ervaringen iphone

27-01-2010 09:07 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg een iphone te kopen, zodra ik mijn abonnement mag vernieuwen maar heb er nog wel een aantal vraagjes over.

- Hoe is het internet(snelheid, gemak, dat soort dingen)?

- Kun je gewoon overal waar je bent internetten? Ook als je bijvoorbeeld in de auto ofzo zit?

- Hoe vinden jullie over het algemeen het bereik van Tmobile?

- Kun je een beetj fatsoenlijk sms'en? Of raak je heel snel andere letters dan degene die je nodig hebt?

- Ik wil graag de witte, is dat slim met vies worden enzo?

- het abonnement wat ik wil, I300 is ¤44.95. Vinden jullie dit 'm waard?-

- Hoe kan ik in de auto handsfree bellen? Kan dit draadloos met bluetooth of moet je een headset gebruiken?

- Is de iphone niet heel groot in het gebruikt?

Hebben jullie verder nog tips of dingen die ik moet weten voordat ik een iphone ga kopen?

Alvast bedankt!
Ik heb ook geen problemen (meer) met m'n ziggo account
Hallo IPhonelovers,

Ik heb me vanmiddag in de winkel een beetje laten informeren over o.a. de IPhone, en ik word steeds enthousiaster. De blackberry als optie is nu zo goed als afgevallen. Wel twijfel ik nog tussen de IPhone en de HTM.

Iemand daar een mening over?

En waar hebben jullie m gekocht? Ik neem aan dat de prijzen zo n beetje gelijk zijn, maar waar geven ze betere service, etc? Ik was bij de Belcompany, maar zag 10 meter verder de Phonecompany zitten, en de AppleStore was aan de overkant. Dus in die zin kan ik kiezen.

Tips anyone?
quote:grijze schreef op 20 april 2010 @ 16:01:

Ik heb ook geen problemen (meer) met m'n ziggo accountHoe heb jij je instellingen staan dan? Ik kan nog steeds alleen maar ontvangen en niet verzenden.
quote:makeupyourmind schreef op 23 april 2010 @ 09:41:

[...]

Hoe heb jij je instellingen staan dan? Ik kan nog steeds alleen maar ontvangen en niet verzenden.

Dit staat in mijn instellingen:

POP account:

Naam : mijn eigen naam

Adres: mijn emailadres

beschrijving: mijn emailadres

Server inkomende post

Hostnaam: pop.home.nl

gebruikersnaam: mijn emailadres

wachtwoord: mijn wachtwoord

Server uitgaande post

SMTP: smtp.home.nl

Gevanceerd

Gebruik SSL: staat uit

Identiteitscontrole: wachtwoord

Verwijder van server: nooit

Serverpoort 110

Overal waar "mijn eigen naam", "mijn emailadres" en "mijn wachtwoord" staat moet je natuurlijk die van jezelf invullen ;)

Hoop dat dit helpt, bij mij heeft het ook even geduurd eer ik het aan de gang had
Hellup... Ik zet net (voor het eerst) muziek op mijn iPhone maar nu geeft hij de melding;

Opnieuw

Dit nummer heeft te weinig verwante nummers voor een Genius-afspeellijst.

Iemand enig idee wat ik niet goed doe? Zet ik de muziek in de verkeerde lijst?
misschien een rare vraag, maar hoe kom ik erachter of mijn iphone een simlock heeft? Ik heb hem via een t-mobile abonnement en ik weet dus niet of zij hem met of zonder lock afgeven.
T-mobile is met simlock.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven