ervaringen iphone
woensdag 27 januari 2010 om 09:07
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!
maandag 15 februari 2010 om 08:38
Hoi Jannemaan,
Je kunt gewoon een simlock vrije Iphone krijgen met welk abonnement dan ook.
Google maar even Iphone en vodafone dan klik je op de eerste link
en kom je op een website waar je een iphone met alle abonnementen kunt krijgen.
Heb ik ook gedaan en ik bel dus met Vodafone. Heb een zwarte btw, maar een leren hoesje, zo blijft ie schoon en krasvrij.
Succes!
Je kunt gewoon een simlock vrije Iphone krijgen met welk abonnement dan ook.
Google maar even Iphone en vodafone dan klik je op de eerste link
en kom je op een website waar je een iphone met alle abonnementen kunt krijgen.
Heb ik ook gedaan en ik bel dus met Vodafone. Heb een zwarte btw, maar een leren hoesje, zo blijft ie schoon en krasvrij.
Succes!
donderdag 18 februari 2010 om 21:50
Ah fijn een Iphone topic.
Ik ga er ook een kopen. Maar moet ik de 16 GB hebben of de 32?
Ik hoef geen filmpjes erop. Maar wel veel foto's, veel muziek en heel veel pdf bestanden. Geen idee, is 16 GB voldoende? Die van 32 is namelijk veel duurder.
Verder vraag ik me af of ik word bestanden van een pc (heb geen imac) erop kan zetten. Of is dat niet compatibel omdat het apple is?
Laatste vraag. Als je aan t internetbankieren bent, hoe kan je dan via sms je tancode lezen en tegelijk invoeren. Gaat dat?
Wie het weet mag het zeggen. Heel graag.
Word morgen om 1230 uur teruggebeld door die chick van T mobile.
Overigens krijg ik het eerste jaar abonnement kado van mijn vader ivm afronden opleiding. Zo lief!!!!
Ik ga er ook een kopen. Maar moet ik de 16 GB hebben of de 32?
Ik hoef geen filmpjes erop. Maar wel veel foto's, veel muziek en heel veel pdf bestanden. Geen idee, is 16 GB voldoende? Die van 32 is namelijk veel duurder.
Verder vraag ik me af of ik word bestanden van een pc (heb geen imac) erop kan zetten. Of is dat niet compatibel omdat het apple is?
Laatste vraag. Als je aan t internetbankieren bent, hoe kan je dan via sms je tancode lezen en tegelijk invoeren. Gaat dat?
Wie het weet mag het zeggen. Heel graag.
Word morgen om 1230 uur teruggebeld door die chick van T mobile.
Overigens krijg ik het eerste jaar abonnement kado van mijn vader ivm afronden opleiding. Zo lief!!!!
zaterdag 20 februari 2010 om 01:17
woensdag 24 februari 2010 om 21:48
Hier ook een iPhone fan! Heb inmiddels 10 'bladzijdes' vol met apps. Veel spelletjes, maar ook aardig wat handige apps.
Ik heb een sleeve van Fabrix. Dit is de link: http://shop.iphoneclub.nl ... gardens-voor-iphone-3g-1g
Ik heb een sleeve van Fabrix. Dit is de link: http://shop.iphoneclub.nl ... gardens-voor-iphone-3g-1g
maandag 1 maart 2010 om 21:09
woensdag 3 maart 2010 om 10:14
Jeeee, ik heb er eindelijk ook één! Een witte 3GS, 16GB. Supermooi ding zeg! Abonnement duurt nog even, maar met de wifi thuis kan ik alvast wat dingetjes uitproberen..
Ben dus nog een complet nitwit en vroeg me af hoe je bijvoorbeeld app's kan downloaden, want als ik op dat icoontje ''free'' klik en daarna op ''install'' moet ik accountgegevens opgeven? Heb nog gegoogled op ''account Itunes-store'' en toen zag ik dat je creditcardgegevens moet opegeven enzo? Maar hoezo moet dat dan ook voor gratis app's? En waar vinden jullie al die leuke app's? Hoor je dat van vrienden ofzo of ga je er zelf naar op zoek?
Oh en Jannemaan: Ja, ik heb 'm wel verzekerd..wel veel geld, maar als ie valt en stuk is (en ik ben al niet zo handig..
, dan heb je ook niets meer aan je abonnement, dus tja.
Ben dus nog een complet nitwit en vroeg me af hoe je bijvoorbeeld app's kan downloaden, want als ik op dat icoontje ''free'' klik en daarna op ''install'' moet ik accountgegevens opgeven? Heb nog gegoogled op ''account Itunes-store'' en toen zag ik dat je creditcardgegevens moet opegeven enzo? Maar hoezo moet dat dan ook voor gratis app's? En waar vinden jullie al die leuke app's? Hoor je dat van vrienden ofzo of ga je er zelf naar op zoek?
Oh en Jannemaan: Ja, ik heb 'm wel verzekerd..wel veel geld, maar als ie valt en stuk is (en ik ben al niet zo handig..

donderdag 4 maart 2010 om 19:49
Ik wil ook een Iphone!!
Maar ik heb in mijn woonplaats geen bereik, dus t-mobile raad het mij af.
Ben nu ook bezig met telefoon kopen in het engels.nl. Hopelijk kunnen zij mij verder helpen met een vodafone of hi abonnement. Weet alleen niet of ik dan garantie heb of de telefoon kan verzekeren. Dat moet ik nog even uitzoeken!!
Anders zou ik voor i-300 gaan en de zwarte 16g GS.
Maar ik heb in mijn woonplaats geen bereik, dus t-mobile raad het mij af.
Ben nu ook bezig met telefoon kopen in het engels.nl. Hopelijk kunnen zij mij verder helpen met een vodafone of hi abonnement. Weet alleen niet of ik dan garantie heb of de telefoon kan verzekeren. Dat moet ik nog even uitzoeken!!
Anders zou ik voor i-300 gaan en de zwarte 16g GS.