Bar Too Much *156*
dinsdag 9 oktober 2007 om 23:44
Vaak is er met de intuitie van dieren niks mis. Ze zijn veel gevoeliger voor stemmingen en wat iemand uitstraalt dan wij zijn. Laica ging ooit te keer tegen een collega van mij en ik snapte niet waarom. Vertelde ze later dat ze wat zenuwachtig was en toch behoorlijk onder de indruk van Laica ondanks dat haar ouders 5 honden hebben waaronder een dobermann
Laica deed verder niks behalve blaffen (en dat is al indrukwekkend genoeg)
Laica deed verder niks behalve blaffen (en dat is al indrukwekkend genoeg)
dinsdag 9 oktober 2007 om 23:49
Ik ben ook niet zo van de grote honden. Een vriendin van mij had vroeger een doberman en ze woonde in een huis waarvan de keuken en toilet in het aangebouwde stukje zat. Dus om naar het toilet te gaan moest je eerst door de keukendeur (zat geen deur in maar goed) en élke keer als ik naar het toilet was geweest stond dat beest frontaal in de deuropening en was niet van plan mij er langs te laten.
Niets hielp, lieeeef hondje, lieeeef hondje niet, zachtjes duwen niet, gewoon doorlopen niet.
Hij voelde gewoon dat we elkaar niet zo lagen want ieder ander liet hij gewoon doorlopen.
Naar beest
Niets hielp, lieeeef hondje, lieeeef hondje niet, zachtjes duwen niet, gewoon doorlopen niet.
Hij voelde gewoon dat we elkaar niet zo lagen want ieder ander liet hij gewoon doorlopen.
Naar beest
dinsdag 9 oktober 2007 om 23:56
Truste Hela,
Ow dat kan Lai ook, wat bij haar beter helpt is gewoon donderen; dus nú opzouten! Of gewoon stug doordenderen en het beest aan de kant duwen met een paar welgemikte knieën in flanken enzo. Klinkt hard, maar beest staat gwoon te meten wie het dominanst is. Bij kleine hondje merk je daar niet zoveel van.....
Ow dat kan Lai ook, wat bij haar beter helpt is gewoon donderen; dus nú opzouten! Of gewoon stug doordenderen en het beest aan de kant duwen met een paar welgemikte knieën in flanken enzo. Klinkt hard, maar beest staat gwoon te meten wie het dominanst is. Bij kleine hondje merk je daar niet zoveel van.....
woensdag 10 oktober 2007 om 00:00
Ow en weet je wat ook zo eng is......elke morgen moet ik langs een sloot lopen naar mijn werk en daar zwemmen zwanen in en dan moet ik daar langs, hartkloppingen.
Vanmorgen weer stond die draak op de stoep, ik denk kut hoe moet ik daar nu langs. Ik alvast mijn opvouwbare paraplu in de aanslag voor het geval dat.
Kwam er net een collega aangelopen die doet leuk aan karate dus die kan die zwaan vast wel aan. Ik zeg, ik loop even met jou mee, want die zwaan he.
En ja hoor toen we langs liepen ging hij blazen, ik zeg, zíe je wel hij is vals.
En mijn collega maar lachen en terug blazen.
Enge beesten zijn dat.
Vanmorgen weer stond die draak op de stoep, ik denk kut hoe moet ik daar nu langs. Ik alvast mijn opvouwbare paraplu in de aanslag voor het geval dat.
Kwam er net een collega aangelopen die doet leuk aan karate dus die kan die zwaan vast wel aan. Ik zeg, ik loop even met jou mee, want die zwaan he.
En ja hoor toen we langs liepen ging hij blazen, ik zeg, zíe je wel hij is vals.
En mijn collega maar lachen en terug blazen.
Enge beesten zijn dat.
woensdag 10 oktober 2007 om 00:03
Ik durf dat ook niet bij alle honden hoor, maar door Laica herken ik wel vaak de lichaamshouding, dus weet ik of ik zoiets kan maken of niet.
Zwanen ga ik ook een blokje voor om, vooral als ze jongen hebben zijn ze knap agressief en die vleugels zijn niet mis.....
Laica sprong deze zomer op een verdekt opgesteld zwemmende zwaan Ging nog net geod gelukkig
Zwanen ga ik ook een blokje voor om, vooral als ze jongen hebben zijn ze knap agressief en die vleugels zijn niet mis.....
Laica sprong deze zomer op een verdekt opgesteld zwemmende zwaan Ging nog net geod gelukkig
woensdag 10 oktober 2007 om 18:45
I, hate the rain and sunny weather,
and I, hate beach and mountains too;
(and) I don't like a thing about the city, no, no,
and I, I, I, hate the countryside too!
And I, hate everything about you!
...everything about you!
I, don't like a thing about your mother,
and I, I hate your daddy's guts too,
I don't like a thing about your sister,
'cause I think sex is overrated too.
CHORUS
and I, get sick when I'm around, I, can't stand to be around,
I, hate everything about you!
everything about you, everything about you, everything about you!
BRIDGE
Some say I've got a bad attitude,
but that don't change the way I feel about you,
and if you think this might be bringing me down,
look again 'cause I ain't wearing no frown!
SOLO
I don't really care about your sister
Fuck the little bitch 'cause I already kissed her
One thing that I did to your lady
I put her on the bed and she didn't say maybe
I know you know everybody knows
the way it comes, the way it's gonna go
You think it's sad,
well that's too bad,
'Cause I'm havin'
A ball hatin'
Every little thing about you!
Everything about you, everything about
I get sick when I'm around
I can't stand to be around
I hate everything about you
and I, hate beach and mountains too;
(and) I don't like a thing about the city, no, no,
and I, I, I, hate the countryside too!
And I, hate everything about you!
...everything about you!
I, don't like a thing about your mother,
and I, I hate your daddy's guts too,
I don't like a thing about your sister,
'cause I think sex is overrated too.
CHORUS
and I, get sick when I'm around, I, can't stand to be around,
I, hate everything about you!
everything about you, everything about you, everything about you!
BRIDGE
Some say I've got a bad attitude,
but that don't change the way I feel about you,
and if you think this might be bringing me down,
look again 'cause I ain't wearing no frown!
SOLO
I don't really care about your sister
Fuck the little bitch 'cause I already kissed her
One thing that I did to your lady
I put her on the bed and she didn't say maybe
I know you know everybody knows
the way it comes, the way it's gonna go
You think it's sad,
well that's too bad,
'Cause I'm havin'
A ball hatin'
Every little thing about you!