saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
He jakkes Steph, saai hoor die tripjes naar het ziekenhuis. Hoop dat dat snel voorbij is. Ik ga gewoon saai aan het werk vandaag, volgende week donderdag pas weer een vrije dag...
Saai zeg dat jij niet vrij hebt vandaag.

Nog saai getimmerd, grote la zit erin. Misschien na zh bezoek nog meer maar dat weten we niet.
Hier hebben we vandaag dus dé saaie dag. Daar zijn we heel slecht in kan ik jullie vertellen en 1 patient zei zelfs dat we er mee op moesten houden.... Bijna lunchtijd (extreem vroeg hier, I know).
Steph beterschap met je schoonpa, saai dat hij in het ziekenhuis ligt. Hoop dat ie snel opknapt.

Snjookje saai hoor gewoon een dag moeten werken. Gelukkig hoef je niet in je eentje saai te zijn
ik ben vandaag saai vrij.kan er niet echt van genieten.mn auto moet gedaan worden en dit lukt niet voor de apk afgemeld zou moeten zijn.verkeerde lamp hebben ze op gestuurd.baaahhbaahhh

wat een drama elk jaar!!!

heb de strijkwas maar gedaan.alles hangt nu schoon en netjes in de kast.
Lief zijn auto was kapot (band kapot) dus ik werd opgehaald door schoonma met chauffeur. Schoonpa kreeg tijdens bezoekuur een maagonderzoek...........Uitslag niet goed, zeer slecht. Wachten op meer onderzoeken en hij mag alleen sondevoeding eten/binnen krijgen. Da's KUT.

Lief is nu naar schoonma en gaat dan samen met zijn broer (yeaahaa *not*) naar het ziekenhuis.
Geen saai verhaal dus.
Steph en nog een
van mij voor jullie,steph.
Dank jullie wel
Voor Steph en Lief een dikke

En Dez wat balen zeg ook voor jou een Echt saai hoor auto's die niet meewerken.
En voor alle andere saaierds... ook een saaie gewoon omdat we met zijn allen saai zijn en nooit genoeg aan saaie knuffels kunnen hebben.
Dikke terug allemaal. Wel saai blijven.

Vanavond gaan wij weer naar schoonpa (zo komt dat hok niet op tijd af). Maar schoonmams zei net dat op de afdeling al werd gesproken over we zullen meneer............ maar extra goed verzorgen want het is niet goed.

Arme man mag al niets slikken en schoonmams is zo verdrietig.
He gats Steph. De ene narigheid is nog niet over of de volgende begint al weer. Sterkte meis.
Thanks.

Ik ga saai werken, gaat ook door, saai kienen nog wel.

Heb nijnenkooi aan de buitenkant geschuurd en binnenin waar het scherp was.
hoi saaierds.ik hoef pas vanavond te werken.best saai een beetje thuis rommelen.hoe gaat het met je schoonvader Steph?
Hallo saaierds, ik krijg vanavond (aan het eind van de middag) mijn saaie familie op bezoek. M'n huisje is dus saai netjes aan de kant en ik mag saai een uurtje eerder naar huis.

Gaan we vanavond saai in de blue lagoon zwemmen/badderen.
Met schoonpa gaat het wel. Hij heeft iig papjes gegeten om aan te sterkten. Maandag in de scan en woensdag de uitslag.

Er zit iig een tumor maar hoe of wat kan ik dan pas zeggen. Hij is zeer optimistisch, was hij dat maar jaren geleden al, wat we niet van hem gewend zijn.

Snjookie is wil saai meeeeee, die staat op mijn wensenlijst. En kan die vulkaan eens ophouden met kuchen?

Ik moet saai poetsen maar ga eerst leuke dingen doen.
Van mij mag je saai mee hoor Steph, gezellig.
Jaaaaaaaaaaa, wel saai gezellig
Fijn dat je schoonpa zijn eten wel gegeten heeft. En dat hij maar flink mag aansterken. En wat ben je goed bezig geweest met het saaie nijnenhok

Snjookje saai je familie op bezoek. Geniet er maar saai van
Ga ik ook doen en ik beloof hier dat ik heeeeel saai zal zijn dit weekend.
Steph;fijn dat het aardig gaat met je schoonvader.ze kunnen tegenwoordig gelukkig heel wat behandelen.Snjo; veel plezier de komdende dagen. ik mag saai werken.ben net thuis en dan ga ik weer.ondje gaat ook mee.

morgenochtend/middag komt aanwaaiman....en als die weer weg is ga ik weer werken.best saai leventje.....
Jij bent druk Deztunnie. Werkze zometeen en aai voor ut ondje. En veel plezier morgen met aanwaaiman. Je hebt idd best een saai leventje
Werk ze nu maar saai met ondje.

Dushi, jij hebt ook een saai leven.

Nijntjeshok dak is klaar maar is nog niet vastgemaakt omdat we dat buiten willen doen ivm zwaar hok. Moet nu alleen twee trapjes, eerste verdieping en voorkant (gaas en één plank).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven