Plassen onder de douche
maandag 12 april 2010 om 20:49
Ik plas 's ochtends onder de douche. Waarom? Ik ben er jaren geleden mee begonnen uit gemakzucht. Want waarom eerst naar de WC als je je plas net zo goed in het doucheputje kunt laten lopen? Inmiddels is het een soort ingesleten gewoonte. Ik beheers ook vrij aardig de kunst om op het doucheputje te mikken.
Mijn vriend weet het ook. Ik heb het hem niet verteld, maar het viel hem na een tijdje op dat ik 's ochtends bijna nooit eerst naar de WC ging. Als we samen onder de douche staan ga ik overigens wel van te voren naar de WC of houd ik het netjes op; er zijn nu eenmaal grenzen.
Ik geef toe, het is een rare gewoonte waar ik normaal niet mee te koop loop. Maar inmiddels ben ik erachter dat ik eigenlijk heel milieubewust ben. Er zijn zelfs websites geschreven over hoe mileuvriendelijk plassen onder de douche is. Het scheelt namelijk heel veel water. Een WC doorspoelen kost al snel 5 liter; als je dat een keer per dag minder doet, scheelt dat per jaar al bijna 2000 liter!
Zo zie je maar weer. Zelfs met gezeik kun je het milieu een klein beetje helpen.
Mijn vriend weet het ook. Ik heb het hem niet verteld, maar het viel hem na een tijdje op dat ik 's ochtends bijna nooit eerst naar de WC ging. Als we samen onder de douche staan ga ik overigens wel van te voren naar de WC of houd ik het netjes op; er zijn nu eenmaal grenzen.
Ik geef toe, het is een rare gewoonte waar ik normaal niet mee te koop loop. Maar inmiddels ben ik erachter dat ik eigenlijk heel milieubewust ben. Er zijn zelfs websites geschreven over hoe mileuvriendelijk plassen onder de douche is. Het scheelt namelijk heel veel water. Een WC doorspoelen kost al snel 5 liter; als je dat een keer per dag minder doet, scheelt dat per jaar al bijna 2000 liter!
Zo zie je maar weer. Zelfs met gezeik kun je het milieu een klein beetje helpen.
maandag 12 april 2010 om 22:37
quote:nazife schreef op 12 april 2010 @ 22:34:
pas maar op. Ik deed dat vroeger ook...en 2 weken geleden hadden ze in mijn hele gebouw het water afgesloten(er kwam geen druppel uit de kraan) en toen was ik maar wat blij dat ik dat plassen onder de douche had afgeleerd....anders had ik daar dan gestaan met vieze benen en geen mogelijkheid om te wassen.
Maar je doet toch eerst de kraan aan en als die dan op de juiste temperatuur is stap je er pas onder en dan pas.....
Of ben ik nou raar?
pas maar op. Ik deed dat vroeger ook...en 2 weken geleden hadden ze in mijn hele gebouw het water afgesloten(er kwam geen druppel uit de kraan) en toen was ik maar wat blij dat ik dat plassen onder de douche had afgeleerd....anders had ik daar dan gestaan met vieze benen en geen mogelijkheid om te wassen.
Maar je doet toch eerst de kraan aan en als die dan op de juiste temperatuur is stap je er pas onder en dan pas.....
Of ben ik nou raar?
maandag 12 april 2010 om 22:38
tanden poetsen doe ik wel onder de douche trouwens(2e tandenborstel+pasta in de douchecabine check) en dat vindt nazman dan weer vies hahaha. omdat ik het of gewoon uit mijn mond laat lopen of heel opstandig tegen de tegels aan spuug. zal hem maar niet vertellen dat ik vroeger ook plastte onder de douche. Hoewel...hij zal het zelf vast ook wel een keer gedaan hebben.
maandag 12 april 2010 om 22:47
maandag 12 april 2010 om 22:58
quote:borninapril schreef op 12 april 2010 @ 22:47:
Ik heb laats wel een nieuwsbericht gelezen over een staatshoofd od zijn volk opriep onder de douche te plassen omdat dit water zou besparen.. Maar kan natuurlijk ook een goede 1april grap zijn geweestDat was geloof ik afgelopen zomer in Brazilie het geval, wegens waterschaarste. Dus toen vond ik het heel geoorloofd dat ik onder de douche plas!
Ik heb laats wel een nieuwsbericht gelezen over een staatshoofd od zijn volk opriep onder de douche te plassen omdat dit water zou besparen.. Maar kan natuurlijk ook een goede 1april grap zijn geweestDat was geloof ik afgelopen zomer in Brazilie het geval, wegens waterschaarste. Dus toen vond ik het heel geoorloofd dat ik onder de douche plas!
dinsdag 13 april 2010 om 10:11
Ja hoor, ik plas onder de douche. Ik probeer dan altijd wel in het putje te mikken, maar da's meer voor de sport dan dat ik het anders vies vind. Tandenpoetsen doe ik trouwens ook wel eens onder de douche. Neuken ook soms, maar dan plas ik weer niet onder de douche. Ik plas vaker onder de douche dan dat ik er neuk, da's wel weer jammer...
Ik geloof niet in bijgeloof, want dat brengt ongeluk.
dinsdag 13 april 2010 om 11:12
quote:borodini schreef op 12 april 2010 @ 21:13:
Ik plas onder de douche
Poets mijn tanden onder de douche.
Scheer mijn oksels benen en schaamhaar onder de douche
Sta lekker onder de douche te dromen
Vlucht voor mijn gezin onder de douche
Neuk onder de douche
Bevredig mezelf onder de douche
Ik hou van mijn douche.
Ik plas onder de douche
Neuk onder de douche
Ik hou van mijn douche.
donderdag 15 april 2010 om 13:51
quote:borodini schreef op 12 april 2010 @ 21:13:
Ik plas onder de douche
Neuk onder de douche
Ik hou van mijn douche.whahaha hier idem dito! Alleen was ik mijn haren er soms ook nog bij!
Ik plas onder de douche
Neuk onder de douche
Ik hou van mijn douche.whahaha hier idem dito! Alleen was ik mijn haren er soms ook nog bij!
donderdag 15 april 2010 om 14:07
quote:extramama schreef op 13 april 2010 @ 10:11:
Tandenpoetsen doe ik trouwens ook wel eens onder de douche. Neuken ook soms, maar dan plas ik weer niet onder de douche. Ik plas vaker onder de douche dan dat ik er neuk, da's wel weer jammer...
Nu wil iedereen van je weten: combineer jij tandenpoetsen dan wel met neuken?
Ik plas ook onder de douche, waarom niet?
Tandenpoetsen doe ik trouwens ook wel eens onder de douche. Neuken ook soms, maar dan plas ik weer niet onder de douche. Ik plas vaker onder de douche dan dat ik er neuk, da's wel weer jammer...
Nu wil iedereen van je weten: combineer jij tandenpoetsen dan wel met neuken?
Ik plas ook onder de douche, waarom niet?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
donderdag 15 april 2010 om 15:04