Eén dag lente....

25-03-2010 21:58 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
-------------------------------------
Welkom in Holland, hier doen ze dat
Een dag lente, en het gezeur begint nu al.
Grief is just love with nowhere to go
De lente viel dit jaar op een donderdag.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hollanders he!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Eén dag lente en iedereen probeert er (op zijn/haar manier) meteen van te genieten! Doe mee (achter glas met een warme kop choco )!
is het nou zo moeilijk om eens een keer NIET te letten op andere mensen? Als jij een jas aan wil en de verwarming aanzet, prima toch? Als iemand anders zonder jas loopt en je buren zitten nog buiten, ook prima.

Ik snap dat geloer naar anderen niet zo goed.
Grief is just love with nowhere to go
Enjoy! Het was echt zalig vandaag (ja, ik was ook zonder jas , maar he, ik heb wel binnen gegeten. Dat dan wel weer).
Hierin in ZH was het overdag 20 graden, erg lekker, zonder jas maar om 18.00 kwam het met bakken uit de hemel en het is nu erg fris.
Ben dol op de lente, zondag in de tuin gewerkt, een lunch en ook even in blote buik van de zon genoten. Daaaaaaaaaag winterdip, hallo mooie dagen.
quote:Maleficent schreef op 25 maart 2010 @ 22:05:

is het nou zo moeilijk om eens een keer NIET te letten op andere mensen? Als jij een jas aan wil en de verwarming aanzet, prima toch? Als iemand anders zonder jas loopt en je buren zitten nog buiten, ook prima.

Ik snap dat geloer naar anderen niet zo goed.Eens. Geloer en zurigheid, ik kan er niks mee....
quote:zusenzo schreef op 25 maart 2010 @ 22:06:

Hierin in ZH was het overdag 30 graden, erg lekker, zonder jas maar om 18.00 kwam het met bakken uit de hemel en het is nu erg fris.30 Zusenzo? , das geen lente, das hoog zomerT
20

Was het maar 30....zucht

Hierin in ZH was het overdag 30 graden, erg lekker, zonder jas maar om 18.00 kwam het met bakken uit de hemel en het is nu erg fris.

Bedoel je met ZH Zuid-Holland? Daar was het toch geen 30 graden

En trouwens, wat een gezeik, over dat je buren nog buiten zitten. Laat ze lekker. Ik vind het wel fijn juist dat het buitenleven opstart.
quote:zusenzo schreef op 25 maart 2010 @ 22:09:

20

Was het maar 30....zuchtHaha

Hierin in ZH was het overdag 30 graden, erg lekker, zonder jas maar om 18.00 kwam het met bakken uit de hemel en het is nu erg fris.Hier ook hoor, 35 zelfs! En nu sneeuwt het
Ik ben heerlijk zonder jas, met korte mouwen en op mijn slippers met mijn dochter in het park de eendjes gaan voeren.

WOOHOO lente!
Ik wilde al gaan BBQen vanavond

Werd niet enthousiast ontvangen dat idee haha
Hier ook: tuinkussen naar buiten, alle ramen open, grote schoonmaak, t-shirt, slippertjes. Ik ben er klaar voor..

Begint alleen nu wel keihard te regenen.
Maar goed nammma, dat moeten die mensen toch zelf weten? Al willen ze het hele jaar buiten eten en iedere avond tot 12 uur buiten zitten...Laat ze.
In deze periode zie je heel verschillende kledingstijlen valt me op,slippertjes,rokjes etc....

En de mensen met handschoenen,winterjas en sjaal....

Het is gewoon weer even wennen na die laaaaaaange winter!
Ja? En? Dus?
Dus ik had mijn zomerschoenen niet aan moeten doen en van het strand weg moeten blijven omdat jij het nog niet zo warm vond?

Nou, dan weet ik dat voor morgen.
Liever elitair dan een pauper!
Ik heb verdorie nog geen minuut buiten kunnen zitten, deze lente... Vond het nog fris in de tuin (wind stond verkeerd).

Mopper, mopper.
Oooh ik nheb de hele dag zonder jas buiten gelopen, was net nog op het balkon en het is nog heerlijk. En ik ben echt met recht een koukleum hoor! Maar wat maakt het uit? De een vind het lekker buiten de ander nog niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven