Waar zit de edit-functie?

02-05-2010 13:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wellicht een domme vraag maar ik kan de edit-functie op het forum niet vinden! Ik wil graag wat privegegevens uit mn bericht halen die nu niet meer nodig zijn in dat topic!

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik mijn berichtje kan wijzigen?

Dank!
Ik het bericht zelf staat wijzigen.

Klik je daar op, dan kun je je post weghalen.
boven je bericht zie je een aantal icoontjes. Het is 1 van die icoontjes.
Je ziet een lichtgrijs balkje boven je post. Het tweede knopje is wijzigen. Daar moet je op drukken.
Rechtsboven je bericht staan 3 pictogrammen. Met de middelste kun je je bericht editten.
Dankjulliewel voor je reactie.

Ik zie het al; op het prikbord kan het niet! Ik zocht daar aangezien daar die gegeven in staan. In m'n berichten op het forum zelf zie ik inderdaad dat incoontje wat jullie bedoelen maar bij mn berichtjes op het prikbord niet....
dan kun je ook nog even aan een engel vragen!

Hier Mededelingen Aangeboden.
Oke, wat aardiger....

Je wijzigt een bericht met dit icoontje:
sorry voor mijn domheid/gebrek aan ervaring, maar ik kan het nog niet vinden...

In deze reactie zie ik het icoontje wel, maar in de OP die ik elders geplaatst heb niet. Ook met de zoekfunctie kom ik er niet achter
Oke Poldermeisje, bekijk je eigen berichtje van 16.58 nog eens goed. Wat zie je rechtsboven je berichtje staan? Juist, drie icoontjes. Nou doe es gek en doe met je muis klikkerdeklik op het middelste icoontje. Tadaaaaa!
hoi ainne

Dank je!

dat is me idd gelukt en heb het een beetje kunnen veranderen, helaas tegelijk met het posten van jouw bericht.

dus probleem 1 is opgelost, maar ik wil graag een spelfout in de titel van een door mij gestart topic veranderen, staat zo dom.

dat lukt me dus niet
Werkt zeker weten precies hetzelfde bij een OP hoor - mits je hem zelf geschreven hebt natuurlijk, je kunt niet de OP van een ander veranderen...

Oh wacht ik zie dat je die post bij Contact geschreven hebt, wellicht is het daar anders, ik heb daar nooit iets geplaatst.
het gaat idd om de titel van die post, zit een domme spelfout in die ik graag wil herstellen
Titel kun je niet zelf aanpassen - maar je kunt de moderator van die pijler vragen dit te doen voor je.

HIER

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven