Hoe een goede schoonmaakster vinden?

16-02-2010 11:05 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
De kogel is door de kerk...we willen graag iemand die komt schoonmaken; 1x in de 2 weken voor 3 uurtjes.

En nu...had niet verwacht dat daar t probleem zou zitten, maar ik kan via via niemand vinden. Wel verschillende kennissen die een goede schoonmaakster hebben, maar die hebben geen tijd voor een extra adres.

Ik vind t toch wel een risico 'zomaar' iemand via MP te benaderen.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Ik woon ook in een stad (nijmegen) dus daar kan je minder snel goede mensen via-via; lijkt me in een dorp toch makkelijker.
Gewoon een advertentie plaatsen en mensen op 'solicitatie' laten komen. Hoe denk je anders? Al die mensen die je via via hebt geprobeerd zijn ook ergens begonnen met een sollicitatie.
Ik denk dat een schoonmaakster het ook af kan laten weten om dat het om de week is, eigenlijk. Maakt het voor haar ook niet handiger als ze nog meer adressen wil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 februari 2010 @ 11:24:

Ik denk dat een schoonmaakster het ook af kan laten weten om dat het om de week is, eigenlijk. Maakt het voor haar ook niet handiger als ze nog meer adressen wil.

O, de schoonmaakster van mijn ouders komt ook 1 keer in de twee weken hoor, geen enkel probleem. Doen meer mensen bij hun in de buurt.

Ik zou het idd toch via via proberen, dan heb je wat meer zekerheid.
Briefje ophangen bij de buurtsuper!
Het is zoals het is
Ik heb de schoonmaakster op mijn werk gevraagd, mss een idee?
Oproepjes plaatsen idd, op marktplaats, hier op het forum bij 'gezocht', bij de buurtsuper, in de locale krant / huis-aan-huis-blad.
Studente die schoonmaakt in Nijmegen

Schoonmaakster 2
Gewoon een oproep in Marktplaats en ze lang laten komen op gesprek.

En als je d'r aanneemt een kopie van d'r paspoort vragen, als ze het al niet aanbied, toch een veiliger gevoel
[edit]

zij is goed!
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 16-02-2010 14:29
Reden: privacygegevens
% gewijzigd
quote:Johanna85 schreef op 16 februari 2010 @ 12:23:

[edit]

zij is goed!Huh??
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 16-02-2010 14:29
Reden: Quote van privacygegevens
% gewijzigd
Ja..moet er toch maar eens aan..een vreemde in huis vragen. Had zo gehoopt dat t me via via zou lukken, niet dus.
Wat je wel kunt doen is het tel nr vragen van mensen bij wie ze al is en die bellen. Dan weet je toch weer meer.
Het is zoals het is
Ik ben dus zo n schoonmaakster

ik heb gewoon via marktplaats gereageerd

op gesprek geweest, nummers achter gelaten waar ik al werkte

en eerst tweevkeer op proef

de schoonmaakster moet het namelijk ook leuk vinden om voor diegene te werken
Ik mag haar naam en mail niet via deze post geven....kun je me een priveberichtje sturen? Dan kan ik haar mailadres wel geven.
Ik mag haar naam en mail niet via deze post geven....kun je me een priveberichtje sturen? Dan kan ik haar mailadres wel geven.
Ik heb mijn eerste adres gevonden via een forum (6 jaar geleden).

Een keertje gaan babbelen. Afgesproken dat we het 2 maanden zouden proberen. Ik ben er nooit meer weggegaan

En inderdaad, ik heb er veel via via. Maar die eerste dus niet. Was echt een gok, van beide kanten.

En ik heb inmiddels zoveel adressen, als ik er nog eentje bijneem heb ik zelf een hulp nodig.
Ik ben gaan rondvragen op het schoolplein. Nog diezelfde dag had ik een briefje in mijn hand met het telefoonnummer van een geweldige hulp. Helaas is ze nu weg wegens bezuinigingen. Zodra ik weer een fatsoenlijke baan heb gevonden komt ze weer terug, ik mis haar zo.
Hoi Johanna 85. Bericht sturen lukt me niet. Wil jij me een mail sturen op femke_j@yahoo.co.uk ?

Bedankt!
krijg de mail terug, klopt het emailadres zoals ie in je post staat?
Ja klopt wel; heb t net nog geprobeerd....

Heb je m precies gekopieerd met de underscore?

Anders kan jij me ms een privé bericht sturen, dan kan ik je een ander mailadres geven.
@ femke hoi is de mail aangekomen?
Wat zijn jullie eisen? Ik zoek nu zelf iemand, en heb inmiddels een aantal reacties, maar geen idee waar ik verder op moet letten en afspreken.

Kopie paspoort vind ik idd wel een goede.
Wat ik me nu afvraag, als je een zwarte werkster hebt en ze valt in jou huis van de trap, ben jij dan aansprakelijk voor de eventuele gevolgen?

Of is dat bij een witte werkster ook zo?

Weet iemand dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven