ervaringen iphone

27-01-2010 09:07 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.

- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?

- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?

- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?

- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?

- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?

- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-

- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?

- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?

Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?

Alvast bedankt!
Ja ik had wel iets duidelijker kunnen zijn

sorry
Hoe zet ik foto's vanaf m'n laptop op m'n iPhone? Please don't tell me dat het via iTunes moet, want geen idee hoe ik dat ga doen..... (tenzij je het heeeel duidelijk uitlegt )
Lizzi,...helaas...dat gaat wel via iTunes...
Het is gelukt! Nu de muziek nog...
Ik heb m ook sinds een aantal weken en ben er superblij mee. Vriend is applemaniac dus gelukkig kan hij mij wegwijs maken met alles. Het enige nadeel vind ik dat ik niet meer blind smsjes kan typen. Maar dat ligt niet aan de iPhone maar meer aan het feit dat het een touchscreen is.
Ik heb m ook sinds een aantal weken en ben er superblij mee. Vriend is applemaniac dus gelukkig kan hij mij wegwijs maken met alles. Het enige nadeel vind ik dat ik niet meer blind smsjes kan typen. Maar dat ligt niet aan de iPhone maar meer aan het feit dat het een touchscreen is.
JOEHOE!

Ik heb ook net een iphone opgehaald en download nu Itunes. Ben benieuwd!
Ik heb hem ook!

Met een abbo van de KPN.

Iemand tips voor me , wat is echt een must have op die iphone?

Ik snap er echt nog niet veel van trouwens....

Moet zelfs nog uitzoeken wat een APP is ;)
Hele topic doorgelezen, ik wil ook zo graag een Iphone! abbo is nog 2 maanden en dan kan ik een nieuwe afsluiten
Okay, hier sinds gisteren ook een Iphone. Ik had al jaren Itunes, dus dat is geen probleem. Ik vraag me alleen af wanneer je nou "echt" op het internet zit en wanneer je gebruik maakt van applications. Bijvoorbeeld: Bij You Tube vraagt hij naar een netwerk (en dan zie ik mijn eigen huismodem staan), maar bij Google maps doet 'ie het gewoon.

Kan iemand me ook web 'n walk uitleggen? Wij hebben een zakelijk abonnement met 1000 belminuten van t-mobile, ik ga ervan uit dat wij onbeperkt internet hebben.

Ook heb ik wel mail kunnen versturen, maar nog niet kunnen ontvangen, terwijl ik volgens mij de juiste instellingen heb gebruikt.
quote:makeupyourmind schreef op 10 februari 2010 @ 00:07:

Is er trouwens iemand die zijn email van Casema/ziggo binnen haalt op z'n iPhone? Ik kan wel versturen (via een omleiding van gmail), maar niet ontvangen....wordt er gek van!!Hier dus idem dito.
Ja, ik haal gewoon email van Casema binnen. Eerst lukte het niet, maar toen naar mezelf gewoon gemaild en geprobeerd, en het lukte!

Versturen overigens ook geen probleem!
Hoe zet je contacten over van je gewone simkaart naar de Iphone?
Kaar: bij instellingen -> mail, contacten, agenda --> importeer simcontacten
Misschien zijn hier ervaringsdeskundige die mij kunnen helpen? Sinds kort heb ik de Iphone, maar het abonnement is nog niet ingegaan. Via wifi kan ik um thuis al gebruiken, maar nou "springt" de verbinding steeds uit. Opnieuw verbinden helpt niets, hij blijft aan en uit springen. Iemand de gouden tip??
quote:ongeduld2 schreef op 05 april 2010 @ 11:08:

Misschien zijn hier ervaringsdeskundige die mij kunnen helpen? Sinds kort heb ik de Iphone, maar het abonnement is nog niet ingegaan. Via wifi kan ik um thuis al gebruiken, maar nou "springt" de verbinding steeds uit. Opnieuw verbinden helpt niets, hij blijft aan en uit springen. Iemand de gouden tip??Je kunt dus nog geen gebruik maken van 3g, zolang je abo nog niet is omgezet?
HELP

Mijn Iphone was gisteren leeg en nu heb ik hem weer aangezet, maar kennelijk op iets van simlock gedrukt ofzo (ik zag het zo gauw niet). Nu staat 'ie dus op simlock en kan ik niet op het (3g) netwerk.

Weet iemand wat ik moet doen? Als ik google kom ik er ook niet uit.
quote:kaar schreef op 16 april 2010 @ 11:42:

HELP

Mijn Iphone was gisteren leeg en nu heb ik hem weer aangezet, maar kennelijk op iets van simlock gedrukt ofzo (ik zag het zo gauw niet). Nu staat 'ie dus op simlock en kan ik niet op het (3g) netwerk.

Weet iemand wat ik moet doen? Als ik google kom ik er ook niet uit.Welke melding krijg je?
Wanneer om je simlockcode wordt gevraagd, moet je deze dus invoeren.

Vervolgens kun je de instellingen veranderen onder

Instellingen -> Telefoon -> Simpincode

Hier kan je het vragen naar de simcode uitzetten of je simcode wijzigen.
Dank je. Het werkt weer. Het was gewoon de oude code die ik ook op mijn vorige telefoon gebruikte.
quote:kaar schreef op 01 april 2010 @ 14:01:

[...]

Hier dus idem dito.Ik haal en verstuur mijn email op via ziggo. Geen problemen. Gewoon een kwestie van de juiste instellingen. Overigens een geweldige telefoon.
Hoe zetten jullie muziek erop? Downloaden via je PC en dan naar Itunes kopieren?

En hoe kom je aan die muziek? Ik downloade vroeger alles via Limewire, maar deze is niet helemaal safe las ik hier ergens...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 17 april 2010 @ 09:47:

Hoe zetten jullie muziek erop? Downloaden via je PC en dan naar Itunes kopieren?

En hoe kom je aan die muziek? Ik downloade vroeger alles via Limewire, maar deze is niet helemaal safe las ik hier ergens...Ik zoek de muziek o.a. via youtube. Die muziek kun je downloaden via een programma 'free youtube download'. Vervolgens kun je via iTunes de muziek op je iPhone zetten.
quote:Omen schreef op 17 april 2010 @ 18:21:

[...]

Ik zoek de muziek o.a. via youtube. Die muziek kun je downloaden via een programma 'free youtube download'. Vervolgens kun je via iTunes de muziek op je iPhone zetten.Wist ik nogeneens Omen...dank je wel, ik ga het gelijk proberen...
quote:ladyluck49 schreef op 16 april 2010 @ 21:27:

[...]

Ik haal en verstuur mijn email op via ziggo. Geen problemen. Gewoon een kwestie van de juiste instellingen. Overigens een geweldige telefoon.

En wat zijn dan de juiste instellingen?

Ik kan namelijk nog steeds alleen maar ontvangen en niet versturen. M'n andere mailaccounts gaan wel goed (hotmail)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven