Pipodorp

05-10-2007 13:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt als iets engs
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik vind clowns eng. Klinkt als iets clownerigs.
Ziet er grappig uit moet ik zeggen.

Ik ken het niet.

Maar het zal vast erg leuk worden.

Veel plezier!
Nee, wel in Wunderwasserland Kalkar, is van dezelfde eigenaar. Geweldige constructie zo all inn exclusief. Let alleen op dat de kids zich niet helemaal misselijk snoepen!

Veel plezier!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
We zijn bij zowel speelstad oranje als kernwasserwunderland geweest (allebei eigenaar Most)we hebben niet in het pipo dorp gelogeerd.

Kernwasserwunderland heeft een all in prijs,onbeperkt patat,ijs en limonade,leuk voor kinderen van 3-12 jaar vind ik zelf

Speelstad oranje heeft geen all in prijs wat eten en drinken betreft,je krijgt 2 munten bij de entree,patat kost een munt,beker frisdrank kost een munt etc,meer munten kun je bijkopen maar je kunt ook zelf eten en drinken meenemen.Oranjestad is geschikt voor kinderen van 2-10 jaar vind ik

Maar allebei echt leuk!
Ikben vroeger als kind met mijn ouders en broertjes geweest en ikmoet zeggen dat ik het er altijd erg leuk vond! 2 jaar geleden zijn we met ons zoontje ook weer naar speelstadoranje geweest (Hij was toen 3) hij vond het helemaal geweldig. Als onze dochterwat ouder is gaan we er zeker nog een keer naartoe!
O dan gaan jullie zeker ook naar speelstad oranje dat is super leuk de kinderen kunnen daar zich heerlijk vermaken

Wij willen ook eens met de Fam naar het pippodorp dat lijkt me super gaaf

Veel plezier
Ja, Fancy78, we gaan zeker naar Speelstad Oranje, gratis, we gaan ook gratis zwemmen en schaatsen (wintermaanden) in DeSmelt te Assen.
Even omhoog.
Even omhoog
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2018 13:32
Reden: troll
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven