Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Leuk trouwens dat Claudia de Breij zo leuk was! Ik wil ook weleens naar een voorstelling van haar, vind haar op TV ook altijd erg leuk.
.
Ik koop ze in goedkope hemabulk, maar was ze wel ja. Maar gooi ze ook wel snel weg, heb een paar schoenen die nogal afgeeft aan de binnenkant, nou ja u snapt... dat gaat er in de was niet uit.

Hier gaat de opruimwoede door. En heb nu ook een deadline, want de kongfamilie komt pasta eten straks dus de eettafel moet dan wel leeg zijn....
Zolang ze nog heel zijn was ik ze, ja

Claudia de Breij was echt heel veel geweldiger dan op tv. Absolute aanrader, en zowaar ook stof tot nadenken

De Kong-familie. Als in KingKong en vrouw en kinders? Die tafel komt vanzelf wel leeg hoor
Hier ook een pantywassert, gaan in het bh-zakje.

Ben je al klaar voor morgen, Marie? Nicotinekauwgom in grootverpakking ingekocht?
Wat wilde ik nou toch typen?
Voor de duidelijkheid; ik strijk mijn pantykousjes niet, trouwens...
Ik durf er geen eed op te doen dat mijn poets de pantykousjes niet strijkt, zij strijkt alles

Pantykousjes in BH-zakje das een goede tip Mims.

Oh een j-tje vergeten, Kjong familie dus, maar dat hadden jullie vast wel door. En denk dat ze wel honger hebben want ze zijn gaan zwemmen (ik gaf voorkeur aan opruimen boven zwembad
quote:mimsey schreef op 16 mei 2010 @ 14:18:

Hier ook een pantywassert, gaan in het bh-zakje.

Ben je al klaar voor morgen, Marie? Nicotinekauwgom in grootverpakking ingekocht?Nee, want dat wil ik niet. Da's nog steeds nicotine en dus mezelfvoordegekhouderij. Ik heb wél ernstig gekeken naar die lasertip van Sarah, maar toen ik belde bleek dat het voor mij lastig wordt de komende weken om een afspraak te maken, want 's avonds kan niet en ik heb drukke weken voor de boeg. Eerste mogelijkheid was dan over een maand, en dat wil ik niet. Ik wil over een maand kunnen zeggen dat het ergste achter de rug is. Dus, ik denk inderdaad dat ik er klaar voor ben, Mims. Ik verzin geen excuses meer, wil het niet uitstellen en zie er ook niet meer extreem tegenop. Eigenlijk verheug ik me er wel een beetje op; tegen een beetje afzien kan ik wel en de gedachte dat ik straks van die kutverslaving af ben, motiveert me. En als extra motivatie heb ik mezelf een Buddha to Buddha-armband in het vooruitzicht gesteld. De duurste, degene die ik al jarenlang wil maar te duur vind voor een zilveren armband. Die mag ik dan op 1 augustus kopen, dan heb ik twee en een halve maand niet gerookt. Je ziet: ik zeg niet dat ik die armband mag kopen als ik op 1 augustus niet gerookt heb, ik ga er namelijk geheel vanuit dat dat gewoon lukt.

The new and improved Marie is ready to be born .
.
Goede instelling, Marie. Ik ben nu al trots op je, gewoon omdat ik er ook vanuit ga dat het je lukt.

Kennisje van Brananas trouwens (een van de weinige vrouwen uit die groep, beste vriendin van zijn ex, haar naam ook beginnende met een M., misschien weet je wie ik bedoel) heeft afgelopen week die laserbehandeling ondergaan en het stoppen gaat voor zover ik begrijp uit haar Hyves best goed.Ik zal het even in de gaten houden voor je, als je dat wilt.

Groetjes aan de Kjongfamielje, Suup.
Ja, ik weet wie je bedoelt, Mims. Als je de e van haar naam afhaalt, dan wordt het zeer culinair :-). Good for her.

Zojuist de eetplannen voor vanavond maar ingewisseld voor iets anders culinairs: McDonald's. Vinden de kleintjes zo leuk en ik heb ook wel zin in een vette hap.

Suup: van mij ook de groeten aan de Kjongfamilie!
.
Marie mooi omschreven, wat Mims zegt, mooie instelling!

Ik ga die lasereoptie eens serieus bekijken. Ik zie namelijk wel op tegen afzien en daar ging het in het verleden ook altijd mee mis.

Huis ziet er al heel anders uit, Moet nog even verder met de herinrichting van de boekenkast, maar er is al een vuilniszak aan troep weg. Het voelt een stuk leger.

Nu eerst maar vast de pastasaus voor het etenmaken, dan is dat gebeurd.
Ik ben benieuwd, Suup wat jij het laatste half jaar al niet aan spullen hebt weggedaan, je zal bijna een hele kamer overhouden

Is de pasta lekker?

M'anas, ik ben trots op je. Ik zit ook te onderzoekn hoe n wanneer ik het beste kan stoppen. Rook vooralsnog stug door, want merk dat ik er de balen vankrijg en dat is voor mij heel goed om dingen te veranderen
Ik had ook best wat spullen gekregen (lees boeken) van mijn vader. En die moesten ook een plek hebben. Dus een kamer over, nee niet echt, maar het oogt nu wel een stuk opgeruimder. En bed naar voren scheelt ook.

Het ziet er stukken beter uit. Maar er ligt nog een actie waar ik helemaal geen zin in heb. Namelijk laden uitmesten. Misschien volgend weekend hoewel dat al aardig dicht begint te raken qua feestjes (tila) en afspraken (scarbblevriendin) en ik dan toch ook echt wat stukken moet gaan schrijven.

Pasta was erg lekker, vond de Kjong familie ook. Was erg gezellig en het restje mag in de vriezer, want morgen eet ik daar Goede deal he.
Mogguh!

Succes een ieder met deze nieuwe werkweek.

En voor Marie een beetje extra.

Koffie!
Ja! Koffie!

M'anas,, kompgoe. Je kan het!

Hier kindjes die zin hebben in het gareel Ik zal eens een kam door hun haar gaan jagen
Zo.Ik heb mijn reputatie op school zelfstandig vakkundig om zeep geholpen.

Voor de vakantie kregen we een brief mee. In het kader van wegen en meten en rekenen moesten we in de vakantie een foto maken van ons kind naast iets dat even lang en iets dat even zwaar was. En dan het liefst in herkenbare hoeveelheden. Marietje is net zo zwaar als 20 pakken suiker, bijvoorbeeld.

Nou heb ik geen 20 pakken suiker. Dus nu staat MK heel trots op haar foto te glimmen. MK is net zo lang (nou ja, ietsje langerdan) vier bakken speelgoed op elkaar gestapeld, en net zo zwaar als 17 flessen wijn en een kleintje.

Daaqr staat ze. Naast 2 dozen en een zwikkie flessen.

"kijk juf! Dit ben ik!" joelde MK op school.

Ik er schuifelend achter:'Sorry, ik kon niks anders verzinnen '

M'anas, gaat jouw dochter nou examen doen vandaag? Heel veel succes!
Whoehahahahahaha, Tila heeft een reputatie als drankorgel!!!! De vraag is natuurlijk: waren het lege flessen of volle?

Yep, Oudste dochter begint vandaag aan haar examens. Spannend!
.
Volle en de illusie van volle flessen, middels wijndozen

Ach, het was geen wodka

Examens, zo spannend! Ik vond het zo'n leuke tijd
Heel fijn, nu heeft MK het stigma van Kind van Zuipende Ouders.

Waarom stoppen jullie niet ook gewoon vandaag met roken eigenlijk? Solidair met Marie. Kun je elkaar steunen tijdens momenten van zwakte. Misschien snap ik het niet hoor en moeten er nog pakjes sigaretten uit de voorraad op maar IK vind het een goed idee (van mezelf )

Suup, zo'n voorjaarsopruiming is lekker he!? Ik heb eea op Marktplaats gezet en dat is nog leuker; dan krijg je er nog geld voor ook. Daarvan hebben we een nieuwe fiets voor Oudste gekocht dus het is weer op maar het grietje is helemaal blij met haar fiets. Hij is geheel bestickerd zaterdag en nu nog mooier.

Kunnen we even duimen dat vrijdag de aswolk foetsie is? Dan gaan MM en ik naar Barcelona!! Met de trein naar het vliegveld want stel dat we niet terug kunnen vliegen naar vliegveld maar wel met een trein ofzo, dan moeten we de auto ophalen in de Hoofdstad.
Bloes, als ik 'gewoon even nu stoppen' zou kunnen, zou ik het onmiddellijk doen. Ik moet me alleen nog even geestelijk voorbereiden. En ik stop het liefst in stilte, omdat ik er zo sippig en agressief van word. Hoe goed bedoeld het ook allemaal is en ik het achteraf erg waardeer, kan ik aanmoediging niet gebruiken als ik aan het stoppen ben. Suf he? Want als je het ergens nodig hebt, is het daar wel. Ik word er alleen maar boos van, alsof ik er niet aan herinnerd wil worden dat ik heel goed bezig ben.

Barceloooooonaaaaa! Ik wil ook. Heb MK beloofd dat we er ooit naartoe zullen, omdat ze niet gelooft dat er een heel park (hee,een hele kathedraal) gemozaiekt is

Marktplaats is fijn

Iemand nog koffie?Of willen jullie een vroege lunch?

Ik heb zelfgebakken waldkornbrood en verse tonijnsalade!
Ach da's waar ook Tila, dat heb je wel eens verteld. Sorry, niet slim van mij....

Taart voor Dochter van Lil, die vandaag al 9 jaar is geworden!!

Negen! Sjeumig, wat worden kinderen groot! Gefeliciteerd!

Net getuinierd met Jom. Hij was helemaal trots op zijn eendentuingerei en liet het aaniedere passant zien

'Die heb ik voomij jaardag gekrijgt!'
Gefeliciteerd Lil!

*duimt voor dochter Marie die midden in de examenstress zit* Komt vast goed, slim kind van een slimme moeder :-)

Barcelona, wat lekker Bloes! Mag ik mee in je koffer ?

Vandaag sollicitatiegesprek gehad, bij een jeugdgezelschap wat behoorlijk ambitieus aan de weg timmert. Volgens mij ging het redelijk, werd behoorlijk kritisch ondervraagd dus ik hoop dat ik wat twijfel heb kunnen wegkletsen. Over mijn eigen twijfel of ik die baan uberhaupt wel wil denk ik nog maar niet na. Met de ww die boven mijn hoofd hangt moet ik maar even doorzetten Morgen of overmorgen hoor ik of ik door ben naar de tweede ronde.

Bij mij zit je reputatie wel goed hoor Tila. Een beetje wijn maakt het leven ehm fijn :-)
Ik ben bijna jarig wie wil er een wijntje op mijn laatste kwartier als 34-jarige?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven