saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
Viva naar de knoppen.
Ja, saai hè. Hij wordt in mijn familie veel gebruikt en is multifunctioneel. Voor mijn leven op het moment (letterlijk en figuurlijk) en op het forum. Nu heb ik ook 2 beren in elke posting, erg saai.

Volgens mij is Oregon een behoorlijk saaie staat, dus zouden we daar perfect passen.
WTF?
Hallo saaierikken,

Is het niet ongelooflijk saai om zo saai te saaien over allemaal saaie saaiheden, het saaie is bij het saaie af, zoooooooo saai en dat op zo'n saaie zondagmiddag.
Jij snapt het Cateautje!
WTF?
Zonder al te saai over te komen maar, is saaierikken niet met 1 k??
quote:snjokorn schreef op 02 mei 2010 @ 14:58:

Zonder al te saai over te komen maar, is saaierikken niet met 1 k??Nee, dan krijg je saaierieken.
Definitie van saai: RTL GP..
Nog maar weinig van mijn saaie lijstje gedaan, maar de avond is nog lang. Zo eerst eens saai eten maken.

Wat zal ik doen: vissticks, visgratin, lasagne, rostirondjes of kip tikka masala. Allemaal vriezervoedsel dus zo klaar, lekker saai.
WTF?
Naar een saaie film geweest (de gelukkige huisvrouw). Vriend is nu saai aan het begin van nijntjeshok aan het zagen/timmeren. En dan straks samen saai tv kijken.
Ik zou voor de saaie visgratin gaan Abusu. Je bent tenslotte in Norge.
mn vrije dag en regeldingen te doen.....das pas saai!!!
Saai Dez.

Over een uur de begrafenis, daarna schoonpa ophalen (schoonma is dus zielig alleen) die met mij naar het ziekenhuis (ik lichtterapie en hij geen idee).

Dan saai konijnenhok verder timmeren. Achterwand is al klaar.
Sterkte vandaag Steph.

(en ehhhh, we willen graag een saaie foto van het konijnenhok....)
Werd ik flauw in de kerk. We moesten staan en aangezien ik zwakke knieen heb.....z/w voor mijn ogen dus na 30 min de kerk uitgegaan. We stonden al achterin omdat we zo wie zo al eerder weg zouden gaan.

Schoonma was er niet goed aan toen ze de kerk inliep. Straks bellen we haar ff.
triest zijn zulke dingen altijd,ook het verdriet van anderen raakt je..sterkte er mee.
Klopt Dez.

Maar dag werd iets beter gemaakt door:

Dit één van de twee mannetjes die we over twee weken kunnen ophalen.
owww lieffffffffff

als ik meer ruimte en geld had,had ik meer van zulke saaie beestjes om mee heen.
Wat een saai lieffie zeg Steph,
Vond ik ook al, oren gaan wel hangen. Nog saai liever.
Happy saai nieuw topic!!! *houdt het saai dus zonder smiley's ivm rode kaart wegens ondeugdelijk niet saai gedrag*

Ik ben haske saai, heb al gewerkt, de boodschappen gedaan en ook al een saaie was op balkon gehangen. Nu nog een tweede was en al mijn taken zitten erop (al weet je het met mn werk maar nooit)
Sterkte -ook van mij- vandaag Steph mooi hok en lief aaibaar diertje heb je daar als saaie maisje
Dank je Dushi.

Maar nog iemens saaie kooi getimmerd:

De kleur wordt saai oker (hopelijk). Omdat het twee mannetjes zijn moeten er twee nachthokken worden gemaakt.
Knap saai werkje hoor Steph! Die beestjes krijgen een moderne vrijgezellenflat tot hun beschikking. En dat gewoon 2x
Saai hok hoor Steph.

Mijn collega (en afdelingshoofd) kwam vandaag met het idee om eens een saaie dag in te voeren op het werk.... De hele dag serieus en saai zijn, niets leuk vinden enzo.... (dit gaan we nog geen 5 minuten volhouden, dat weet ik zeker). Ben benieuwd.
Saaaaaaaaaaao Snjookie zeg.

Saaie bevrijdingsdag allemaal.

Wij gaan saai klussen, saai schoonpa in het ziekenhuis opzoeken (sinds gisteren met spoed want hij kost al twee weken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven