Spin:(
vrijdag 19 maart 2010 om 22:40
Loop ik net de keuken in om wat lekkers te pakken, zit er een spin! Niet zomaar eentje maar echt een hele grote. Hij is zwart en heeft een lijf van 3 bij 4 cm (minstens).
Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.
Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).
Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.
Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).
Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
zaterdag 20 maart 2010 om 01:35
zaterdag 20 maart 2010 om 01:39
Hou op over die sprinkhanen. De spin van zoonlief vrat levende krekels. En ze ontsnapen regelmatig. En hoe ik ook de deur van zijn kamer potdicht hield. Grif dat we 's avonds in de woonkamer gek werden van het gesjilp. En natuurlijk nooit te achterhalen waar het kreng zat. Een keer heb ik er een met een schoen platgeslagen. Die zat achter een loszittend stukje behang.
Ik heb niet durven kijken, maar het gesjilp was weg, dus ik vermoed dat ik hem wel een doodsmep heb verkocht.
Ik heb niet durven kijken, maar het gesjilp was weg, dus ik vermoed dat ik hem wel een doodsmep heb verkocht.
zaterdag 20 maart 2010 om 11:56
Inderdaad.
Wat een supergore plaatjes zijn er ook weer bijgekomen zeg.
*heeft nog niet durven googlen op big ass spider en neemt zich voor dat ook niet te gaan doen*
TO, benieuwd naar je verslag! Fijn voor je dat het monster niet meer is.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 20 maart 2010 om 12:13
Vier op een rij. Toevalstreffer gemaakt in m'n tuin vorig jaar.
Toen waren het nog babyspinnetjes. Wil niet weten tot wat voor exemplaren ze nu zijn uitgegroeid. Groter dan de steen denk ik
TO, heb je het andere exemplaar ook al geëlimineerd? Ze zijn namelijk altijd met twee he.
En dan nog maar niet gesproken over die andere paar honderd stuks die zich gewoon lekker ergens verstopt hebben in je huis wachtend om jou de stuipen op het lijf te jagen... brrrr
Toen waren het nog babyspinnetjes. Wil niet weten tot wat voor exemplaren ze nu zijn uitgegroeid. Groter dan de steen denk ik
TO, heb je het andere exemplaar ook al geëlimineerd? Ze zijn namelijk altijd met twee he.
En dan nog maar niet gesproken over die andere paar honderd stuks die zich gewoon lekker ergens verstopt hebben in je huis wachtend om jou de stuipen op het lijf te jagen... brrrr
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
zaterdag 20 maart 2010 om 13:20
Hey, jullie zijn er nog. Het monster in kwestie is al weg geloof ik he? TO, laat de plaatjes maar zitten hoor. Bespaar je de moeite
Brr....wat een walgelijke plaatjes zeg.
Kikkers zijn ook zo eng.. brr... Toen ik nog thuis woonde, kwam ik een keer s'nachts thuis van een feestje. Er zat een kikker voor de voordeur. Ik zei nog: "ksst... weg jij", maar hij bleef lekker zitten. Ik heb mijn familie wakker gebeld met de vraag of ze het gevaarte wilde wegjagen, want ik durfde niet naar binnen.
Werd me niet zo in dank af genomen.
Brr....wat een walgelijke plaatjes zeg.
Kikkers zijn ook zo eng.. brr... Toen ik nog thuis woonde, kwam ik een keer s'nachts thuis van een feestje. Er zat een kikker voor de voordeur. Ik zei nog: "ksst... weg jij", maar hij bleef lekker zitten. Ik heb mijn familie wakker gebeld met de vraag of ze het gevaarte wilde wegjagen, want ik durfde niet naar binnen.
Werd me niet zo in dank af genomen.

zaterdag 20 maart 2010 om 14:19
quote:Zoebie schreef op 20 maart 2010 @ 00:20:
Is er nog geen redding in aantocht?
Van mij hoeft het niet hoor. Ik zit hier helemaal in mijn element.
Maar ik snap best wel dat je gered wilt worden.
Ik ben ook ooit erg bang voor spinnen geweest hoor.
Ik was eens in de woonkamer sperziebonen uit eigen tuin aan het schoonmaken.
Lang geleden want mijn kinderen waren nog klein.
Komt er ook zo'n griezel uit de emmer bonen gekropen.
Ik gooide de bak met bonen die ik vast had een metertje of twee de lucht in. De bonen vlogen door de lucht.
Heb mijn kinderen bij elkaar gegrist en ben in de keuken gaan zitten tot manlief ons kwam redden.
Die held meteen de kamer in, kwam na een kwartier of zo terug met de mededeling dat de spin het raam uit was gezet.
Pffft wat een opluchting. Tot hij een week of twee later vroeg of ik die spin nog wel eens had gezien??? Euh... Hij kon hem toen niet vinden en om mij niet helemaal gek te maken heeft hij maar gezegd dat ie hem buiten had gezet.
Spin nooit meer gezien gelukkig.
vast in je mond gekropen toen je sliep. Wist je dat mensen zeker 100 spinnen eten in hun leven?
(slaapt met een kaakklem...)
Is er nog geen redding in aantocht?
Van mij hoeft het niet hoor. Ik zit hier helemaal in mijn element.
Maar ik snap best wel dat je gered wilt worden.
Ik ben ook ooit erg bang voor spinnen geweest hoor.
Ik was eens in de woonkamer sperziebonen uit eigen tuin aan het schoonmaken.
Lang geleden want mijn kinderen waren nog klein.
Komt er ook zo'n griezel uit de emmer bonen gekropen.
Ik gooide de bak met bonen die ik vast had een metertje of twee de lucht in. De bonen vlogen door de lucht.
Heb mijn kinderen bij elkaar gegrist en ben in de keuken gaan zitten tot manlief ons kwam redden.
Die held meteen de kamer in, kwam na een kwartier of zo terug met de mededeling dat de spin het raam uit was gezet.
Pffft wat een opluchting. Tot hij een week of twee later vroeg of ik die spin nog wel eens had gezien??? Euh... Hij kon hem toen niet vinden en om mij niet helemaal gek te maken heeft hij maar gezegd dat ie hem buiten had gezet.
Spin nooit meer gezien gelukkig.
vast in je mond gekropen toen je sliep. Wist je dat mensen zeker 100 spinnen eten in hun leven?
(slaapt met een kaakklem...)