Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Nieuw hoofdstukje in het boek. De man ging stiekem toch niet verder met zijn leven en heeft mij nu weer gemaild dat hij niet opgeeft en wil vechten voor onze relatie. Ik heb hem een bijzonder onaardig mailtje teruggestuurd en gezegd dat ik niet wil dat hij ooit nog contact met mij zoekt en dat ik op zijn emails ook niet meer zal reageren. Ik baal er van dat hij mijn telefoonnummer heeft (niet mijn adres, ik heb de zijne wel). Mocht ie het in zn hoofd halen om mij ook nog es telefonisch lastig te gaan vallen dan heeft ie een zeer, ik herhaal, zeer groot probleem.

De aanhouder gaat dan niet alleen verliezen maar ook enorm pijn lijden. Ik herhaal: pijn.
Die is echt niet goed hoor, D. Heb je de deetsaait al ingelicht?

Had je hem al verteld dat je aan vechtsport doet? En dat je er erg goed in bent?
Zoweeh ben ik even pislink.

Heb eindafrekening gekregen en wat hebben ze niet gedaan....mijn vakantiedagen uitbetaald
Eikels! Even mailen dat ze 5 werkdagen krijgen om het recht te trekken anders stuur je je advocaat op ze af. Wat een ratten zeg!
Ik zal mijn advocaat eerst even mailen voor advies.

Nou ja zoals mijn ma anet als zei, gewoon vanuit gaan dat ze het per ongeluk over het hoofd hebben gezien en dat op die manier melden.
Belachelijk, Suup!

Mijn reisje gaat helaas door en hoewel ik pas maandag vlieg, moet ik voor de Belangrijke Bespreking nog 346 dingen doen EN ik ben zo snotterig als wat, dus dat wordt 'm niet morgen, Tila. I'm so sorry. Ik hoop volgende week wel bij Lil te zijn en dan kan ik je mijn kadootje overhandigen.
.
Jezus, D., "vechten" voor een niet-bestaande relatie? Jemigdepemig. Die spoort serieus niet. Doet de datingsite hier iets aan?
.
Goeiemorgen!

Snappik, M'anas. Hoe is het met je snot? Gaat het al beter?

Feestje vandaag! Hoeveel 'ik wou graag een bakje eten mee' bakjes moest ik nou klaarmaken?

D, is je vader nou vandaag jarig? Gefeli!

Bloes zit nu gewoon met haar kont in Barcelona. Lil zit met haar kont in een kinderfeest. Suup zit met haar kont in een boze e-mail, D heeft een hardnekkige meneer aan haar kont, M'anas zit met haar kont in haar koffer voor de joesteetet naaits. .

En ik zit met m'n kont in een rommelig huis dat wel een toverspreuk ofzo kan gebruiken

Met andere woorden: wie wil er koffie?
En Mims zit met haar kont in de badkuip.

Tot straks, lieve Tila...
Wat wilde ik nou toch typen?
Tot zo! Was ik jou nou vergeten? Ik wou zeggen MIms zit in een gezinsbak vol met mensen, te haasten naar allemaal feestjes

Maar een bad is ook fijn

Tot zo!
Ja koffie

Ik zie D morgen bij Kjong en als ik haar misloop kan ik wel zo'n bakje voor D achterlaten. Dus als het iets is wat tot morgen goed blijft....

L komt niet Tila, die zit ergens in het noorden, had ze jou misschien ook al laten weten?

Komt mijn vaste flirtvriendje trouwens?

*stuurt de butler naar Tila toe om te helpen met rommelig huis*
Zit je te forummen vanuit bad Mims?

Wow.

Overigens Tila, min advocaat (de schat) stuurt de mail.

Ik moet even bedenken wat ik moet gaan doen voor ik naar Ubervinex afreis. Morgen zijn de winkels dicht dus als ik eten wil hebben voor scrabblevriendin, moet ik dat wel even doen voor ik naar Tilafeestje afreis.
Flirtvriendje komt, 's middags. L mailde vlak nadat jij mij vroeg of ze kwam, dus dat wist ik idd al.

Wat een lieve advocaat!

Was ik net bezig om geheel feestelijke mooie poezelige benen te krijgen, hak ik heel standvastig met het scheermes in mijn enkel. Daar prijkt nu een heel functionele, maar niet beeldige maar wel opzichtige pleister
Bakje, bakje, bakje! Aangezien date niet doorgaat kom ik toch rond jouw tijd naar verjaardag van K, Suup!

Date had, op het moment dat ie met mij ging mailen, zijn profiel van de site gehaald dus het heeft geen zin om te klagen. Ik heb sinds mijn 'you just made my shit-list'- mail van gisterenmiddag (ik herhaal nog even voor de zekerheid: pijn!) alleen een reactie van hem gehad dat ie (wederom) doorging met zijn leven. He better.

Poe ik heb er al een hele dag op zitten. Vannochtend om half 7 opgestaan zodat ik met 2 vriendinnetjes om half 9 in de Primark kon zijn. Mijn God, een uur later kon je daar al over de hoofden lopen, gelukkig waren wij toen al uitgeshopt. Daarna doorgereden naar de Ikea waar een van de vriendinnetjes wat moest kopen en daarna een ijsje bij de Mac.

Nijlganzen zijn een bijzonder onaardig en niet-meedenkend ras! Zit ik gvd al weer weken naar dat nest te turen. Besluiten de krengen dat vannochtend het moment daar was om weer een zooitje kuikentjes uit het nest te laten springen. En toen stond ik net bij de tramhalte en kon ik het niet goed zien, laat staan filmen want ik van plan was. Grom.

Pa was woensdag jarig en viert het vandaag Tila. Zitten jullie al lekker in de tuin? Hebbie het leuk? Mims al uit bad?
Ik heb een origineel zaterdagboodschap haat moment gehad.

Kon echt niets vinden in die :mad:ap. En allerlei mensen die voor mijn snufferd gingen staan. En dan in een lange rij bedenken dat je eieren moet hebben die dus letterlijk aan de andere kant van de winkel staan en karetje wordt dan dus gewoon opzij geschoven. Uit pure frustratie twee hele dure maar erg lekkere chocla gekocht VOOR MIJ

En nu bedenk ik dat ik zure room ben vergeten shoot. Redelijk essentieel voor de Marie-dochter hartige taart die ik morgen wilde gaan maken.
Met hele volle buik weer terug in de trein op weg naar suupstad.

Tila feestje was leuk. Kleine nas superschattig. Mops, mk en jom uiteraard ook, maar die kende ik al.

Bakje bij mij D. Krijg je morgen.
En nog steeds onderweg naar suupstad. Probleempje voor leiden. Zucht.
Wat was dat een leuk feestje! mooi weer, de hele kudde in de tuin, lekke eten, lekker drinken, lieve kindjes, mooie cadeautjes, kindjes uiteindelijk veeeeel te laat in bed, en wij ook, dus ik heb vandaag op een dikke deken in de tuin gelegen, in bikini, al lezend in een boek terwijl kinders in badje spatterden. Helemaal goed. Zonne-energie levert wel een krokant velletje op, dat wel. Maar ook dat is best heel fijn

Suup nog thuisgekomen? Mims, wat zijn jullie lief met z'n vieren!

D, bakje nog gehad? De rest was allemaal opgegeten

Ik ben zo lui als wat. Ook heerlijk.

Wie wil er een bakkie koffie?
Bakje ontvangen en al half leeg gegeten
Kijk dat klinkt goed D.

Nog lekker tuingehangen bij Kjong na mijn vertrek?

Tila dat doe je goed!

Ik had verjaardag van Kjong en daarna kwam vriendinnetje om te scrabbelen. En te eten. Dat hebben we allebei gedaan en ondertussen ook nog de tuin aangepakt.En deel van het tuinafval wat bestond uit droog hout gelijk in de vuurkorf gemikt. Very handig.

De taart van Marie-dochter gemaakt en die was errug geslaagd.

Lekker dagje dus ook zo. En morgen nog steeds vrij, wat een heerlijkheid.
Koffie!
Graag....

Hier zit k aan tafel met alleen Kleine Nas, die al smikkelend en genietend aan zijn derde boterham bezig is. Lekker jong. Op zolder liggen twee meisjes op een tweepersoonsluchtbed... Mops en de Freule. Nadat ze gisteren met zijn drietjes als engeltjes gespeeld hebben (en een prachtige madeliefjeskettig voor mij hebben geregen omdat ik zo lief was, , is het trio in bad en naar bed gegaan. Kleine Nas sliep al voor zijn hoofdje zijn matras raakte, de twee meiden hebben we om half twee gesommeerd nu echt te gaan slapen (de overtuigende imitatie van mijn lief als Boze oom Brananas deed de truc, hoewel de trillende mondhoeken wat mij betreft afbruik deden aan zijn geloofwaardigheid, ). Maar ja, nu slapen ze dus nog, in elkaars armen. Lekkere meiden. Het hoogtepunt van de dag voor de Freule was trouwens dat Mops tijdens een stoei/knuffelsessie in al haar onschuld maar met haar volledige gewicht vol op de edele delen van Brananas ging staan. terwijl de goede man even wit weg trok, kreeg de Freule zo ontzettend de slappe lach dat ze er een uur later nog van aan het bijkomen en nagiechelen was.

Vanwege al dat leed mag Brananas deze ochtend uitslapen. Geen straf om er vroeger uit te moeten, want wat is het een heerlijke ochtend...

Feestje was leuk, Tila. Wederom en alweer. Goed gedaan (en wat ik nog wilde zeggen; wat wordt Jom wijs en groot... hij gaat ineens zo allemachtig snel, zeg..).

Oh, Nas is " Kjaaaj" en wil met de " brrrrr brrrrr toet toet" spelen. Even fasciliteren.
lieve meisjes Ik vind Kleine Nas om op te vreten, trouwens.

Jom wordt groot, klopt. Gaat in van die zevenmijlsstappen. Zit er opeens een echt jongetje, al bijna geen peuter meer, voor je neus. Een echt jongensjongetje, stoer en knuffelig

Iemand zei het al op het feestje al,maar Mops begint echt steeds meer op jou te lijken. Wordt ook al zo groot.

(Mijn schoonzus, goed bedoelend maar oh zo dom: Heeft de mama van dat meisje al eens aan groeihormonen gedacht? Nee? Oh, is dat meisje al wel eens bij een dokter geweest? Oh, dan zit het wel goed, denk ik" )
Hahaha, ja hoor, het meisje is al wel eens bij de dokter geweest. Al meer dan wel eens ook. Maar goedbedoeld, dat snap ik.

Maar Mopsey gaat inderdaad steeds meer op mij lijken. Laatst hadden we twee fot's gemaakt, een van mij en een van haar, en toevallig genomen vanuit dezelfde hoek en hadden we dezelfde uitdrukking op ons gezicht. En het overspoelde me gewoon, de herkenning als ik naar Mops keek. Dat was mijn gezicht; ik was haar, 27 jaar geleden. Opeens zag ik hoe mijn moederschap door haar aderen vloeide, en dat was zo een gekke maar mooie gewaarwording.
dat gevoel dat ken ik. Als MK me 's avonds voor het slapen gaan met een stralende - maar ietwat wazige want bril niet op - glimlach aankijkt zie ik mezelf

'Is dat meisje al wel eens bij een dokter geweest?'

'Nee, ze snapten bij het consultatiebureau ook wel dat die mama heel blij was met haar holly-hobby-formaat dochter dus verder doktersbezoek was niet nodig.'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven