goede grote laptop, welke?
dinsdag 9 februari 2010 om 22:57
ik zit al een tijdje uit te kijken naar een nieuwe laptop...
ik snap inmiddels wel welke processoren sneller zijn enzo..
maar wat heb ik nodig om de komende 3 jaar fatsoenlijk vooruit te kunnen?
het moet een vervanger zijn voor een normale computer, dus lekker groot scherm 17,3 inch, maar liever niet superzwaar zodat ik 'm toch wel mee kan slepen...
ik heb altijd veel schermpjes open staan, dus dat mag geen probleem zijn...
verder wil ik er mee photoshoppen (en illustratoren en dreamweaveren af en toe)
daarnaast het standaardwerk als tekstverwerken, internetten, simpele spelletjes (geen 3-d gedoe) en af en toe een filmpje kijken
ik wil eigenlijk een laptop kopen waarbij de prijs/kwaliteit verhouding t beste is... mijn budget is niet al te hoog, bovendien kan je nu wel de snelste kopen, over een maand is ie al weer veroudert..
ik wil proberen onder de 600,- te blijven.. maar als dat niet verstandig is spaar ik liever nog ff door
wie helpt mij bij het vinden van de ideale laptop?
ik snap inmiddels wel welke processoren sneller zijn enzo..
maar wat heb ik nodig om de komende 3 jaar fatsoenlijk vooruit te kunnen?
het moet een vervanger zijn voor een normale computer, dus lekker groot scherm 17,3 inch, maar liever niet superzwaar zodat ik 'm toch wel mee kan slepen...
ik heb altijd veel schermpjes open staan, dus dat mag geen probleem zijn...
verder wil ik er mee photoshoppen (en illustratoren en dreamweaveren af en toe)
daarnaast het standaardwerk als tekstverwerken, internetten, simpele spelletjes (geen 3-d gedoe) en af en toe een filmpje kijken
ik wil eigenlijk een laptop kopen waarbij de prijs/kwaliteit verhouding t beste is... mijn budget is niet al te hoog, bovendien kan je nu wel de snelste kopen, over een maand is ie al weer veroudert..
ik wil proberen onder de 600,- te blijven.. maar als dat niet verstandig is spaar ik liever nog ff door

wie helpt mij bij het vinden van de ideale laptop?
dinsdag 9 februari 2010 om 23:06
woensdag 10 februari 2010 om 07:08
Ik ben zeer tevreden met mijn HP Pavilion (type Entertainment PC)!
Hij is lekker groot (17.3) en heeft daardoor een numeriek toetsenbord, dat was voor mij een vereiste. Daarnaast kan ik er alles op doen wat jij wenst, dat waren namelijk ook ongeveer mijn wensen. Ik geloof dat ik ¤588,- heb betaald, maar dat was wel een aanbieding.
Ik heb, voor ik deze kocht, internet én alle computerwinkels in de omgeving (zowel via de folders als fysiek, soms bieden ze namelijk showmodellen aan en dat kan best wat schelen!) goed in de gaten gehouden, omdat ik niet van mijn budget wilde afwijken. Na een week of 6 kwam deze HP langs en ik ben er nog steeds heel blij mee!
Hij is lekker groot (17.3) en heeft daardoor een numeriek toetsenbord, dat was voor mij een vereiste. Daarnaast kan ik er alles op doen wat jij wenst, dat waren namelijk ook ongeveer mijn wensen. Ik geloof dat ik ¤588,- heb betaald, maar dat was wel een aanbieding.
Ik heb, voor ik deze kocht, internet én alle computerwinkels in de omgeving (zowel via de folders als fysiek, soms bieden ze namelijk showmodellen aan en dat kan best wat schelen!) goed in de gaten gehouden, omdat ik niet van mijn budget wilde afwijken. Na een week of 6 kwam deze HP langs en ik ben er nog steeds heel blij mee!

woensdag 10 februari 2010 om 08:56
woensdag 10 februari 2010 om 10:15
woensdag 10 februari 2010 om 10:25
Ben zelf digitbeet en zit sinds kort achter een nieuwe laptop. Voor mij belangrijk dat ik, als wat is, direct service krijg. Daarom bij www.paradigit.nl gekocht. Ben gisteren nog met mijn laptop naar het servicecentrum geweest (ivm installatie spyware) en werd meteen goed geholpen. Je kunt er ook heel goed (telefonisch) je gebruikswensen voorleggen. Heb toen ook heel bruikbaar advies voor aanschaf gekregen. Ik werk nu met een Toshiba en ben er tevreden over, maar heb weinig vergelijkingsmateriaal. Had hiervoor een versleten HP.

donderdag 11 februari 2010 om 18:29
Neem gewoon een Apple. Die zijn zoveel fijner, het extra beetje geld dat het kost is het dubbel en dwars waard. Nooit meer klooien met virussen of instellingen, en gewoon fijn en mooi! Ze zijn sneller, ze lopen niet vast, en je kan er heel lang mee door. Ik heb alleen maar een nieuwe gekocht omdat die nog mooier was dan mijn vorige!
En Asus is heel slecht. Die had ik van mijn werk, en ik ben blij dat ik die niet meer gebruik. Wat een onding was dat zeg! Je kon niks doen of er kwam wel weer een melding waarbij je iets moest toestaan, en als je niet toestond dan hield hij meteen op met je toepassing.
En Asus is heel slecht. Die had ik van mijn werk, en ik ben blij dat ik die niet meer gebruik. Wat een onding was dat zeg! Je kon niks doen of er kwam wel weer een melding waarbij je iets moest toestaan, en als je niet toestond dan hield hij meteen op met je toepassing.
donderdag 11 februari 2010 om 18:44