ervaringen iphone
woensdag 27 januari 2010 om 09:07
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!
- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?
- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?
- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?
- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?
- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?
- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-
- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?
- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?
Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?
Alvast bedankt!
woensdag 17 maart 2010 om 09:46
woensdag 17 maart 2010 om 09:46
donderdag 1 april 2010 om 14:00
Okay, hier sinds gisteren ook een Iphone. Ik had al jaren Itunes, dus dat is geen probleem. Ik vraag me alleen af wanneer je nou "echt" op het internet zit en wanneer je gebruik maakt van applications. Bijvoorbeeld: Bij You Tube vraagt hij naar een netwerk (en dan zie ik mijn eigen huismodem staan), maar bij Google maps doet 'ie het gewoon.
Kan iemand me ook web 'n walk uitleggen? Wij hebben een zakelijk abonnement met 1000 belminuten van t-mobile, ik ga ervan uit dat wij onbeperkt internet hebben.
Ook heb ik wel mail kunnen versturen, maar nog niet kunnen ontvangen, terwijl ik volgens mij de juiste instellingen heb gebruikt.
Kan iemand me ook web 'n walk uitleggen? Wij hebben een zakelijk abonnement met 1000 belminuten van t-mobile, ik ga ervan uit dat wij onbeperkt internet hebben.
Ook heb ik wel mail kunnen versturen, maar nog niet kunnen ontvangen, terwijl ik volgens mij de juiste instellingen heb gebruikt.
donderdag 1 april 2010 om 14:01
maandag 5 april 2010 om 11:08
Misschien zijn hier ervaringsdeskundige die mij kunnen helpen? Sinds kort heb ik de Iphone, maar het abonnement is nog niet ingegaan. Via wifi kan ik um thuis al gebruiken, maar nou "springt" de verbinding steeds uit. Opnieuw verbinden helpt niets, hij blijft aan en uit springen. Iemand de gouden tip??
dinsdag 6 april 2010 om 09:17
quote:ongeduld2 schreef op 05 april 2010 @ 11:08:
Misschien zijn hier ervaringsdeskundige die mij kunnen helpen? Sinds kort heb ik de Iphone, maar het abonnement is nog niet ingegaan. Via wifi kan ik um thuis al gebruiken, maar nou "springt" de verbinding steeds uit. Opnieuw verbinden helpt niets, hij blijft aan en uit springen. Iemand de gouden tip??Je kunt dus nog geen gebruik maken van 3g, zolang je abo nog niet is omgezet?
Misschien zijn hier ervaringsdeskundige die mij kunnen helpen? Sinds kort heb ik de Iphone, maar het abonnement is nog niet ingegaan. Via wifi kan ik um thuis al gebruiken, maar nou "springt" de verbinding steeds uit. Opnieuw verbinden helpt niets, hij blijft aan en uit springen. Iemand de gouden tip??Je kunt dus nog geen gebruik maken van 3g, zolang je abo nog niet is omgezet?
vrijdag 16 april 2010 om 11:42
vrijdag 16 april 2010 om 12:19
quote:kaar schreef op 16 april 2010 @ 11:42:
HELP
Mijn Iphone was gisteren leeg en nu heb ik hem weer aangezet, maar kennelijk op iets van simlock gedrukt ofzo (ik zag het zo gauw niet). Nu staat 'ie dus op simlock en kan ik niet op het (3g) netwerk.
Weet iemand wat ik moet doen? Als ik google kom ik er ook niet uit.Welke melding krijg je?
HELP
Mijn Iphone was gisteren leeg en nu heb ik hem weer aangezet, maar kennelijk op iets van simlock gedrukt ofzo (ik zag het zo gauw niet). Nu staat 'ie dus op simlock en kan ik niet op het (3g) netwerk.
Weet iemand wat ik moet doen? Als ik google kom ik er ook niet uit.Welke melding krijg je?

zaterdag 17 april 2010 om 18:21
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 april 2010 @ 09:47:
Hoe zetten jullie muziek erop? Downloaden via je PC en dan naar Itunes kopieren?
En hoe kom je aan die muziek? Ik downloade vroeger alles via Limewire, maar deze is niet helemaal safe las ik hier ergens...Ik zoek de muziek o.a. via youtube. Die muziek kun je downloaden via een programma 'free youtube download'. Vervolgens kun je via iTunes de muziek op je iPhone zetten.
Hoe zetten jullie muziek erop? Downloaden via je PC en dan naar Itunes kopieren?
En hoe kom je aan die muziek? Ik downloade vroeger alles via Limewire, maar deze is niet helemaal safe las ik hier ergens...Ik zoek de muziek o.a. via youtube. Die muziek kun je downloaden via een programma 'free youtube download'. Vervolgens kun je via iTunes de muziek op je iPhone zetten.

zondag 18 april 2010 om 19:25
zondag 18 april 2010 om 19:36
quote:ladyluck49 schreef op 16 april 2010 @ 21:27:
[...]
Ik haal en verstuur mijn email op via ziggo. Geen problemen. Gewoon een kwestie van de juiste instellingen. Overigens een geweldige telefoon.
En wat zijn dan de juiste instellingen?
Ik kan namelijk nog steeds alleen maar ontvangen en niet versturen. M'n andere mailaccounts gaan wel goed (hotmail)
[...]
Ik haal en verstuur mijn email op via ziggo. Geen problemen. Gewoon een kwestie van de juiste instellingen. Overigens een geweldige telefoon.
En wat zijn dan de juiste instellingen?
Ik kan namelijk nog steeds alleen maar ontvangen en niet versturen. M'n andere mailaccounts gaan wel goed (hotmail)