Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?
woensdag 7 april 2010 om 20:00
Pff, als ik de reacties allemaal zo lees heb ik nog niet echt veel spannende plekken gehad.
-Op een tafel in een winkel (die was wel al dicht, mijn toenmalige vriend was de eigenaar)
-Op de bank bij mijn toenmalige schoonouders, uiteraard toen zij niet thuis waren
-In de duinen, we werden betrapt doen mijn vriend net zijn broek weer omhoog wilde hijsen.
-Beneden in de huiskamer van mijn moeder...ze was boodschappen doen
-Gewoon door ons hele huis eigenlijk...maar weet je, in bed vind ik het toch het lekkerste. Ik ben toch bang om betrapt te worden en zou me dan niet goed kunnen ontspannen. In een pashokje vraag ik me toch ook af hoe je dat doet. Moet het dan uitgestorven zijn in die winkel, grote winkel, kleine winkel, personeel wat helpt of juist niet, etc.
-Op een tafel in een winkel (die was wel al dicht, mijn toenmalige vriend was de eigenaar)
-Op de bank bij mijn toenmalige schoonouders, uiteraard toen zij niet thuis waren
-In de duinen, we werden betrapt doen mijn vriend net zijn broek weer omhoog wilde hijsen.
-Beneden in de huiskamer van mijn moeder...ze was boodschappen doen
-Gewoon door ons hele huis eigenlijk...maar weet je, in bed vind ik het toch het lekkerste. Ik ben toch bang om betrapt te worden en zou me dan niet goed kunnen ontspannen. In een pashokje vraag ik me toch ook af hoe je dat doet. Moet het dan uitgestorven zijn in die winkel, grote winkel, kleine winkel, personeel wat helpt of juist niet, etc.
woensdag 7 april 2010 om 21:03
in het zwembd van de sauna
bos
auto
Het banlje bij de plas (nog steeds lievelings buitensexplek)
balkon
trap van mijn ouders
balkon van zijn ouders
mjnn werkplek (niet nader te noemen)
3 weken terug het balkon van het vakantie appartment
bioscoop
trein
vliegtuig
bus (long distance)
boot van onze duikinstructeur
(ons is niet de huidige ons maar de toen geldige ons)
bos
auto
Het banlje bij de plas (nog steeds lievelings buitensexplek)
balkon
trap van mijn ouders
balkon van zijn ouders
mjnn werkplek (niet nader te noemen)
3 weken terug het balkon van het vakantie appartment
bioscoop
trein
vliegtuig
bus (long distance)
boot van onze duikinstructeur
(ons is niet de huidige ons maar de toen geldige ons)
Je bent zelf een theepot

woensdag 7 april 2010 om 21:57
Hmm, heb al wat leuke ideetjes opgedaan hier...
Mijn belevenissen, in niet chronologische volgorde:
In het raamkozijn van het trappenhuis van een eeuwen oude universiteit in Milaan, Italië,
M'n vriendje gepijpt tijdens het rijden terwijl onze liftster sliep(?),
Ander vriendje gepijpt in de trein, hij had 'm nog maar net opgeborgen en de conducteur komt binnen (toeval?),
Tegen het schuurtje van m'n ouders, maar dan wel aan de kant van het steegje, overdag...,
uitkijkplekje in de duinen,
in het piepkleine zwembadje van een bungalowpark, twee vrouwen ons boos aankijkend omdat we de jetstreams bezet hielden,
in het kleedhokje van een sauna/zwemcomplex, met schreeuwende kinderen om ons heen, waarvan ééntje riep 'ik kohooom!' ('ik ook', hoorde ik toen zachtjes achter me)
Mijn belevenissen, in niet chronologische volgorde:
In het raamkozijn van het trappenhuis van een eeuwen oude universiteit in Milaan, Italië,
M'n vriendje gepijpt tijdens het rijden terwijl onze liftster sliep(?),
Ander vriendje gepijpt in de trein, hij had 'm nog maar net opgeborgen en de conducteur komt binnen (toeval?),
Tegen het schuurtje van m'n ouders, maar dan wel aan de kant van het steegje, overdag...,
uitkijkplekje in de duinen,
in het piepkleine zwembadje van een bungalowpark, twee vrouwen ons boos aankijkend omdat we de jetstreams bezet hielden,
in het kleedhokje van een sauna/zwemcomplex, met schreeuwende kinderen om ons heen, waarvan ééntje riep 'ik kohooom!' ('ik ook', hoorde ik toen zachtjes achter me)
donderdag 8 april 2010 om 22:31
Op het naaktstrand (we hadden het strand de hele dag alleen, dus hebben we het echt ontelbaar veel keren gedaan)
In de bergen (kilometers gewandeld en niemand tegengekomen)
In het bos op weg naar m'n schoonouders
In de auto (op dezelfde rit als hierboven :o), een tip: laat de ramen open, want ze beslaan als een gek.
In een openbaar zwembad (ok, dat was asociaal, maar daar denk je op zo'n moment niet aan en er was niemand in de buurt, 't was in het buitenbad 's avonds)
Op het balkon van ons hotel (wederom: niemand kon ons zien, wij iedereen beneden wel, erg geil)
Ik wil het nog eens in de tuin doen, ooit. Zal wel in het donker 's nachts worden, zo chicken zijn we wel
In de bergen (kilometers gewandeld en niemand tegengekomen)
In het bos op weg naar m'n schoonouders
In de auto (op dezelfde rit als hierboven :o), een tip: laat de ramen open, want ze beslaan als een gek.
In een openbaar zwembad (ok, dat was asociaal, maar daar denk je op zo'n moment niet aan en er was niemand in de buurt, 't was in het buitenbad 's avonds)
Op het balkon van ons hotel (wederom: niemand kon ons zien, wij iedereen beneden wel, erg geil)
Ik wil het nog eens in de tuin doen, ooit. Zal wel in het donker 's nachts worden, zo chicken zijn we wel

donderdag 8 april 2010 om 22:47
- in het bos
- op de hei
- in de duinen
- in een weiland
- in een badhokje
- op een hooizolder
- op een balkon
- op het perron
- in de auto
- in een donker steegje. Voorover leunen tegen de muur, rok omhoog en gaan... erg geil
maar de allerspannendste en engste plek was in een seksbioscoop.
Genoeg inspiratie TO?
- op de hei
- in de duinen
- in een weiland
- in een badhokje
- op een hooizolder
- op een balkon
- op het perron
- in de auto
- in een donker steegje. Voorover leunen tegen de muur, rok omhoog en gaan... erg geil
maar de allerspannendste en engste plek was in een seksbioscoop.
Genoeg inspiratie TO?
donderdag 8 april 2010 om 23:40
Verschillende... Maar de spannendste: Vianden Luxemburg. Stoeltjeslift naar boven naar het kasteel. In de stoeltjes de voorbereiding....... Bekijks denk ik wel gehad. Boeien..... Daarna heftig gevoel allebei en aan de bar boven niet meer kunnen stoppen. De dame achter de bar knipoogde en draaide haar hoofd met een soort van mededeling 'kom hier en doe je ding'. Wij achter de bar, beetje verscholen........ Zwaar hevig!!! Mooiste moment: De dame achter de bar gaf een vette knipoog naderhand en schonk twee pilskes in......... Voel het nog krampen in mijn tenen, zo heerlijk!!!!!!
Nog een.... Op t werk. Uitdaging en the moment. Groot bedrijf. Veel kantoren en ruimtes. Niet meer te houden. Kantoor naast the boss, zal denk ik nooit meer zo een heerlijke blowjob meemaken........ Secretaresse van die baas......... Kwam helemaal uit mn tenen, wist niet dat t zo opwindend kon zijn...... Ze maakte alles fontein nat..........
Nog een.... Op t werk. Uitdaging en the moment. Groot bedrijf. Veel kantoren en ruimtes. Niet meer te houden. Kantoor naast the boss, zal denk ik nooit meer zo een heerlijke blowjob meemaken........ Secretaresse van die baas......... Kwam helemaal uit mn tenen, wist niet dat t zo opwindend kon zijn...... Ze maakte alles fontein nat..........
vrijdag 9 april 2010 om 14:01
-Toilet in kroeg,
-Het bos,
-Het balkon
-Jacuzzi in de sauna
-Op het strand
-De vergadertafel van mijn werkgever
-kleedhokje
-In een zwembadje in de tuin
-Op de motorkap van de auto
-In de lift
-Op de dansvloer tijdens een Wastelandparty
-Met 120 km p/u achter het stuur in de auto, Vriendin op mijn schoot........levensgevaarlijk, maar we, en ook een aantal medeweggebruikers hebben er van genoten.
Ach.......het kan eigenlijk overal......
-Het bos,
-Het balkon
-Jacuzzi in de sauna
-Op het strand
-De vergadertafel van mijn werkgever
-kleedhokje
-In een zwembadje in de tuin
-Op de motorkap van de auto
-In de lift
-Op de dansvloer tijdens een Wastelandparty
-Met 120 km p/u achter het stuur in de auto, Vriendin op mijn schoot........levensgevaarlijk, maar we, en ook een aantal medeweggebruikers hebben er van genoten.
Ach.......het kan eigenlijk overal......
zondag 18 april 2010 om 21:13
maandag 19 april 2010 om 11:27
Heerlijk seks op spannende plekken...
- in de trein (orale seks of beetje handwerk) als er niemand anders in de coupe zit, de ervaring is echt heel geil!
- in het bos.
- op het strand.
- In de lift, dezelfde dingen als in de trein
.
- op een bankje in een park.
- Standaart misschien, in de auto.
- In bad echt heerlijk.
Het kleedhokje van het zwembad staat nog op mijn verlanglijstje;)
Ik lees graag mee wat jullie allemaal gedaan hebben om inspiratie op te doen;)
- in de trein (orale seks of beetje handwerk) als er niemand anders in de coupe zit, de ervaring is echt heel geil!
- in het bos.
- op het strand.
- In de lift, dezelfde dingen als in de trein

- op een bankje in een park.
- Standaart misschien, in de auto.
- In bad echt heerlijk.
Het kleedhokje van het zwembad staat nog op mijn verlanglijstje;)
Ik lees graag mee wat jullie allemaal gedaan hebben om inspiratie op te doen;)
woensdag 21 april 2010 om 11:07
Heb ooit op een ochtend in het Beatrixgebouw (Utrecht), een grote ruime gehandicaptentoilet helemaal ingericht met luchtbed, dekens, kaarsjes. Het toilet zat in een gang tegenover vergaderzalen waar ook bijeenkomsten waren. Vriend wist dat hij ergens heen moest en heb hem met smsjes naar de bestemming geleid. Daar hebben we twee uur doorgebracht...

woensdag 21 april 2010 om 11:26
quote:Kooken schreef op 21 april 2010 @ 11:07:
Heb ooit op een ochtend in het Beatrixgebouw (Utrecht), een grote ruime gehandicaptentoilet helemaal ingericht met luchtbed, dekens, kaarsjes. Het toilet zat in een gang tegenover vergaderzalen waar ook bijeenkomsten waren. Vriend wist dat hij ergens heen moest en heb hem met smsjes naar de bestemming geleid. Daar hebben we twee uur doorgebracht...
Haha ! Even heel serieus.................................!!!???
* ziet kooken al aankomen lopen met een luchtbed onder haar arm en dekens over haar schouder........wel via de hoofdingang uiteraard*;)
Haha ! Even heel serieus.................................!!!???
* ziet kooken al aankomen lopen met een luchtbed onder haar arm en dekens over haar schouder........wel via de hoofdingang uiteraard*;)
woensdag 21 april 2010 om 11:31
quote:Kooken schreef op 21 april 2010 @ 11:07:
Heb ooit op een ochtend in het Beatrixgebouw (Utrecht), een grote ruime gehandicaptentoilet helemaal ingericht met luchtbed, dekens, kaarsjes. Het toilet zat in een gang tegenover vergaderzalen waar ook bijeenkomsten waren. Vriend wist dat hij ergens heen moest en heb hem met smsjes naar de bestemming geleid. Daar hebben we twee uur doorgebracht...Je zult als rolstoeler maar net moeten plassen...
Heb ooit op een ochtend in het Beatrixgebouw (Utrecht), een grote ruime gehandicaptentoilet helemaal ingericht met luchtbed, dekens, kaarsjes. Het toilet zat in een gang tegenover vergaderzalen waar ook bijeenkomsten waren. Vriend wist dat hij ergens heen moest en heb hem met smsjes naar de bestemming geleid. Daar hebben we twee uur doorgebracht...Je zult als rolstoeler maar net moeten plassen...

woensdag 21 april 2010 om 15:24
quote:Kooken schreef op 21 april 2010 @ 14:56:
@ Careca. Alles in een verrijdbaar koffertje gestoken. Alsof ik daar wat te doen had.
In dat geval
Vul de rest van dit topic dan ook even want dit kan geen eenmalige actie zijn. Ik rij vrij vaak langs het beatrixtheater.......wat zal ik dat nu met andere ogen bekijken;)
@ Careca. Alles in een verrijdbaar koffertje gestoken. Alsof ik daar wat te doen had.
In dat geval
Vul de rest van dit topic dan ook even want dit kan geen eenmalige actie zijn. Ik rij vrij vaak langs het beatrixtheater.......wat zal ik dat nu met andere ogen bekijken;)