ervaringen iphone
woensdag 27 januari 2010 om 09:07
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!

woensdag 27 januari 2010 om 09:16
Ik heb sinds vorige week een Iphone en ik ben er heel blij mee.
T-mobile heeft een prima bereik. Ik heb al jaren T-mobile en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Sms-en gaat prima. Het is wel even wennen, maar verder geen problemen.
Voor de rest ben ik het toestel ook nog aan het leren kennen. Je kunt er in ieder geval een heleboel mee. Ideaal is dat het tegelijkertijd ook een soort Ipod is, dus je kunt ook lekker muziek luisteren.
T-mobile heeft een prima bereik. Ik heb al jaren T-mobile en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Sms-en gaat prima. Het is wel even wennen, maar verder geen problemen.
Voor de rest ben ik het toestel ook nog aan het leren kennen. Je kunt er in ieder geval een heleboel mee. Ideaal is dat het tegelijkertijd ook een soort Ipod is, dus je kunt ook lekker muziek luisteren.

woensdag 27 januari 2010 om 09:22
Fijn toestel MAAR....waar ik echt de bibberschijt van heb is dat ik ooit mijn vader heb gevraagd of hij wat muziek op mijn telefoon wilde zetten, met als gevolg dat mijn vaders account nu ingesteld staat op mijn telefoon ( shitprogramma Itunes) en ik dus niks meer kan met die account, ik kan er niet in!!

woensdag 27 januari 2010 om 09:29
Ik heb sinds 4 maanden een (zwarte) iPhone en ik vind hem echt geweldig. Internet is heel snel, ik heb mijn beide internetadressen ingesteld, superhandig! Ik kan overal internetten, dus ook in de auto of trein. Het bereik van T-mobile is goed, alleen in de strandtenten op Noord-Terschelling heb ik geen bereik. Het toetsenbordje is even wennen maar ik kan nu supersnel berichten toetsen en er zit een hele goede corrigeerfunctie op. Veel fijner dan welk ander toestel dat ik ooit gehad heb. Ik vind het het geld dubbel en dwars waard. Je kunt een aansluiting kopen waardoor je in de auto handsfree kunt bellen zonder koptelefoon. Ik heb een Tom Tom er op gezet, werkt perfect!

woensdag 27 januari 2010 om 09:31
woensdag 27 januari 2010 om 09:32
quote:malu3 schreef op 27 januari 2010 @ 09:29:
Ik heb sinds 4 maanden een (zwarte) iPhone en ik vind hem echt geweldig. Internet is heel snel, ik heb mijn beide internetadressen ingesteld, superhandig! Ik kan overal internetten, dus ook in de auto of trein. Het bereik van T-mobile is goed, alleen in de strandtenten op Noord-Terschelling heb ik geen bereik. Het toetsenbordje is even wennen maar ik kan nu supersnel berichten toetsen en er zit een hele goede corrigeerfunctie op. Veel fijner dan welk ander toestel dat ik ooit gehad heb. Ik vind het het geld dubbel en dwars waard. Je kunt een aansluiting kopen waardoor je in de auto handsfree kunt bellen zonder koptelefoon. Ik heb een Tom Tom er op gezet, werkt perfect!Dankjewel! Kun je dit tomtom gewoon kopen? Of downloaden? en werktie dan net zo goed als een losse tomtom?
hmm qua bereik zijn de meningen dus verdeeld... het enige nadeel is dat de iphone alleen met tmobile verkrijgbaar is
Ik heb sinds 4 maanden een (zwarte) iPhone en ik vind hem echt geweldig. Internet is heel snel, ik heb mijn beide internetadressen ingesteld, superhandig! Ik kan overal internetten, dus ook in de auto of trein. Het bereik van T-mobile is goed, alleen in de strandtenten op Noord-Terschelling heb ik geen bereik. Het toetsenbordje is even wennen maar ik kan nu supersnel berichten toetsen en er zit een hele goede corrigeerfunctie op. Veel fijner dan welk ander toestel dat ik ooit gehad heb. Ik vind het het geld dubbel en dwars waard. Je kunt een aansluiting kopen waardoor je in de auto handsfree kunt bellen zonder koptelefoon. Ik heb een Tom Tom er op gezet, werkt perfect!Dankjewel! Kun je dit tomtom gewoon kopen? Of downloaden? en werktie dan net zo goed als een losse tomtom?
hmm qua bereik zijn de meningen dus verdeeld... het enige nadeel is dat de iphone alleen met tmobile verkrijgbaar is

