeten doen van de jongste. Het oplepelen daarvan was echt geen pretje maar ja alles voor het goede doel. Ik hoop dat de uitslag snel komt en dat ie meevalt. (Bij ons was er sprake van lichte salmonella bacterie / noro-virus) Probeer in ieder geval besmetting te voorkomen!

Jep, we mochten scheppen

Ach, tis uit een luier t potje in dus viel me mee hoor.

Jeetje, wat een luxeposities hebben jullie. We hoeven niet elk dubbeltje om te keren, maar moeten echt wel op de uitgaven letten.

En niet moeten maar mogen werken, kan ik alleen maar van dromen........

Tsja, dat is tegenwoordig he als je start met een huis kopen. Dan betaal je gelijk al de hoofdprijs.

Weer een mijlpaal in de bbw!!! Go miniclaire, go miniclaire!
koffie, zwart graag...
nou ik moet ook werken hoor maar ik kan wel minder gaan werken zonder dat dat al te veel consequenties heeft.

Claire, wat een leuke foto's weer op hyves, vooral die waar ze in haar badpakje opstaat, geweldig *smelt* kan niet wachten haar in het echt te zien!!
o ja, April vroeg nog hoe we het doen als we de 700 berichtjes hebben bereikt want in het nieuwe forum kan je volgens mij oneindig doorgaan maar ja, dan zijn we onze telling dus ook kwijt en blijft dit voor altijd deel 18, ik weet niet of Maye de titel kan wijzigen? Dat zou namelijk ook een optie zijn, na iedere 700 berichtjes de titel wijzigen....
Nou Syl ik moet niet werken maarre ik moet dus wel opletten wat we doen en zoals het de laatste maanden gaat, gaat het dus niet goed. Enne om te voorkomen dat het verkeerd gaat moeten we dus effe alles op een rij gaan zetten.

Claire de foto's van miniclaire zien er echt leuk uit. Samen met neefje in de box, dan zie je dus echt dat ze niet heel veel schelen in leeftijd. En als je niet beter weet dan kun je nog zeggen dat het een tweeling is.

Wie van jullie hier ooit begonnen is over Hyves, wordt bedankt. Het is echt een tweede verslaving aan het worden zo zachtjes aan

Had er wel eerder over gehoord hoor maar mijn digidinnetjes hebben me over de streep getrokken.
En als het oneindig blijft doorgaan dan kunnen we ook gewoon stoppen met de nummering en gewoon de BBW worden.
Ben er wel hoor vandaag heb alleen niet zo veel te melden. Wat leuk dat MiniClaire al gaat kruipen.

Nog een uurtje en dat zit het er weer op.
ik stem voor Bakkerswinkel zonder verdere poespas/toevoegingen etc. maar al die delen en toevoegingen had ook wel weer iets......moeilijk hoor.

Volgens mij ben ik de schuldige chrisy ha ha ha. SORRY

Kweet t, ik moet mezelf ook soms echt inhouden. Maar onze hyves loopt niet bepaald storm dus dat scheelt je dan wel weer.

Grootste verslaving is dit eigenlijk voor mij. Lukt me vrijwel niet om niet te woggen.........

Heb de hele dag al honger/lekkere trek. WIL CHOCOLADE!!!!!!!

Ik ga zo maar ff kijken of iemand kan wisselen voor de automaat hier.
koffie, zwart graag...
Ik heb een collega die wel eens vergeet te eten nou ik kan alles vergeten behalve eten. Doe nu aan de lijn en doordeweeks lukt dat wel aardig. Ik neem expres dan geen geld mee naar m'n werk zo kom ik niet in de verleiding om snoep te kopen.
vergeten te eten? Nee dat lukt mij ook niet hoor!! En ik wil ook chocolade... gelukkig heb ik thuis nog wat liggen, heeft mn lief gisteravond meegenomen bij het tankstation, lief he!

Denk ook dat we het beste voor de Bakkersbabbelwinkel zonder subtitels kunnen kiezen, eventueel als Maye de titel kan veranderen (kweet niet of dat kan namelijk) zouden we af en toe bij bijzondere gebeurtenissen de titel kunnen aanpassen? Maar dan moet Maye ff kijken of dat lukt. Anders vragen we het aan een Angel om het 1 malig te veranderen. En dan laten we het zo, vind ik een goed plan.
Alleen Bakkersbabbelwinkel is o.k. Bila, heb je nog antwoord gekregen van Esther V.? Weet je nu wanneer we zijn begonnen?
o nee, dat had ik gevraagd aan haar ja, maar ik heb niet meer teruggelezen of ze antwoord heeft gegeven, zal ff kijken of ik dat terug kan vinden morgen... (snap jij trouwens iets van haar hints??) Nu ga ik lekker naar huis, moet eerst boodschappen doen voor we kunnen eten dus ik ga gauw want ik heb HONGER!!
toch nu ff snel gekeken, nee geen antwoord gehad, zal het nog eens proberen bij een topic waar niet zoveel op gereageerd wordt, of misschien kan ik haar wel mailen? Eens kijken want anders kunnen we dat er wel bij vermelden, anno 2003 ofzo?
kdenk niet dat ik de titel kan wijzigen, wel het berichtje eronder. Ik kan het wel even in zo'n modtopic vragen, hahahaha. Of iemand een idee hoe ik het zou moeten wijzigen?

Er is veel gekletst vandaag, kweet niet meer waar ik op wilde reageren. Bila heb jij het aan esther v gevraagd bij vrouwonline? Kzal eens kijken welke hints jij bedoelt.

Mijn hoofd is erg moe. Vroeg opstaan, veel indrukken. Kheb het idee dat het wel een leuke klas is, echt weer een paar schatjes erin en een paar donderstenen. Kheb er wel zin in. wel een lastige klas wat betreft niveau en werkhouding. Genoeg uitdaging dus, alhoewel ik met een rustig klasje ook genoeg uitdaging heb. Enne vorige stage had ik van die betweters in de klas die mij dan gingen vertellen wat ik moest doen, heb ik dus 100 x liever donderstenen.

Ik ga zo bij een vriendin eten, maar ga vroeg naar bed vanavond!

oh vriendin op msn, hahaha ben dus nog niet zomaar weg.
Zo, daar ben ik ook weer even.

Vanmorgen naar het CB geweest met moppie. Ze is weer goed door de APK gekomen , met 2 jaar weer terug.

Ze is nu 82 cm en weegt 10,2 kilo; net iets kleiner dan gemiddeld voor haar leeftijd en ook nog wat lichter dan gemiddeld voor haar lengte.... dus niet de bouw van mama .

Ik denk dat ze net zo groot en zwaar is als Cas onderhand, of niet Syl?

Verder zeiden ze dat ze erg bijdehand was (goh?!): ze zegt al heel veel woordjes en zelfs zinnetjes (2, 3 woordjes achter elkaar), met het blokjes stapelen wilde ze nog meer blokjes (.... tsss makkie!), en ook de vormenstoof (rond blokje in rond gaatje, vierkant blokje in vierkant gaatje, etc) was geen probleem en dat hoeven ze pas met 3 jaar te kunnen .... kortom: mama was weer apetrots!

Claire, leuke foto's! Wat een lekker grietje is het toch

Go miniclaire go, kruipen, wat een mijlpaal weer!

Ik stem ook voor gewoon BBW als titel. Ik begreep dat het niet mogelijk was om de titel (te laten) wijzigen, wilden ze bij het januari 2006-topic ook al namelijk. Denk dus dat we een nieuw topic moeten openen en dat deze dan langzaam naar beneden zakt.

Voor wat betreft het jaar dat we 'begonnen' zijn. Volgens mij schreef ik voor het eerst mee toen er bij mijn vader een gezwel bij zijn nier werd weggehaald en we niet wisten of het een goed- of kwaadaardig gezwel was. Ik zou eens aan mijn moeder moeten vragen wanneer dat ook weer was (die heeft wat dat betreft een geheugen als een olifant...).

Hier nog een met een hyves-verslaving.... en bedankt Syl!

Heb nu weer met een paar mensen van de middelbare school het contact aangehaald, leuk! Toch wel grappig om te zien wat er van iedereen geworden is.

Moppie vond het gisteren trouwens helemaal leuk op de peutergroep! De leidster zei dat het net was of ze niet anders gewend was: eten en slapen was ook goed gegaan en ook de andere kindjes vond ze niet 'eng' ofzo. Ze was helemaal enthousiast toen ze me zag: "Hai, mama! Mama hai!"

En me lekker om mijn hals vliegen toen ik haar oppakte

Morgen mag ze weer, hihi!

Vergeten te eten???!!!! Nee.... daar kan ik me (jammer genoeg) nou helemaal niets bij voorstellen
Goeiemorgen!

Wow wat maken de BBW kids toch grote sprongen, Moppie gewoon al dingen doen die ze pas over 1,5 jaar hoeft te kunnen, wat super zeg, kan me voorstellen dat je daar hartstikke trots op bent!

Maye, klinkt goed je klasje met schatjes en donderstenen, das inderdaad veel beter als betweters die zijn echt irritant!! Welke groep heb je nu eigenlijk?

Ik heb trouwens nog een heel leuk nieuwtje, ik heb gister Snoepy een mailtje gestuurd om te vragen hoe het met haar ging en wat denk je, ze is zwanger!!! Net 11 weken dus nog heel pril allemaal. Uiteindelijk is het gelukt na de 2e IVF poging. Helemaal leuk dus. Ben zo blij voor haar. Bij dit nieuws dus helemaal geen jaloezie gelukkig!!!

Ik zal nog eens kijken over ik Esther V. kan mailen om er achter te komen hoelang we schrijven, ik heb ook nog geprobeerd erachter te komen hoelang het hotmailaccount al bestaat maar ook dat kan ik niet traceren...

Maye, ik denk dus dat de titel niet gewijzigd kan worden dus zullen we een nieuwe moeten openen, wie doet dat en vanaf wanneer doen we dat?
Wat leuk dat Snoepy zwanger is!! Wat leuk dat ze heeft gereageerd op je mailtje.

Desrie, wat fijn dat alles goed gaat met Moppie op de CB en chrèche.

Ik denk dat we 5 jaar aan het kletsen zijn. Straks onze 3e meeting en ik denk dat we daarvoor 2 jaar aan de klets waren.
Wat leuk dat Snoepie reageerde op je mailtje, Bila! Kun je haar nog feliciteren namens ons allemaal? 11 weken is inderdaad wel heel pril. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ik gun het haar ook van harte. Ze was echt al heel wat jaartjes bezig.

Wauw, voor Moppie! Wat kun je trots zijn hè, op je eigen kind. Fijn ook dat ze het zo goed heeft gedaan op de peuterspeelzaal. En lekker dat jij je handen dan af en toe een beetje vrij hebt...

Bila, hoe gaat het? Zet het bruinverlies door? Ik hoop het niet voor je. En heb je al gebeld voor een echo ofzo?

Maye, ik kan me voorstellen dat je moe bent van al die indrukken. Maar je hebt er dus wel zin in. Is dit je laatste jaar Pabo?

Daan, hoe gaat het nu met jou en Daantje?

Uhm, verder weet ik het niet meer. Sorry . Heb vandaag thuiswerkdag ipv gisteren, dus zal wel wat vaker online zijn. Straks even het huis poetsen. Ben nu een was aan het draaien en miniclaire ligt weer lekker te slapen. Die moet rond 11.30 uur weer een hapje en een fles.
Super zeg. Zal ik onbewust t aangevoeld hebben?? ha ha ha.

Begon precies een aantal weken geleden hier: hoe zou t met snoepy zijn en ik schat dat ze rond die tijd net wist dat ze dan zwanger was.

Zo maar weer de huisarts bellen of er nu al een uitslag van Cas bekend is.

Slimme minimeiden hier in de bbw zeg!
koffie, zwart graag...
ik heb ruzie met de printer pfff probeer hem nu opnieuw te installeren maar dat lukt niet, kweet het ff niet meer, ben ook geen iter natuurlijk! Maar ik geef niet op....

Bruinverlies blijft dus ik denk dat ik binnenkort wel ongesteld word, dus dan bel ik de gyn (als ik niet ongesteld word bel ik ook maar ff) en dan beginnen we weer opnieuw... zucht... waarom zou ik nu op echo moeten eigenlijk Claire, dat heeft toch geen zin? Ik wil op echo om te kijken wanneer mn eisprong is, maar dat moet dan dus rond mn eisprong....

Ik ga me weer op de printer storten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven