Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Nou Tila het leuke aan stamkroeg is dat je niet zomaar kunt binnenlopen.

Maar het was een leuke avond gisteravond. Zowaar nog redelijk op tijd thuis. De baas was er en als die zegt eet je mee, tja dan doe je dat he

Nu weer een drukke dag voor de boeg. Met een naar ik hoop leuk einde, want een date met een man die lijkt op de Amerikaanse president .

Tila leuk zeg de Eteling, heel veel plezier!

En fijn he broeken waar je blij van wordt

Marie lekkere dagen dus?

Hoe is het trouwens met vriendin?

*zet koffie neer*
Daarom moest ze ook je chauffeur spelen!

'Ze' zeggen dat het droog wordt, vandaag. Ik geloof 'ze' nog niet

Maar ik heb er wel zin in! Kindjes hebben nog steeds geen idee

**neemt koffie **

Fijne dag!
Wat ik dus bedoel, zomaar binnenlopen kan dus niet.

Veel plezier!
Nee en al helemaal niet in een joggingbroek met een hoofd als een tomaat, aangezien ik, als ik langs fiets, altijd van boksen af kom :-)

Maar goed: Kantoor Darly is in session op deze woensdagochtend!

En de zon gaat echt wel schijnen hoor, al is het alleen maar in Kaatsheuvel :-) Heel veel plezier Tila, heb je De Spijkerbroek aan?

Morgen is het weer tijd voor de bijna traditionele Hemel-zelfgemaakte-cocktail-meiden-extravaganza-vaart-feest.

Dan ga ik met een hele zooi vriendinnen, en vriendinnen van vriendinnen, zelfgemaakte cocktails drinken (hopelijk in de zon, vorig jaar was het prachtig weer, weten jullie de mini-Kasteel-stranddate nog?) dus er moeten ook zelfgemaakte hapjes komen. Ik maak courgettetapenade met pistachenootjes en feta...en over andere hapjes moet ik nog even denken. Iemand nog ideeen?
Spijkerbroek klinkt goed, Tila. Jouw kont ook. Euh.. Ik bedoel, het klinkt alsof jouw kont, die in normale staat al het aanzien waard is, nu helemaal de kroon is op jouw koninklijke benen. Ik bedoel dus geen "klinkt goed" alsof dat er allemaal geluiden uit jouw achterste komen.. Snapt u me nog? Ik mijzelf allang niet meer...

Hoe dan ook, heel veel plezier vandaag. Geniet van jouw blije kindjes, en ik zal duimen voor goed weer voor jullie.

Een date met een man die eruit ziet als de Amerikaanse president. Mjam. Tenminste, als je de huidige president bedoeld en niet de vorige, . Have fun, meid. Ken je hem trouwens via een datingsite? En hoe staat het daarmee?

Darly, inderdaad; vorige jaar was het heerlijk op eht strand. Ik herinner me blote kindjes in de branding en een verbrand decollete. Had Suup toen niet van die heerlijke gevulde wijnbladeren uit blik mee (die Diva Dot zo heerlijk weg zat te snacken?)? Misschien ook iets om mee te nemen, lekker makkelijk.
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh ja Dolmus...dat zou kunnen ja...dat smaakt ook wel lekker bij veel drank :-)
Of Dolmas...Dolmus is een busje, toch Kjong?
Dolmas, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

Tila, draai nog eens een rondje, die spijkerbroek staat je fantastisch!

Ik heb gisterenavond een grote vergissing begaan: Komt Een Vrouw Bij De Dokter gekeken. Ik was destijds helemaal kapot van het boek en had van meerdere kanten gehoord dat de film lang zo aangrijpend niet was. Nouwwwww...... Tranen met tuiten met grote snottebellen en een schokkend lichaam. Ik kan niet tegen dat soort verhalen, waarom kijk ik dan? Dientengevolge de halve nacht wakker gelegen. Fijn.

Nu weer fris en fruitig (en met mooie nagels inderdaad, grijns) spelletjes aan het doen met Jongste Zoon terwijl Oudste Dochter aan de eettafel zit te blokken voor haar examens die volgende week beginnen.

(O, Nanny McPhee was geweldig! Wat een leuke film!).

Koffie met veel opgeklopte melk voor de Kasteeldames graag, butler!
.
Oh is die stranddate alweer een jaar geleden. Nou qua weer nu totaal niet in de strandmodus.

Maar die dolmas zijn erg ok.

Die date is inderdaad via datingsite. Ben benieuwd, gaan iets drinken en daarvoor zit ik met collega even in stamkroeg.

Werkdag vliegt echt voorbij. Snel weer door dus.
Ik heb die film afgezet Marie. Het boek durfde ik ook al niet aan. Op de een of andere manier moet ik er niet alleen vreselijk om huilen maar word ik er ook knetter hypochondrisch van dus ik denk minimaal 2 dagen dat ik zelf of de mensen van wie ik hou kanker gaan krijgen :-S

*zet broodjes gezond op de lunchtafel*
Ja, ik herken het hypochondrisch worden, maar dan geprojecteerd :-). Van mezelf denk ik graag dat ik onsterfelijk ben en nooit (meer) ziek zal worden (heb mijn portie al achter de rug, denk ik dan geheel opportunistisch), maar direct zie ik vlekjes bij mijn kinderen en bultjes die ik niet eerder zag, en vind ik het vreemd dat Man een paar kilo is afgevallen terwijl dat niet vreemd is want hij sport zich suf.

Na het zien van de film was Man overigens geheel uit zijn doen en biggelden de tranen over zijn wangen terwijl-ie normaal de opgeruimdheid en optimisme zelve is. Toen kwam de aap uit de mouw: hij zag tijdens de hele film mij als Carice van Houten (tot zo ver klonk het nog leuk) maar dan niet mer borstkanker maar longkanker, en hij smeekte me zo onderhand te stoppen met roken.

Ik wil niet dat hij zo bang is dat-ie ervan moet huilen en daarnaast heb ik sowieso nog 4 redenen om te stoppen met die kutverslaving, dus heb ik hem heilig beloofd om aanstaande maandag te stoppen. Niet deze week omdat ik stoppen met roken afschuwelijk vind en zo graag nog even van deze welverdiende week wil genieten, maar vanaf maandag gaat het gebeuren dus. Ik zie er als een berg tegenop, maar het moet. Ik word 42, als ik nu stop met roken heb ik nog een heel leven voor me, rookvrij. Wie helpt me?
.
O, en Suup: have fun met de date! Amerikaanse president, mits de huidige, klinkt erg goed :-).
.
*huilt in haar hart mee met een klein jongetje, helemaal alleen in een ziekenhuis in Libie*
Wij helpen je, Marie... Ofcourse!

Dapper van je. En ik heb er alle vertrouwen in dat je het kunt. He, je hebt wel moeilijkere dingen geflikt, en voor grotere uitdagingen gestaan. Je kunt het.

(en anders weet Bloes vast nog wel wat gruwelijke horrorverhalen voor je op te lepelen... daar schept ze een haast satanisch genoegen in, zo lijkt het.... ).

Probeer eens lasertherapie (http://www.prostop.nl/)

Mijn moeder (na 35 jaar), man (na 23 jaar) en ik (na 13 jaar) roken, zijn we in 1 keer zonder al te veel problemen gestopt. En we rookten heul.erg.veel.

Succes
Serieus, Sarah? Dat klinkt best goed! Had je dan minder last van de bijverschijnselen? De keren dat ik een poging tot stoppen ondernam, sliep ik niet meer en werd ik ronduit depressief. Wordt dat minder of beter behapbaar met die lasertoestand?

Heb net de site gechecked: 189 euro is me zeker het proberen waard. En er zitten diverse behandelcentra bij mij in de buurt. Ik geloof dat ik dat wel zie zitten....

Mims: I know, en ik wil die verhalen van Bloes graag horen, hoor.
.
Hey Sarah!

Ik zit hier in een radioloos kantoor, dus totaal net op de hoogte van welke actualiteit dat ook. Pas na het berichtje van Darly ben ik eens gaan kijken wat er met welk jongetje gaande was. En nu dus brok in de keel.

Het arme, arme ventje. LIg je daar, in een vreemd land, vreemde cultuur, met mensen die vreemde woorden tegen je zeggen, na iets Heel Eng te hebben meegemaakt, bang, bezeerd en verdrietig... en dan kunnen je pappa en mamma je nooit meer troosten. Gatverdegatver. En dit zijn nou de momenten waarin ik dus niet in een god (bewust zonder hoofdletter) of wat voor beslissende macht dan ook geloof. Want wat voor een imbiciel laat zoiets dan gebeuren, als je de goddelijke macht hebt in te kunnen grijpen. Bah!

Heel erg gruwelijk inderdaad. Arm jong. Ik hoop dat-ie een lieve opa en oma of lieve tantes of ooms heeft, die heel snel naar hem toe kunnen gaan zodat-ie niet meer zo alleen is.

Jemigdepemig, wat kunnen er toch verschrikkelijke dingen gebeuren....
.
Ik begrijp hier ook niks van, Mims. En ik kan er ook niks over zeggen want ik kan geen woorden verzinnen die maar een beetje in de buurt komen om dit te omschrijven. Het is gewoon Te Erg.

Ik probeer al weken te stoppen met roken Marie. En ik heb dagen dat het lukt en dan rook ik een week niet maar vooral bij sociale dingen (met drank durbij) of als ik heel erg emotioneel word over iets, dan grijp ik er meteen weer naar. In inderdaad veel last van bijverschijnselen; slecht slapen, depressief, saggerijnig enz enz.

Maar misschien kunnen we elkaar helpen :-) !
Ja serieus Marie

Wij hadden alledrie zoiets van...proberen maar! Man was er zelfs sceptisch over, maar heeft het ook gewoon gedaan.

Ontwenningsverschijnselen zijn zeker minder, bij ons was het na een week chagerijnen tegen elkaar wel klaar Wel inderdaad ook wat slapeloosheid maar na een week (en zeker na 2 weken) gaat dit al stukken beter.

Bij ons werd het trouwens ook nog deels (75%) vergoed, dus kijk je polis eens na Tis sowieso wel te doen, maar als het vergoed wordt is het mooi meegenomen.

Je kan trouwens (bij erge ontwenningsverschijnselen) ook gewoon nog een keer terug voor een behandeling.

En geen eng gedoe ofzo, bij ons gingen ze met een soort pennetje (waar dan een laserstraal(tje) door kwam, op je oorlel stippen. Voel je niks van (ja, alsof je met een pen tegen je oor aan drukt) maar het werkt dus wel!
kortste date ever, geen klk, later meer nu stamkroeg
Blergh, balen Suup. Ontbrak klik van beide kanten of slechts van de jouwe?

Hopelijk heb je het wel geweldig in de Stamkroeg,
voor Suup en voor M'anas, en voor D, en voor Mims, ach weet je wat

**spreidt armen**

Komt er allemaal maar in

Efteling was super. ook al was het retekoud. Het was wel droog en kindjes waren Heel Blij en ik heb zowaar nog dingen gedaan die er al eeuwen waren maar die ik nog nooit gedaan had. Zoals fietsen in kleine treintjes, of een ritje maken met de stoomlocomotief.

En ik verzuchtte het weer, waarop Lief net als altijd weer heel erg moest lachen, dat ik er wil wonen. Er staat vast wel een leuk kabouterhuisje vrij, en dat kan ik dan huren (of kraken ) en dan wil ik altijd in de efteling zijn

Wijntje, iemand?
Het is een geweldig verhaal scoor er enorm mee .
Kom maar op dan met het verhaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven