Het mannenhoekje.

20-09-2007 10:31 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger een enorme hit, misschien nu weer. De plek op het forum waar mannen (en mannen alleen) van gedachten kunnen wisselen. Heel af en toe mag een vrouw wat zeggen. Dit is de plek voor als je het gekakel beu bent, wil praten over gereedschap, gehaktstaven, auto's of Samantha Fox. Hou je niet in, spreek vrijuit.
quote:yoyo2 schreef op 20 september 2007 @ 11:20:

zoveel animo is er overigens niet

(Yoyo, lang niet gezien; was je op vakantie?)

Gun die man(nen) de lol. Als ze daar vrolijk van worden.....

Ik heb gisteren alles nagelopen en weer vanaf het begin af aan afgesteld: mijn klepspeling, nokkenas, mengsel en ontsteking. Alles voor niks want ik blijk een veel te lage compressie te hebben, dus het zit er dik in dat het mijn pakkingen zijn
bankschroef, wat je daar allemaal niet mee kan........

dopschroevedraaierT laat je fantasie te over.....
anoniem_32389 wijzigde dit bericht op 20-09-2007 14:15
Reden: denk teveel aan duimen
% gewijzigd
quote:glimlach eens schreef op 20 september 2007 @ 13:42:

[...]

(Yoyo, lang niet gezien; was je op vakantie?)

Gun die man(nen) de lol. Als ze daar vrolijk van worden.....

Nee, was aant verhuizen, heb nog geen internetverbinding, maar vanaf binnenkort kom ik jullie weer full-time lastig vallen

Ik ben nog wel regelmatig te vinden bij de not-groepering

quote:yette schreef op 20 september 2007 @ 13:43:

Ik heb gisteren alles nagelopen en weer vanaf het begin af aan afgesteld: mijn klepspeling, nokkenas, mengsel en ontsteking. Alles voor niks want ik blijk een veel te lage compressie te hebben, dus het zit er dik in dat het mijn pakkingen zijn Sja ... die pakkingen. Dat is een zwak punt bij veel vrouwen (vooral als ze moeten lachen).
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Yoyo, leuk en lekker genieten van een nieuw huis.
spijkerpistool is ook zo'n handig apparaat
Kruiskop schroevedraaier nodig ? Of kruiskop bitjes ? Let goed op dat je geen Phillips koopt. Posidriv moet je hebben !!
Gisteren was mijn gootsteen verstopt. Ik enthousiast aan de gang geweest met een waterpomptang enzo om al die buizenstukjes uit elkaar te halen. Er zat zeker wel twee liter water ofzo nog in die buizen. Hij was echt verstopt in het diepere gedeelte en ook de trekveer bood geen uitkomst. Uiteindelijk maar met soda aan de gang gegaan en dat hielp. Maar nu wil ik graag even met de mannen overleggen waar ik het beste gereedschap kan kopen. Het lag vast aan de trekveer dat 'ie niet hielp en niet aan mij (toch ook zo'n typisch mannelijke eigenschap? Kloten met gereedschap en als het dan niet lukt, zeggen dat het gereedschap niet deugt?)

Voor het damesgedeelte laat ik al dat stomme gereedschap maar achterwege en wil ik even vertellen dat m'n hele keuken onder water stond en er nu kringen zitten in m'n parket. En dat de katten het niet leuk vonden, dat waterballet. En dat mijn waterpomptang een snoezige kleur blauw handvat heeft.

Zo, generaliserend genoeg?

Een "mannenhoekje" zeg... een jongetjeshoek bedoel je?
quote:mastermind schreef op 20 september 2007 @ 14:52:

Een "mannenhoekje" zeg... een jongetjeshoek bedoel je? Elke man is het kind van een vrouw !!
quote:mastermind schreef op 20 september 2007 @ 14:52:Voor het damesgedeelte laat ik al dat stomme gereedschap maar achterwegeGoed dat je 't er even bij vermeldt! Wij willen helemaal niet weten wat jij nog meer hebt uitgevroten met je waterpomptang. Doe je 't wel veilig?
Sam fox???

Jeetje man,ben je nog in die tijd blijven hangen??

Wake up ! ! er lopen inmiddels heel wat mooiere vrouwen op de aardbol.

Leeft ze nog wel?

In ieder geval zullen haar tieten inmiddels wel op haar knieen hangen,sexy!
whahahahaa Mas je hebt de klus geklaard, maar je hele keuken stond blank hahahahahhaaaaa lig hier dubbelllllllllllllllllllllllll
Hebben jullie mannnen Halo 3 al gekocht in de voorverkoop?
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Samantha Fox was een ordinaire sloerie, en is nu een overjarige ordinaire sloerie. Een soort Patty Brard maar dan blond.

Je moet als man wel erg wanhopig zijn wil je daar nog opgewonden van raken. Of erg lang geen vrouw van dichtbij hebben gezien. Of allebei.
Heren heren, ik val op kwaliteit uit mijn eigen periode. Vandaar dat ik een lieve vriendin heb uit de jaren 70.
anoniem_10577 wijzigde dit bericht op 22-09-2007 09:28
Reden: Even iets liefs zeggen.
% gewijzigd
antonio, ik zal eerlijk zijn...

Ik ben te knap voor jou
quote:Antonio schreef op 20 september 2007 @ 17:16:

Wie is er hier knap op het forum? Ja, IK ben erg, erg knap.

.

Heren heren, ik val op kwaliteit uit mijn eigen periode. Welk vers huppelkutje moet ik dan aanbidden?Een èchte man aanbidt geen enkel huppelkutje. Zwijmelen en zuchten voor onbereikbare idolen is iets voor onzekere, hormonaal ontregelde tienermeisjes. Daar hou jij je als vent toch hoop ik niet mee bezig ? Een lekker wijf is gewoon een lekker wijf, niet meer en niet minder. En daar lopen er heel veel van rond. Waarom zou je gaan kwijlen bij een goed gelukt exemplaar ? Misschien heeft ze wel een stem als een rasp of een buitengewoon onprettig karakter. Of bakt ze er nix van tussen de lakens.

Wie is er hier knap op het forum? Vroeger Suus wel. maar nu, ik weet het niet. Laten we de dames vragen even een zelfportretje neer te zetten, zodat ze onze rollerskate waitress kunnen kiezen. Begin jij eerst even met je eigen portret hier neer te zetten dan, want dan kunnen we eerst kijken of jij de moeite waard bent om onze portretten aan te laten zien
Wat heb jij toch altijd goede ideeën Mas
Ik vind het wel een goed idee, dat mannenhoekje. Ten eerste weet je dan tenminste waar ze zitten mocht je ze nodig hebben...(om bv een waterpomptang te lenen of te vragen je lekke band te wisselen) en ten tweede kunnen wij vrouwen dan stiekem naar hun geheimen loeren op het forum. Zo'n beetje als hangjongeren zeg maar, die hebben ook hun eigen stekkie. En ik kan me ook wel voorstellen dat de forummannen niet altijd bepaald voorop lopen om kennis te nemen welke inlegkruisjes nou de beste kwaliteit hebben of dat eeuwige vrouwengewauwel van : "Hij zei..... wat zou hij nou bedoelen?"

( En net als ze zich veilig beginnen te voelen gaan we ineens meepraten over voetbal, lachuuuuuh! )
ik lijk op Twinkle
Misschien zijn de vrouwen die hier zonodig iets willen zeggen of opperen gewoon heel erg blij met aandacht? Positief of negatief. gne gne gne.

En waar is die vraagbaak gebleven?? Kan wel wat hulp gebruiken...
Gooi hier maar in de groep Kattija !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven