ervaringen iphone

27-01-2010 09:07 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.

- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?

- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?

- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?

- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?

- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?

- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-

- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?

- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?

Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?

Alvast bedankt!
ja Vinyl
Maar als je bijvoorbeeld op een internetpagina klikt, laadt hij niks? En als je een app opent? Hyves, of Nu.nl of een andere app waar hij internet voor nodig heeft?

(of heb je er nog geen apps opstaan?)
apps zegt me niks. Hoe doe ik dat? Sorry hoor...lees net ook van alles na, maar het is zo nieuw voor mij.

Als ik naar Nu.nl wil, wat doe ik dan?
He hoort absoluut te kunnen internetten met WiFi uit hoor. Naast je tijd loopt dus wel dat cirkeltje wat bestaat uit streepjes? Dan probeert-ie wel iets te laden, in elk geval. Wat gebeurt er als je de YouTube app opent?
Je apps zijn alle programmaatjes die je downloadt.

Je kunt via internet naar Nu.nl maar de NU-app is veel sneller en gemaakt voor de iPhone, dus op de juiste grootte.

Apps download je via de App store, die staat ook als icoontje op je telefoon!

Maar goed, als je geen internet hebt, zal dat ook niet werken. Even denken hoor.... Op internet kun je dus niks? Hij laadt geen enkele pagina?
Als je naar nu.nl wilt scroll je je Safari zover mogelijk naar boven en tik je het veld aan waarin je het adres kunt typen. Dan springt er een toetsenbord tevoorschijn, als het goed is.
ben ik nu mee bezig (die staat er idd standaard op zie ik net) tot nu toe laten (1 minuut)
quote:Moosey schreef op 08 maart 2010 @ 21:37:

He hoort absoluut te kunnen internetten met WiFi uit hoor. Naast je tijd loopt dus wel dat cirkeltje wat bestaat uit streepjes? Dan probeert-ie wel iets te laden, in elk geval. Wat gebeurt er als je de YouTube app opent?Precies, dan laadt hij een pagina!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 08 maart 2010 @ 21:39:

ben ik nu mee bezig (die staat er idd standaard op zie ik net) tot nu toe laten (1 minuut)Heb je wel goed bereik?
ik heb bereik alleen dat rondje met streepjes is maar aan het "draaien" en er gebeurt ook nog niks...
Internet kan ook gewoon soms wel traag zijn hoor, maar hij hoort uiteindelijk wel iets te laden..
Ik zou alleen al een I-phone kopen voor de I-pig.
die knakker van die tmobile shop zei dat ik de nieuwste en snelste had... maar wifi kan ik dus uitzetten?
Welke provider heb je? Mijn internet is alleen op mijn werk (11e verdieping) slecht, maar verder heel snel (KPN)
ik voel me net een domme pig nu...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 08 maart 2010 @ 21:42:

die knakker van die tmobile shop zei dat ik de nieuwste en snelste had... maar wifi kan ik dus uitzetten?

Ah, Tmobile dus!

Ja, 3Gs is idd de snelste.

Wifi kun je wel gebruiken, maar dan alleen thuis en dan moet je idd je wachtwoord van je router hebben.

Dus dan is het 3G netwerk wel het handigst, die doet het overal.
youtube niet beschikbaar zegt tie nu
en dat 3G netwerk zou hij automatisch moet "pakken" als ik wifi uitschakel?
Ja, lijkt me wel. Even kijken of het ergens staat hoor...
Dan denk ik dat het niet goed gegaan is met je abonnement, dat je iPhone het wel doet maar dat er geen internet in je abonnement zit (al was dat wel de bedoeling) Morgen even TMobile bellen dus. Rot voor je, 't is stom als zoiets het niet in 1 keer doet
Ah, hebbes!

Instellingen - Algemeen - Netwerk - schakel 3G in!
maar weet je wat wel raar is? Ik kreeg het een half uur geleden voor elkaar om mijn hotmail adres in te voeren en de berichten in mijn inbox te ontvangen...dat heeft toch ook met bereik te maken?

(verdomme...liggen er nog ergens sigaretten?!)
Vinyl, staat blauw (dus aan?)
Ja, datheeft zeker met bereik te maken!

Heb je al gekeken of je 3G is ingeschakeld?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 08 maart 2010 @ 21:50:

Vinyl, staat blauw (dus aan?)

Ja, dan staat hij aan! Dan moet hij het gewoon doen!

En als je mail binnen hebt gehaald, kán het dus wel!

Opnieuw opstarten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven