Spin:(

19-03-2010 22:40 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Loop ik net de keuken in om wat lekkers te pakken, zit er een spin! Niet zomaar eentje maar echt een hele grote. Hij is zwart en heeft een lijf van 3 bij 4 cm (minstens).

Ik had er 2 weken geleden een in de slaapkamer en dat was tot dat moment de grootste die ik ooit gezien heb. Deze is nog groter en ziet eruit alsof 'ie me elk moment kan gaan aanvallen. Dat lekkers kan ik dus wel vergeten.

Ik ben maar naar boven gegaan en hoop dat mijn vriend zo thuis komt. Ik hoop ook dat hij In de tussentijd niet naar boven komt (ik hoor hem waarschijnlijk de trap wel opkomen gezien zijn omvang).

Iemand enig idee wat voor spin het kan zijn? En nog belangrijker. Hoe kom ik van hem af zonder al te dicht in de buurt te hoeven komen.
Hier nog even het verslag.

Mijn vriend kwam pas om 2 uur opdagen. Ik lag al te slapen maar werd wakker zodra hij de sleutel in het slot stak.

Ik ben slaapdronken naar beneden gelopen en kwam hem al wijzend naar de keuken tegemoet. Hij wist natuurlijk niet waar ik het over had maar ik was nog veels te slaperig om het uit te leggen. Uiteindelijk wist ik 'hele grote spin' uit te brengen.

Hij zag de spin en pakte een van mijn sloffen ( die ik nu dus weg kan gooien ) en sloeg hem tegen de grond. Hij verdween achter de prullenbak en vriend wilde al weglopen. Ik wilde zeker weten of 'ie dood was. NIET DUS! Vriend heeft hem nog een paar klappen verkocht en toen was het gebeurd. Midden op mijn keukenvloer.

Het enige probleem was dat mijn vriend hem heeft laten liggen omdat de keukenrol op was. Dat moest ik vandaag dus zelf doen. Ik heb het met een halve rol wc-papier voor elkaar gekregen. Walgelijk was het!

Ik heb na zijn dood nog een foto kunnen maken. Dat durfde ik nu wel al was ik nog steeds bang dat 'ie per ongeluk toch nog leefde en tegen mijn lens zou springen.

Hier de dode spin. Hij lijkt kleiner dan dat hij was omdat hij zijn poten heeft ingetrokken. Twee van die poten liggen er overigens naast.

Held op sokken ben je.
Wij hebben er ook al diversen opgeruimd. (Vertaling; ik gil en man zet ze buiten).

Ze worden wakker uit hun winterslaap volgens mij... Maar gatverdegatver, als zo'n zwart monster over mijn pasgedweilde vloer rent en zelfs de katten een stapje achteruit zetten, dan baal ik wel hoor. Waar komen die krengen vandaan en waarom vegen ze hun voetjes niet even op de deurmat.
Jammer dat de spin niet meer is. Ik vond het wel een lollig topic. Nou ja op die laatste foto's van Noah na dan.
Hehe, sorry...

De spinnenfoto's maakten geen indruk op je, ik moest iets .
volgens mij googlede ik bij die op "big ass maggots" :P
Ja daar heb ik die smerige foto's ook gezien. Maar zelfs ik vond ze te erg om hier neer te plempen.

En dan zet jij ze hier neer.
Ja, wie begon er over sprinkhanen platslaan?

Dat associeerde ik met maden, maden asocieer ik met vies, en zo kwam ik weer bij dit topic aan .
Noaaaah waar ben je nou haha.
Kom eraan!!
Sprinkhanen zijn niet vies. Ze kraken alleen als mijn baardagamen er op kauwen......
Ieuw ja dat is wel een smerig geluid Suus.

Ik vond het ook altijd wel een beetje zielig. Gooi je zo'n levend beestje in de bak en dan ging die spin er als een gek achteraan.

Dat geluid dan.
Dit soort topics lezen trekt het volgens mij aan!

Gisteravond lag ik lekker op bed tv te kijken toen ik opeens vanuit mijn ooghoek een donkere vlek op mijn lichte laminaat vloer zag. Een HELE dikke vette spin. Heb verstijfd zitten denken of ik zou gaan gillen om mijn vader of dat ik hem zelf zou vermoorden. Toen herinnerde ik me de telefoonboek-tip uit dit topic (of was het het andere spinnentopic), nu heb ik geen telefoonboek op mijn kamer maar wel een heel dik boek met een gladde kaft, dus ben met een boog op die spin gelopen, boek gepakt en op hem gegooid en er op gaan staan. Hahahaaa! Toen terug gerend naar mijn bed en een half uur later heb ik hem eigenhandig (met een halve rol wcpapier) van het boek en de vloer afgeschraapt en door de plee gespoeld. Boek achterin de kast gegooid en een ''Ieeeeeeeh een spin''-dansje gemaakt. En de rest van de avond angstig om me heen gekeken of er niet nog ergens een zat.

*Is trots op zichzelf voor het niet gillen, zelf vermoorden en opruimen van Mr. Spin*
Hier ook...

Zat ik nog stoer mee te lachen, vrijdagavond, loop ik net langs een enorme joekel in de gang. Angstzweet op m'n rug, maar durfde niet aan m'n huisgenoten te vragen om m weg te halen, te bang dat ze hem 'grapje' in mijn kamer zouden zetten. Gelukkig was er één lieverd thuis, maakte me niet belachelijk, en heeft de spin heldhaftig uit het raam gegooid. Hij vond hem zelf ook wel heel groot, heeft er zelfs een foto van gemaakt! (geen angst, ik zal m niet plaatsen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven