ervaringen iphone
woensdag 27 januari 2010 om 09:07
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!

maandag 8 maart 2010 om 22:38
Weet jij trouwens wat dit betekend;
Webpagina's openen
Een webpagina openen:
Tik op het adresveld (links van de titelbalk), typ het webadres en tik vervolgens op 'Ga'. Als het adresveld niet zichtbaar is, tikt u op de statusbalk boven in het scherm om snel naar het adresveld bovenaan de webpagina te scrollen.
Webpagina's openen
Een webpagina openen:
Tik op het adresveld (links van de titelbalk), typ het webadres en tik vervolgens op 'Ga'. Als het adresveld niet zichtbaar is, tikt u op de statusbalk boven in het scherm om snel naar het adresveld bovenaan de webpagina te scrollen.

maandag 8 maart 2010 om 23:38
Volgens mij moet je wifi uitschakelen zonnestraaltje. Als je je iphone synchroniseert op je computer via itunes kun je gewoon je email ophalen via het envelopje op je iphone. Ik heb 2 emailadresse, en mijn iphone haalt automatisch mn mail van upc en van hotmail op. Wifi gebruik ik alleen in buitenland. Als de jouwe zo raar doet zou ik hem gewoon even terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je computer aanzetten, itunes openen en dan je iphone inpluggen, volgens mij doet hij de rest vanzelf..
Apps kun je downloaden via itunes, hartstikke leuk joh. Ik kan niet meer zonder mijn iphone!
Apps kun je downloaden via itunes, hartstikke leuk joh. Ik kan niet meer zonder mijn iphone!
dinsdag 9 maart 2010 om 10:50
Ik wil ook graag een Iphone, het liefst met KPN heb al 1 website gevonden die dat aanbied en ga KPN volgende maand bellen met de vraag of ze hem daar nog hebben (heb gelezen dat sommige hem via de klantenservice hebben gekregen).
Ik wil liever geen T-mobile omdat mijn vriend dat netwerk heeft en ons bereik thuis is slecht (mensen hebben geklaagd en nu is er een mast weg gehaald).
Een paar vragen:
- Heeft de Iphone dezelfde aansluiting voor opladen als de ipod (we kunnen ipod in de auto luisteren)
- Hoeveel ruimte kosten applicaties? Ik wil veel apps, hoeveel ruimte hebben jullie nog over voor muziek/bestanden/foto's?
- Verder nog tips over gebruik met KPN, zoals websites waar abonnementen staan?
Ik wil liever geen T-mobile omdat mijn vriend dat netwerk heeft en ons bereik thuis is slecht (mensen hebben geklaagd en nu is er een mast weg gehaald).
Een paar vragen:
- Heeft de Iphone dezelfde aansluiting voor opladen als de ipod (we kunnen ipod in de auto luisteren)
- Hoeveel ruimte kosten applicaties? Ik wil veel apps, hoeveel ruimte hebben jullie nog over voor muziek/bestanden/foto's?
- Verder nog tips over gebruik met KPN, zoals websites waar abonnementen staan?

dinsdag 9 maart 2010 om 15:27
nou..vandaag naar de winkel geweest en jongen heeft hem gereset. Safari deed inderdaad een beetje gek bij mij. Nu is er gelijk meer duidelijk.
Ik moet nog wel wennen aan de grootte hoor, die andere pastte zelfs in mijn bh
Ook het "touchen" is wennen, maar een vriendin gaf aan dat ik er zo aan gewend ben.
Wat vinden jullie nou het leukste aan de iPhone?
Noamski, en Pure_vanity, ik weet (nog) van niks...
Ik moet nog wel wennen aan de grootte hoor, die andere pastte zelfs in mijn bh
Ook het "touchen" is wennen, maar een vriendin gaf aan dat ik er zo aan gewend ben.
Wat vinden jullie nou het leukste aan de iPhone?
Noamski, en Pure_vanity, ik weet (nog) van niks...
dinsdag 9 maart 2010 om 15:53

dinsdag 9 maart 2010 om 20:12
Spijt als haren op m'n hoofd.... Ik heb de kut iPhone sinds vandaag en baal ontzettend. Als ik tevoren had geweten wat je allemaal moet doen om het werkend te krijgen, had ik 'm nooit gekozen. Ik moet eerst technische boeken gaan lezen voor ik iTunes begrijp en dan nog 'even overzetten'... Synchroniseren my ass. Er staat nu muziek op m'n iPhone die ik niet in m'n bibliotheek heb staan. Snap er echt geen reet van.