ervaringen iphone

27-01-2010 09:07 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.

- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?

- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?

- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?

- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?

- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?

- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-

- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?

- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?

Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?

Alvast bedankt!
quote:makeupyourmind schreef op 01 februari 2010 @ 17:11:

Ja....ik heb ook een Iphone gekocht!

Weliswaar een 2e handse, maar dat mag de pret niet drukken.....

Hoop hem morgen te krijgen, kan niet wachten :D

Ik laat jullie nog weten hoe mijn ervaringen zijn!Wat leuk! Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Grrr ondanks de duidelijke beschrijving om een ringtone te maken lukt het me niet

ik koop een nummer vanuit de iTunes store san staat hij bij gedownloade en bij rijtje muziek

welke moet ik bewerken dan?

Overigens doen ze het beide niet
Ook ik heb een tmobile contract

en ja de iPhone ligt vaak aan de oplader zeker na een paar uur forummen

als je wat wilt idd kopen via de iTunes store

en dan maar uitzoeken hoe je het op je iPhone krijgt

toch ben ik er superblij mee en heb een mooi hoesje van suède en een spiegel

kortom echt je geld waard
Thanks ladies, dankzij jullie enthousiasme ben ik nu een stuk armer! Heb gisteren toch maar de iphone aangeschaft en ben er super blij mee! Heb een witte 16gb met een i-150 abonnement. Deze gaat pas over een maand in, maar tot die tijd kan ik hem in ieder geval thuis gebruiken via de wifi.

Shoppen, welk hoesje heb jij? Suede klinkt goed! En voor de anderen, welke hoesjes hebben jullie er omheen zitten?
ik heb een paar suede hoesje met spiegel en lipgloss houder

gekocht via internet

het merk is mlle

ze hebben diverse kleuren

echt heel mooi
@shoppen, als je een nummer via de iTunes store hebt gekocht, kan je volgens mij in iTunes op rechtermuisknop op het nummer klikken en dan kiezen voor: gebruiken als beltoon.

Vervolgens je iPhone aansluiten en in het tabblad beltonen de door beltonen synchroniseren die je op je iPhone wilt hebben.

Dacht ik....
Ik heb hem hoor en ben er al helemaal blij mee, wat een supergave telefoon!

Heb al heel veel apps gedownload (iemand nog tips voor leuke?), aangesloten op m'n laptop en laten synchroniseren, al m'n muziek erop gezet.

Heel fijn dat je gewoon naar je ipod en radio kunt luisteren, zonder oordopjes

En gisteren via Ebay een hoesje besteld,

een mooie rose van leer
Mooi hoesje, makeupyourmind! Ik ben het helemaal met je eens, het is zo'n coole telefoon, ben er ook zo blij mee! Het forummen is op deze manier nog leuker! Van het weekend dus op zoek naar een hoesje. Zijn er nog meer mensen die hun hoesje willen laten zien, als inspiratie?
Ja leuk is die he?! Hoop dat ik hem morgen binnen heb, er zit nu zo'n siliconen hoes om, echt verschrikkelijk.
anoniem_83878 wijzigde dit bericht op 04-02-2010 22:48
Reden: Oplossing voor vraag al gevonden
% gewijzigd
Ik wil ook een iPhone!! Zit al jaren bij T-Mobile en ga nu de stap maar wagen, mijn collega's en jullie zijn zo enthousiast.

Heb wel wat vragen:

Is het nou beter om de 3GS te nemen of voldoet de 3G ook nog? Wat is eigenlijk het verschil? (in lekentaal graag, ik zit sites te lezen en daar praten ze echt poep, snap er nix van) :-)

Ik zit te denken om de 8GB te nemen. Ik heb nl. al een iPod voor muziek, dus veel muziek zal ik er niet opzetten. Is 8GB dan voldoende capaciteit voor het opslaan van leuke apps en zo??

Ik las op een klachtensite dat T-mobile per minuut afschrijft. Bv als je iemands voicemail hoort en meteen neerlegt na 2 secondes, wordt er toch een minuut afgeschreven. Is dat echt zo?
Ik heb een 3G en hij werkt prima. 8gb is voldoende om leuke Apps op te slaan. Mijn volgende iPhone zal ik wel nemen met wat meer gb, want ik en wel veel muziek en zou graag alles er wel op willen hebben...
Koreveen, ik zou echt voor de 3gs gaan als ik jou was. Niet zozeer om het aantal gb, maar omdat de 3gs gewoon sneller is qua processor. Natuurlijk zal de 3g ook wel prima zijn als je hem hebt, maar het prijsverschil is niet supergroot, dus ik zou persoonlijk voor de beste/snelste gaan. Bedenk dat je er wel twee jaar aan vast zit en het hoe dan ook een behoorlijk bedrag is wat je uitgeeft. Maargoed, da's mijn mening
Als het in prijsverschil weinig uitmaakt, zou ik inderdaad voor de 3Gs gaan!
Ik hoorde vanmiddag dat de 3G al niet meer leverbaar is, dus het wordt een 3GS en minimaal 16 GB dus. Maakt de keuze alweer makkelijker. Nu alleen kiezen uit wit of zwart...
quote:koreveen schreef op 06 februari 2010 @ 18:09:

Ik hoorde vanmiddag dat de 3G al niet meer leverbaar is, dus het wordt een 3GS en minimaal 16 GB dus. Maakt de keuze alweer makkelijker. Nu alleen kiezen uit wit of zwart... Wit natuurlijk
Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone Ik wil ook een iphone

:-)

Maar ik snap het afsluiten van een abbo niet zo goed.

Als ik gewoon T-mobile Relax neem, kan ik dan ook onbeperkt internetten overal? Of moet ik daar dat webnwalk voor afsluiten?

Wat hebben jullie? En zijn er nog miep-knip tips voor leuke aanbiedingen?
Nee je moet geen relax nemen, maar een t-mobile iPhone abonnement. Dan kan je onbeperkt internetten.
Natuurlijk de witte, dies het allermooist :)! En als ik jou was zou ik voor een iPhone abonnement gaan, het internet is daarvan namelijk sneller dan van de web n walk. Ik heb m'n iPhone gekocht bij een winkel van telefoon kopen en dan .nl erachter (is niet bedoeld als reclame, maar ter info). Daar hebben ze een aanbieding dat je er gratis speakers bij krijgt en ze hadden em in die winkel hier op voorraad.
Wie weet hoe je het laatst gekozen/gebelde telefoonnummer uit je I-phone kan wissen? Kan nu alleen alle nummers tegelijk wissen....
wat ook een aanrader is om erop te zetten zijn de emoticoins

echt heel erg leuk
Helemaal niemand die het weet?
@Norre: heb even gekeken, maar volgens mij kun je ze idd niet per stuk wissen. Wel alleen alle gemiste nummers of gewon allemaal.

@shoppen: wat bedoel je met emoticoins? Is dat een app ofzo?
@ norre: ik kan het ook niet vinden. Volgens mij is het alles wissen... Of niets.
Ja dat is een App, als je die download( gratis)

dan komt er bij je toetsenscherm als je dus een sms intikt een wereldbol te staan als hè daar op tikt kun je kiezen uit heel veel gave emoticoons

blije gezichtjes hartjes teveel om op te noemen
Emoji free heet het

zo leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven