leuke Apps voor iPhone

13-03-2010 18:39 11 berichten
In de nieuwste Viva werd er al aandacht aan besteedt; wie heeft er ook leuke (liefst gratis) Apps gevonden voor zijn/haar iPhone?

(ik hoop trouwens dat dit onderwerp mag hier...)
Alle reacties Link kopieren
TeamViewer! Helemaal leuk (en handig), je kunt er als je pc aanstaat deze op afstand bedienen! Als mijn moeder nu een probleem heeft met haar mail ofzo, hoeft ze alleen teamviewer op de pc te starten en dan krijg ik haar beeldscherm te zien als ik de IDcode + ww invul, echt geniaal!!
oke...zorgt er dus voor dat je op afstand mee kan kijken via je iPhone?
Ja, én ook de muis kan besturen en typen!!
Ik vind Shazam nog steeds een leuke. Layar heb ik er ook net opstaan, maar moet nog even ontdekken hoe dat werkt.
Er is een vergelijkbaar topic.

iPhone: welke App's zijn echt leuk/handig?
quote:Chardonnay schreef op 13 maart 2010 @ 19:19:

Ik vind Shazam nog steeds een leuke. Layar heb ik er ook net opstaan, maar moet nog even ontdekken hoe dat werkt.heb ik er vanmiddag opgezet,werkt heel eenvoudig en is zooo leuk!
ik zie hem nu sophiepapa, dank je
Ok. Graag gedaan.
de Period Tracker!

je kunt invoeren op welke dag je ongesteld wordt, temperatuur invoeren en de gemoedstoestanden. Hij geeft de gemiddelde ovulatie automatisch weer enzo.

Je kan grafieken bekijken e.d.

De UYH is een boodschappenlijstje die je met je vinger kan schrijven, ook handig!

De Scanner om produkten mee te scannen (vooral elektronica e.d.) om te kijken waar het produkt het goedkoopst is.

Flitspalen app spreekt voor zich

Belstatus: je ziet direct hoeveel belminuten je nog over hebt en hoeveel sms tegoed. Werkt alleen voor tmobile klanten.

Converter: om gewicht of valuta om te rekenen.

De ING app je ziet meteen je saldo!

Navmii is een goeie navigatie voor maar 3,99 (als je een iphone hebt)

Trein om actuele treintijden en routes te berekenen. Werkt veel beter dan de NS app

Skype app

Dat waren mijn favoriete apps
oh ja en de Marktplaats app van Mediabunker. Die van MP zelf is knudde

en de Voicedial is echt ideaal. Je kunt 3 verschillende manieren invoeren van iemands naam uitspreken zodat het zowat altijd goed werkt. Het werkt voor mij iig wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven