saai - saaier - saaist
woensdag 5 mei 2010 om 15:08
woensdag 5 mei 2010 om 18:36
Lief zijn auto was kapot (band kapot) dus ik werd opgehaald door schoonma met chauffeur. Schoonpa kreeg tijdens bezoekuur een maagonderzoek...........Uitslag niet goed, zeer slecht. Wachten op meer onderzoeken en hij mag alleen sondevoeding eten/binnen krijgen. Da's KUT.
Lief is nu naar schoonma en gaat dan samen met zijn broer (yeaahaa *not*) naar het ziekenhuis.
Lief is nu naar schoonma en gaat dan samen met zijn broer (yeaahaa *not*) naar het ziekenhuis.
donderdag 6 mei 2010 om 09:59
Dikke terug allemaal. Wel saai blijven.
Vanavond gaan wij weer naar schoonpa (zo komt dat hok niet op tijd af). Maar schoonmams zei net dat op de afdeling al werd gesproken over we zullen meneer............ maar extra goed verzorgen want het is niet goed.
Arme man mag al niets slikken en schoonmams is zo verdrietig.
Vanavond gaan wij weer naar schoonpa (zo komt dat hok niet op tijd af). Maar schoonmams zei net dat op de afdeling al werd gesproken over we zullen meneer............ maar extra goed verzorgen want het is niet goed.
Arme man mag al niets slikken en schoonmams is zo verdrietig.
vrijdag 7 mei 2010 om 09:32
vrijdag 7 mei 2010 om 11:01
Met schoonpa gaat het wel. Hij heeft iig papjes gegeten om aan te sterkten. Maandag in de scan en woensdag de uitslag.
Er zit iig een tumor maar hoe of wat kan ik dan pas zeggen. Hij is zeer optimistisch, was hij dat maar jaren geleden al, wat we niet van hem gewend zijn.
Snjookie is wil saai meeeeee, die staat op mijn wensenlijst. En kan die vulkaan eens ophouden met kuchen?
Ik moet saai poetsen maar ga eerst leuke dingen doen.
Er zit iig een tumor maar hoe of wat kan ik dan pas zeggen. Hij is zeer optimistisch, was hij dat maar jaren geleden al, wat we niet van hem gewend zijn.
Snjookie is wil saai meeeeee, die staat op mijn wensenlijst. En kan die vulkaan eens ophouden met kuchen?
Ik moet saai poetsen maar ga eerst leuke dingen doen.
vrijdag 7 mei 2010 om 22:10
Steph;fijn dat het aardig gaat met je schoonvader.ze kunnen tegenwoordig gelukkig heel wat behandelen.Snjo; veel plezier de komdende dagen. ik mag saai werken.ben net thuis en dan ga ik weer.ondje gaat ook mee.
morgenochtend/middag komt aanwaaiman....en als die weer weg is ga ik weer werken.best saai leventje.....
morgenochtend/middag komt aanwaaiman....en als die weer weg is ga ik weer werken.best saai leventje.....
vrijdag 7 mei 2010 om 23:45