woensdag 27 januari 2010 om 09:36
Ik heb ook een Iphone en het bereik is inderdaad niet altijd even fantastisch, maar buiten dat is het een geweldige telefoon. Ik zit vaak lange stukken in de trein en dan is het heerlijk dat je het journaal kan kijken/spelletjes kan spelen/emailen/forummen/de vertraging kan bijhouden etc. Behalve dan op dat stuk tussen Zwolle en Amersfoort waar het bereik vaak wegvalt...

woensdag 27 januari 2010 om 09:52
quote:roosies schreef op 27 januari 2010 @ 09:40:
volgens mij vanaf volgende week kpn inderdaad.
ik heb tmobile geen last van slecht bereik en ik wil nooit meer een andere telefoon Dit blijkt helaas, een roddel te zijn..http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=9601
volgens mij vanaf volgende week kpn inderdaad.
ik heb tmobile geen last van slecht bereik en ik wil nooit meer een andere telefoon Dit blijkt helaas, een roddel te zijn..http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=9601
woensdag 27 januari 2010 om 09:52

woensdag 27 januari 2010 om 09:54
Antwoord voor Suus, I=tunes verwijderen en opnieuw installeren
http://support.apple.com/ ... locale=nl_NL&locale=nl_NL
http://support.apple.com/ ... locale=nl_NL&locale=nl_NL

woensdag 27 januari 2010 om 09:55
Ik heb KPN en een iPhone en ben helemaal gelukkig! Kan niet meer zonder! Kijk op teletekst, het weer, nu.nl, hyves, ping (gratis sms van iphone naar iphone) etc etc.
Heb nooit problemen met ontvangst! Heb zelf een zwarte maar een vriendinnetje van mij heeft een witte en hoor haar nooit klagen over dat die vies is ofzo.
Mijne is aangesloten op mijn carkit (parrot). Ik ben verslaafd! Kan hem iedereen aanraden!
@dangeensuus volgens mij is het zo dat je bij aankoop van de iphone je hem eerst installeerd via de computer (dat moest ik doen iig) daar heb ik wachtwoorden op aan gemaakt. De eerste keer dat ik de app store ging gebruiken heb ik nog wat gegevens moeten invullen (ook creditcardnr voor eventuele betaalde aankopen). Ik zou het even googlen want het lijkt me dat je dat kunt veranderen..... alleen geen idee hoe. (aan mij heb je dus helemaal niks hihi)
Heb nooit problemen met ontvangst! Heb zelf een zwarte maar een vriendinnetje van mij heeft een witte en hoor haar nooit klagen over dat die vies is ofzo.
Mijne is aangesloten op mijn carkit (parrot). Ik ben verslaafd! Kan hem iedereen aanraden!
@dangeensuus volgens mij is het zo dat je bij aankoop van de iphone je hem eerst installeerd via de computer (dat moest ik doen iig) daar heb ik wachtwoorden op aan gemaakt. De eerste keer dat ik de app store ging gebruiken heb ik nog wat gegevens moeten invullen (ook creditcardnr voor eventuele betaalde aankopen). Ik zou het even googlen want het lijkt me dat je dat kunt veranderen..... alleen geen idee hoe. (aan mij heb je dus helemaal niks hihi)
woensdag 27 januari 2010 om 09:56

woensdag 27 januari 2010 om 09:56
Maar is de account van mijn pa dan ook van mijn telefoon af?? Hier zie ik alleen hoe ik het van mijn pc af kan krijgen. De telefoon heeft bij mijn vader aan zijn laptop gehangen ( en al zijn muziek staat er nu in). Een aantal van die nummers wil ik wel bewaren maar ik weet dus niet of dat kan. De rest kan wel weg, en de hele account moet er eigenlijk af. Ik ben ook zo'n digibeet wat dat aangaat